اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108116805419606
در دسترس نیست

انواع یخچال های صنعتی انجماد

کد: 140108116805419606

، تهران , (اخبار رسمی): یخچال صنعتی به محیط بسته‌ای گفته می‌شود که دمای داخلی آن کم‌تر از دمای بیرونی آن باشد. این اختلاف دما بسیار قابل توجه و زیاد بوده و برای محافظت از محتویات داخل یخچال و یا جلوگیری از خراب شدن آن‌ها و نگه‌داری در شرایط محیطی مطلوب، طراحی شده است.

انواع یخچال های صنعتی انجماد
یخچال های صنعتی و انواع ان

از یخچال‌های درب شیشه‌ای معمولا در مکان‌هایی که نیاز به نمایش محصولات داخل یخچال است، مثل رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود

یخچال‌های صنعتی، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات صنعتی در قسمت نگه‌داری مواد غذایی در آشپزخانه‌های صنعتی، فروشگاه‌های بزرگ عرضه‌ی مواد غذایی، فروشگاه‌های عرضه‌ی فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی، رستوران‌ها و فست فودها و … به شمار می‌روند.

انواع یخچال صنعتی

یخچال‌ و فریزر صنعتی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که به صورت دو درب و تک درب طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. درب‌های آن‌ها، هم می‌توانند به صورت شیشه‌ای و هم استیل طراحی شوند.

از دیگر انواع محصولات این گروه یخچالی می‌توان به یخچال و فریزر ایستاده تک درب و دو درب، انواع فریزر و یخچال صنعتی بزرگ با میز کار، یخچال فریزر بدون درب پرده هوا برای استفاده در فروشگاه های بزرگ، یخچال قصابی و گوشت برای نگهداری محصولات گوشتی در کشتارگاه ها، یخچال ویترینی یا جزیره ، یخچال شیرینی و… اشاره کرد.

از یخچال‌ فریزرهای درب شیشه‌ای معمولا در مکان‌هایی که نیاز به نمایش محصولات داخل یخچال است، مثل رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود و هم‌چنین یخچال‌های تمام استیل در آشپرخانه‌ها و سردخانه‌های صنعتی کاربرد دارند که یکی از کاربردی‌ترین یخچال‌ها محسوب می‌شوند، چرا که جهت جلوگیری از هدر رفتن سرما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از طریق تزریق فوم، عایق بندی می‌شوند.

یخچال‌های فروشگاهی بر اساس معیارهای مختلفی که دارند، بررسی و طبقه‌بندی می‌شوند. انواع یخچال های فروشگاهی و صنعتی شرکت انجماد سیستم شامل:

  • یخچال پرده هوا یا بدون درب
  • یخچال ایستاده درب دار
  • یخچال خوابیده
  • یخچال ویترینی
  • کابین های گرم و محصیطی
  • مدار تبرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع برودتی انجماد سیستم

صنایع برودتی انجماد سیستم غرب تهران در سال 1384 در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی انواع یخچال فریزر صنعتی، یخچال فروشگاهی و سردخانه صنعتی شروع به کار کرد. هم اکنون این شرکت با سابقه فعالیت در تجهیز بیش از 5000 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها را دارا می باشد. پایبندی بنیان گذار این مجموعه به طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی موجب شد تا محصولات این مجموعه ظرف مدت کوتاهی از سوی متقاضیان بخش خصوصی، دولتی و کشورهای منطقه مورد استقبال چشمگیری قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]