اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108116804719606
در دسترس نیست

انواع یخچال ایستاده

کد: 140108116804719606

، تهران , (اخبار رسمی): انواع یخچال ایستاده به دلیل اینکه از طراحی زیبا و چشمگیری برخوردارند، جزو پرکاربردترین یخچال‌های فروشگاهی به حساب می‌آیند. انواع این یخچال در ابعاد گوناگونی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود.

انواع یخچال ایستاده
یخچال ایستاده درب دار

یخچال فریزر ایستاده درب دار برای انواع اقلام فساد‌پذیری که نیاز به نگه‌داری در دمای زیر صفر درجه سانتی‌گراد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع یخچال ایستاده به دلیل اینکه از طراحی زیبا و چشمگیری برخوردارند، جزو پرکاربردترین یخچال‌های فروشگاهی به حساب می‌آیند. انواع این یخچال در ابعاد گوناگونی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود.

مدل‌‌های یخچال ایستاده

  • یخچال ایستاده پرده هوا (روباز)
  • یخچال ایستاده پرده هوا باعمق 85
  • یخچال ایستاده درب دار
  • یخچال نیمه ایستاده پرده هوا (روباز)

کاربردهای یخچال ایستاده درب دار

مدل‌های متنوعی از یخچال ایستاده فروشگاهی در هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها قابل‌ استفاده هستند. یخچال گوشت هم از مدل‌های این نوع یخچال است که برای نمایش دادن انواع گوشت و مرغ، انواع سوسیس و کالباس و همچنین برای قراردادن میوه‌ها و سبزی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی در این نوع یخچال‌ها به‌ گونه‌ای است که باعث جلب ‌توجه محصولات در آن می‌شود.

ویژگی‌های یخچال ایستاده

  • درب های شیشه‌ای دوجداره جهت عایق شدن برای حرارت
  • سیستم ضد برفک قوی
  • کنترل دما به صورت خودکار
  • امکان تغییر رنگ نور لامپ‌های ال‌ای‌دی

فریزر ایستاده چیست؟

به طور معمول فریزرهای فروشگاهی به صورت درب‌دار طراحی و تولید می‌شوند، مگر در مواردی که مشتریان فروشگاه بسیار زیاد باشند و باز و بسته شدن درب باعث تغییر دما در فریزر شده و منجربه خراب شدن محصولات درون آن شود، در این صورت از یخچال های پرده هوا بدون درب که مجهز به مکانیزم پرده هوا است، استفاده می‌شود.

فریزر درب‌دار از اصلی‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات برودتی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک محسوب می‌شود. لذا دانستن در خصوص اصول اولیه نگهداری تجهیزات برودتی مورد نیاز است. این نوع فریزرها در سه مدل تک درب، دو درب و سه درب طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. می‌توان با توجه به متراژ فروشگاه از هر نوع از این فریزرها استفاده کرد. برای مثال برای فروشگاه‌های کوچک بهتر است یخچال فریزر ایستاده تک درب و برای فروشگاه‌های بزرگ‌تر فریزرهای ایستاده چند درب مورد استفاده قرار گیرد.

یخچال فریزر ایستاده درب دار برای انواع اقلام فساد‌پذیری که نیاز به نگه‌داری در دمای زیر صفر درجه سانتی‌گراد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. کالاهایی مانند: انواع گوشت، مرغ و ماهی منجمد، محصولات نیمه منجمد مانند غذاهای آماده و پنیرهای فرآوری شده مثل پنیر پیتزا و… از جمله فرآورده‌هایی هستند که در یخچال فریزر درب‌دار نگه‌داری و عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید