اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206419019606

مروری بر مهم ترین مزایای یخچال‌های فروشگاهی ایستاده دردار

کد: 140106206419019606

https://bit.ly/3eKYSk4

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه برای راه اندازی هر کسب و کاری ایده‌پردازی و خلاقیت از اولین اولویت‌ها خواهد بود. برای تاسیس هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و حتی مغازه‌های کوچک، چیدمان تجهیزات و طراحی چشم‌گیر محیط تاثیر زیادی در نگاه مشتری خواهند داشت. انتخاب مناسب یخچال فروشگاهی مناسب یکی از اصلی‌ترین کارهای اولیه است،

مزایای یخچال های فروشگاهی ایستاده درب دار چیست؟
یخچال فروشگاهی تفتان

به دلیل حجم بالای فضای داخلی یخچال‌ های ایستاده درب دار، فروشندگان به آسانی می‌توانند محصولات و اقلام مورد نیاز را در داخل آن‌ها چیده و به نمایش بگذارند.

برای تاسیس هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و حتی مغازه‌های کوچک، چیدمان تجهیزات و طراحی چشم‌گیر محیط تاثیر زیادی در نگاه مشتری خواهند داشت. انتخاب مناسب یخچال فروشگاهی مناسب یکی از اصلی‌ترین کارهای اولیه است، چرا که علاوه‌بر نگه‌داری مواد غذایی در دمای مناسب، به عنوان ویترین فروشگاه بوده و این ویترین و چیدمان باید به گونه‌ای باشد که مشتری را جذب کند. اگر برای تکمیل تجهیزات فروشگاهی خود به دنبال یخچال و فریزر کاربردی هستید، یخچال‌ ایستاده درب دار یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها خواهند بود. در ادامه همراه با ما باشید تا با ویژگی‌ها و کاربرد‌های آن آشنا شوید.

ویژگی های یخچال ایستاده

یخچال ایستاده درب دار یکی از ضروری‌ترین تجهیزات مورد استفاده در فروشگاه‌های مواد غذایی هستند که در طرح‌ها و سایزهای متنوع و برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. به دلیل حجم بالای فضای داخلی یخچال‌ درب دار، فروشندگان به آسانی می‌توانند محصولات و اقلام مورد نیاز را در داخل آن‌ها چیده و به نمایش بگذارند. این نوع یخچال فروشگاهی به دلیل طراحی زیبا و نورپردازی‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، می‌توانند زیبایی فضای فروشگاه شما را چندین برابر کرده و فضایی مدرن و منظم ایجاد کنند. این نورپردازی‌های جذاب و نوع چیدمان مناسب، شرایط انتخاب محصول توسط مشتری را آسان کرده و به جذب مشتری و فروش زیاد کمک چشم‌گیری خواهند کرد.

مزایای یخچال های درب دار

امروزه یخچال های ایستاده به دلیل طراحی چشم‌نوازی که دارند، مورد استقبال مصرف‌کنندگان بسیاری قرار گرفته و یکی از کاربردی‌ترین یخچال‌های هایپری هستند.

یخچال‌ های ایستاده در دو نوع یخچال‌ پرده هوا و یخچال‌ درب‌دار تولید می‌شوند که هر کدام کاربردها و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و صاحبان فروشگاه‌ها با توجه به نیاز خود، از آن‌ها استفاده می‌کنند. از این یخچال‌ها در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها برای نگه‌داری انواع سوسیس و کالباس، محصولات لبنی، انواع نوشیدنی، سبزیجات، میوه، گوشت و مرغ و ماهی استقاده می‌شود. اگر به دنبال یخچال مغازه هستید انتخاب مناسبی است.

یخچال فریزر ایستاده به دلیل ابعاد متناسبی که دارند در فروشگاه فضای کمی را اشغال می‌کنند. نوع درب‌دار این نوع یخچال دارای انواع مختلفی از جمله، تک درب، دو درب و سه درب طراحی و تولید می‌شوند که فروشندگان می‌توانند با توجه به مساحت فروشگاه خود به راحتی یکی از این نوع را انتخاب کنند.

یکی از نکات مثبت یخچال‌ های درب‌دار، داشتن سیستم کنترل الکتریکی برای سهولت تنظیم دما است که می‌تواند باعث ایجاد دمای متعادل و مناسب، هم در هوای سرد و مرطوب و هم در هوای گرم تابستان باشد. این ویژگی باعث می شود تا از آنها با عنوان یخچال‌ گوشت برای مواد غذایی گوشتی و پروتئینی که نباید در معرض هوا قرار گیرند، کاربرد بیشتری د اشته باشند. دمای داخلی این نوع یخچال‌ها معمولا بین 2 تا 4/5 درجه سانتی‌گراد بوده و این دما برای سالم و تازه نگه داشتن مواد غذایی و در عین حال عدم انجماد آن‌ها، کاملا مناسب و ایده‌آل است.

از دیگر مزایای آنها، سیستم گردش هوا و سیستم مدیریت مصرف انرژی است. هر دوی این سیستم‌ها نه تنها به افزایش راندمان محصول کمک می‌کنند بلکه منجر به مدیریت و کنترل هزینه‌های انرژی خواهند شد. وزن همه یخچال‌ها حتی کوچک‌ترین آن‌ها، زیاد است، برای حمل و نقل و جابه‌جایی، در زیر آن‌ها چرخ‌های ترمزداری تعبیه شده که به سهولت در جابه‌جایی، کمک شایانی کرده است. برای اطلاع از قیمت یخچال فروشگاهی انجماد سیستم با بخش فروش 02156230602 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]