اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203167319019606
در دسترس نیست

4 مزیت مهم استفاده از یخچال میوه و سبزیجات در فروشگاه ها

کد: 140203167319019606

، تهران , (اخبار رسمی): یخچال‌های فروشگاهی برای نگه داری میوه و سبزیجات دارای مزایای زیادی هستند که به شکل زیر می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

4 مزیت مهم استفاده از یخچال میوه و سبزیجات در فروشگاه ها
یخچال میوه و سبزیجات سبلان از نوع پرده هوای ایستاده

این یخچال ها می‌توانند دمای مناسب را برای هر نوع میوه و سبزیجاتی فراهم کنند و در نتیجه باعث کاهش خراب شدن میوه ها می‌شوند.

1. حفظ تازگی و کیفیت محصولات

یخچال‌ میوه و سبزیجات که در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها استفاده می شوند، مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده قدرتمندی هستند که برای حفظ تازگی و کیفیت میوه و سبزیجات اهمیت بسیاری دارد. این سیستم‌ها می‌توانند دمای مناسب را برای هر نوع محصول فراهم کنند و در نتیجه باعث کاهش خراب شدن میوه ها می‌شوند.

2. نگهداری طولانی‌تر

با استفاده از یخچال‌ سوپری، میوه و سبزیجات می‌توانند برای مدت زمان بیشتری نگهداری شوند. این امر به فروشندگان امکان می‌دهد تا موجودی محصولات را بهبود دهند و از ضایعات کاهش قابل توجهی داشته باشند.

3. نمایش بهتر محصولات

یخچال‌های روباز پرده هوا مجهز به قفسه‌ها، سبدها و درب‌های شفافی هستند که به فروشندگان امکان می‌دهد محصولات را به شکل منظم و زیبا نمایش دهند. این امر باعث جذابیت بیشتری برای مشتریان می‌شود و فروش را افزایش می‌دهد.

4.  کنترل دما و رطوبت

یخچال‌های صنعتی دارای سیستم‌های کنترل دما و رطوبت هستند که به فروشندگان اجازه می‌دهند تا شرایط مناسبی را برای هر نوع محصول تنظیم کنند. به این ترتیب، می‌توانند دما و رطوبت را در حداکثر سطح تازگی محصولات نگه دارند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]