اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046543419606

مزایا و نحوه کار یخچال پرده هوا چیست؟

کد: 140107046543419606

https://bit.ly/3RjvkHC

، تهران , (اخبار رسمی): یخچال پرده ھوا که با نام یخچال بدون درب هم شناخته شده در مغازه ھا، سوپرمارکت ھا، فروشگاه ھای زنجیره ای، ھتل ھا، رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرارمی گیرند.

مزایا و نحوه کار یخچال پرده هوا چیست؟
یخچال پرده هوا بدون درب فروشگاهی انجماد سیستم

یخچال پرده ھوا برای نگهداری محصولات و مواد غذایی در زمان محدود می باشد.

یخچال پرده ھوا که با نام یخچال بدون درب هم شناخته شده در مغازه ھا، سوپرمارکت ھا، فروشگاه ھای زنجیره ای، ھتل ھا، رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرارمی گیرند.

مزایا

وظیفه اصلی یخچال فریزر پرده هوا؛ نمایش محصولات یا مواد غذایی سرد، جلب مشتری و افزایش فروش می باشد. بنابراین طراحان و سازندگان این نوع محصول یکی از مھمترین فاکتور ھا یعنی نمایش بھتر محصول را مد نظر قرار داده لذا نور پردازی و چیدمان محصولات در این نوع یخچال ھا کمک زیادی به عرضه بھتر کالا و جلب مشتریان خواھد کرد.

طراحی و تولید یخچال پرده هوا فروشگاهی

نکته بسیار مهم در طراحی و تولید یخچال و فریزر پرده هوا این است که این نوع یخچال ها جهت سردسازی و خنک کردن محصولات کاربرد نداشته و صرفا برای نگهداری محصولات و مواد غذایی در زمان محدود می باشد. یکی از مهمترین مزیت های آنها حالت سلف سرویسی است که به مشتری این امکان را می دهد که مستقیما به کالا و مواد مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

یخچال پرده ھوا برای عرضه گوشت، سبزیجات، میوه، مواد غذایی منجمد، بستنی و محصولات لبنی به کار می رود و طراحی آنھا عموما به نوع محصول بستگی دارد. این نوع یخچال فروشگاهی می تواند دارای فضای اضافی برای نگھداری محصول بوده و یا صرفا برای نمایش گذاشتن محصولات و مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. سفارش این محصول به صورت متری هم می باشد بطور مثال میتوانید یخچال پرده هوا سهند را بر اساس متراز فروشگاه مورد نظر خود سفارش دهید.

طرز کار یخچال های بدون درب

در یخچال فریزر بدون درب شرکت انجماد سیستم غرب تھران با استفاده از فن ھای ملخی، جریان ھوا از طریق دریچه مکش وارد محفظه اواپراتور گردیده و پس از عبور از سطوح انتقال حرارت اواپراتور ھوای خنک و سرد از طریق کانال پشت یخچال به قسمت ھای مختلف طبقات و قسمت فوقانی یخچال ھدایت شده و در نھایت از دریچه بالا تخلیه می گردد.

یخچال پرده هوا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان