اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106036376117791

خرید و لیست قیمت اتومو

خرید اتو مو

کد: 140106036376117791

https://bit.ly/3cl67yh

، (اخبار رسمی): اتومو وسیله ­ای کاربردی با قابلیت­های ویژه است که بسیاری از خانم­ ها و آقایان برای صاف کردن، حالت داده و حتی فر کردن موهای خود از آن استفاده می­کنند تا بدون مراجعه به آرایشگاه و صرف هزینه زیاد بتوانند موهایی زیبا، جذاب و خوش حالت برای خود درست کنند.

خرید اتو مو
خرید اتو مو

اتو مو تنوع بسیار زیادی دارد و در بازار انواع برندها و مدل­ های مختلف اتومو وجود دارد. شرکت های بابلیس BaByliss، رمینگتون REMINGTON، سیترونال CITRONAL و پروویو ProWave جزء بهترین و معروفترین برندهای تولید کننده انواع اتومو می­باشند که در بازار ایران بسیار پرطرفدار می­باشند.

بنابراین اگر قصد خرید اتومو دارید ولی در انتخاب نوع و مدل آن دچار شک و سردرگمی هستید، بهتر است این مقاله را بخوانید تا بتوانید با انواع اتو مو و ویژگی­های آنها آشنا شوید. و در نهایت یک اتومو مناسب و با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید تا نیازهای شما را برطرف کرده و تا سال ها از آن استفاده کنید، و از خرید خود هم کاملا راضی باشید.

انواع اتومو با جنس صفحات مختلف

اتومو با صفحات سرامیک

اتومو سرامیکی جزء پرفروش ترین اتوموها در بین خریداران می­باشد چونکه با موها سازگارتر بوده و آسیب بسیار کمی به موها می­زنند و مانع از سوختگی مو می­شوند. سریع گرم شده و حرارت را به مدت طولانی در خود نگه می­دارد و گرما را بطور یکسان و یکنواخت پخش می­کند. مو را کدر نمی­کند و برای موهای معمولی، رنگ شده، نازک، ضعیف و آسیب دیده مناسب است. همچنین با تولید یون منفی باعث براق شدن موها می­شود.

اتومو با صفحات تیتانیوم

اتومو تیتانیومی بسیار سریع داغ می­شوند و گرما را در دمای بالا ثابت حفظ می­کند. همچنین رطوبت مو را حفظ کرده و با تولید یون منفی باعث درخشندگی مو می­شود. برای موهای ضخیم، زبر و فر شدید مناسب است. در کمترین زمان و با اتوکشی کمتر موها را صاف می­کند. مناسب برای استفاده آرایشگران حرفه ­ای و سالن­ های زیبایی.

 اتومو با صفحات آیونیک

اتومو آیونیک آسیب کمی به مو می­زنند و با تولید یون منفی و نگه داشتن رطوبت مورد نیاز مو مانع از خشکی موها می­شوند و از وز شدن موها جلوگیری می­کند. همچنین باعث شده مو حرارت کمتری دریافت کند و چربی داخل موها حفظ شود. برای موهای خشک و حجیم مناسب می­باشد.

اتومو با صفحات تورمالین

اتومو تورمالین برای انواع موها مناسب است. سریع گرم شده و حرارت را مدت زمان طولانی در خود نگه می­دارند و موها را درخشان و خوش حالت کرده و آسیب کمی به موها می­زند. همچنین با گرمای مادون قرمز باعث نرمی و لطافت موها می­شوند. در دمای بالا یون منفی تولید می­کند که برای موهای آسیب دیده و شکننده مناسب می­باشد.

اتومو با صفحات کراتین

اتومو کراتین با رساندن پروتئین کراتین به مو، آبرسانی و حفظ رطوبت مو به سلامتی موها کمک زیادی می­کند. موهای آسیب دیده و شکننده را ترمیم، بازسازی و تقویت می­کند. اتوموهای کراتینه نسبت به سایر اتوموها مدت زمان طولانی تری موها را صاف و لَخت نگه می­دارد. باعث زیبایی، لطافت و درخشندگی موها شده و برای موهای کراتینه شده بسیار مناسب است. مناسب برای مصارف خانگی و سالنی.

اتومو چندکاره

اتوموهای چندکاره کارایی و کاربردهای متفاوتی دارند و همه افراد با هر نوع جنس مویی می­توانند از آن استفاده کنند و موها را به حالت ­های مختلفی دربیاورند. اتومو چندکاره با داشتن چندین صفحه و سری قابل تعویض بسیار کاربردی است و با توجه به تعداد صفحات قابل تعویض آن می­تواند موها را به حالت ­های مختلف درآورد. صاف کردن موهای فر و مجعد، ویو کردن موها، فر کردن موها و حالت دادن ساده به موها از مهمترین کاربردهای اتومو چندکاره می­باشد.

۹ ویژگی مهم که در هنگام خرید اتو مو باید به آن توجه کنیم:

  • جنس صفحات اتومو (مهمترین فاکتور در خرید اتومو)
  • داشتن نمایشگر میزان دما و قابلیت تنظیم دمای دستگاه
  • داشتن تکنولوژی تولید یون منفی برای وز نشدن موها
  • داشتن صفحات شناور و مورب همراه با سیستم قفل صفحات
  • بلند بودن سیم اتومو با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای راحتی کار
  • وزن کم اتومو با طراحی ارگونومیک بدنه برای خسته نشدن دست کاربر
  • اندازه صفحات اتومو با توجه به حجم موها (پهن، باریک و متوسط)
  • داشتن سیستم خاموش کننده اتوماتیک اتومو برای ایمنی بیشتر
  • خرید اتومو از برندهای شناخته شده و داشتن گارانتی معتبر

 معرفی بهترین برندهای اتو مو

معروف ترین برندها اتو مو در دنیا می توان به برند رمینگتون (Remington) اشاره کرد که اصالت این برند آمریکایی می باشد و نزدیک به 80 سال قدمت دارد و تولیدات این شرکت نزدیک به 20 سال هست که در کمپانی وارتا آلمان تولید می شود برند رمینگتون با تولید محصولات خاص و تخصصی در زمینه دستگاه های صاف کننده مو با تکنولوژی های خاص بسیار معروف هست، و این برند در تلاش است محصولاتی تولید کند که با کمترین آسیب به مو بهترین نتیجه صافی را همراه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]