اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047134719606
در دسترس نیست

یخچال فریزر ایستاده دو درب فروشگاهی

کد: 140111047134719606

، تهران , (اخبار رسمی): اگر در فروشگاه خود برای نگه داری محصولات تازه و منجمد به یخچال تجاری نیاز دارید، یخچال های دو درب انجماد یک انتخاب عالی برای فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، رستوران ها و ... است.

یخچال فریزر ایستاده دو درب فروشگاهی
یخچال 2 درب ایستاده فروشگاهی انجماد سیستم

چرخ‌ های تعبیه شده در زیر یخچال های فروشگاهی سنگین باعث می‌شوند این یخچال‌ها به راحتی جا به جا شوند و دور آنها تمیز شود.

اگر به فضایی سرد برای نگه داری محصولات تازه و منجمد نیاز دارید، یخچال ایستاده دو درب یک انتخاب عالی برای آشپزخانه حرفه ای و یا فروشگاه است. این یخچال‌ های ایستاده 2 درب فروشگاهی که در پیکربندی‌های کوچک و بزرگ موجود هستند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم وسیعی از مواد غذایی را به‌طور قابل‌اطمینانی خنک نگه می‌دارند و آماده استفاده هستند.

اکثر مدل‌های یخچال های ایستاده دارای قفسه‌های قابل تنظیم برای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر هستند و تقریبا تمامی مدل ها در رنگ بندی مختلف مطابق سلیقه ی مشتری طراحی و تولید می شوند. تمامی مدل های موجود در این صفحه در سایز های دیگر هم قابل سفارش هستند.

  • یخچال ایستاده دو درب تفتان سایز 140 و 155 سانتی
  • یخچال گوشت پارس با ارتفاع 210 سانتی (موتور مرکزی) - 240 سانتی (موتور سرخود)
  • یخچال مرغ درنا با ارتفاع 210 سانتی (موتور مرکزی) - 240 سانتی (موتور سرخود)
  • یخچال دو درب بینالود سایز 140 سانتی
  • فریزر دو درب دالاهو سایز 140 سانتی
  • فریزر ایستاده دو درب الوند سایز 140 و 155 سانتی

چرخ‌ های تعبیه شده در زیر یخچال های تجاری صنایع برودتی انجماد سیستم سنگین باعث می‌شوند این یخچال‌ها به راحتی جا به جا شوند و دور آنها تمیز شود. چه به دنبال یک یخچال دو درب ایستاده کوچک برای سوپر مارکت یا 2 درب بزرگ برای آشپزخانه رستوران خود باشید، انتخاب بسیار زیادی وجود دارد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به راهنمای خرید یخچال فروشگاهی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل