اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206419219324

برندهای مختلف لنت ترمز تویوتا

کد: 140106206419219324

https://bit.ly/3RTHhV3

، (اخبار رسمی): لنت ترمز های اصلی تویوتا مخصوص ماشین تویوتا طراحی شده‌اند و بالاترین استانداردها را برآورده می کنند و کاملاً متناسب با ماشین شما هستند. اما نکته مهم در مورد این لنت‌ها تفاوت قیمت قابل توجه نسبت به سایر برندهای خوب و با کیفیت لنت ترمز موجود در بازار است که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشد!

برندهای مختلف لنت ترمز تویوتا
برندهای مختلف لنت ترمز تویوتا

لنت ترمز تویوتا مانند قطعات مصرفی دیگر در خودرو با گذشت زمان فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند، بنابراین رانندگی با لنت ترمز فرسوده خطرناک است. بسیاری از دارندگان خودروهای تویوتا به دنبال خرید بهترین لنت ترمز با قیمتی مقرون به صرفه هستند. در این مقاله به بررسی مشخصات لنت ترمز اصل و برندهای مختلف لنت ترمز تویوتا در برندهای معتبر می پردازیم. اگر خودروی تویوتا دارید و به دنبال لنت ترمز مناسب هستید این مطلب را از دست ندهید.

دانستی های لنت ترمز تویوتا 

هنگامی که به پدال ترمز فشار وارد می کنید، روغن ترمز به پیستون های کالیپر روی هر چرخ فشار وارد می کند. این نیرو باعث می شود که لنت ترمز به دو طرف دیسک چرخ فشار وارد کند و این اصطکاک باعث کاهش سرعت خودرو و در نهایت توقف آن می شود.لنت ترمز اصلی تویوتا دارای بالاترین کیفیت و امنیت است و در هر مرحله از حرکت طبیعی لنت، ترمزهای خودرو همچنان عملکرد خوبی را حفظ کرده و هیچ مشکلی در رانندگی ایجاد نمی کند. لنت های ترمز اصلی تویوتا برای هر مدل خاص تویوتا طراحی شده اند. این کار تعویض لنت ترمز را سرعت می بخشد و مشکلات سازگاری را از بین می برد.

برندهای لنت ترمز تویوتا

البته استفاده از لنت ترمز اورجینال و اصل یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی مدل های تویوتا است.لنت ترمز های اصلی تویوتا مخصوص ماشین تویوتا طراحی شده اند و بالاترین استانداردها را برآورده می کنند و کاملاً متناسب با ماشین شما هستند. اما نکته مهم در مورد این لنت ها تفاوت قیمت قابل توجه نسبت به سایر برندهای خوب و با کیفیت لنت ترمز موجود در بازار است که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشد!
در بازار لوازم یدکی ایران لنت ترمز تویوتا با برندهای مختلف که از مواد سرامیکی، نیمه فلزی و ارگانیک ساخته شده اند ارائه می شود. این برندها علاوه بر کیفیت بالا، قیمت به صرفه تری نیز نسبت به لنت های اورجینال یا جنیون دارند.اگر به دلایلی تصمیم به خرید لنت ترمز اصلی برای خودروی تویوتا خود ندارید؛ لنت های ترمز سرامیکی قطعا یکی از بهترین انتخاب ها هستند. لنت های سرامیکی با توجه به نوع ماده ای که در تولید آن استفاده می شود، انتقال حرارت خوبی دارند و عملکرد ترمز را در سخت ترین شرایط رانندگی با ترمز مکرر و مداوم حفظ می کنند. لنت های سرامیکی معمولا از نظر قیمت و کیفیت بالاتر از لنت های نیمه فلزی هستند. اما این به این معنی نیست که لنت های نیمه فلزی بی کیفیت هستند! همچنین کیفیت برخی از برندهای لنت ترمز نیمه فلزی نسبت به برخی از برندهای لنت ترمز سرامیکی بی نام برتری دارد.

بهترین برند لنت ترمز تویوتا 

برند های کیو:

HiQ توسط سانگ شین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لنت ترمز در کره جنوبی تولید می شود. در انتخاب لنت ترمز HiQ و خرید سریع شک نکنید! صرف نظر از مدل خودرو، سبک رانندگی، دمای بالا یا دمای پایین، این لنت قدرت ترمز عالی دارد. با استفاده از لنت ترمز HiQ با خیال راحت رانندگی کنید.

لنت ترمز mhco :

لنت ترمز برند ام اچ کو یکی از تولیدکنندگان پیشرو لنت ترمز در بازار چین است. این لنت ترمز مناسب مدل های تویوتا در سال های مختلف می باشد. لنت ترمز ام اچ کو شامل حداقل استهلاک، تولید گرد و غبار کم، عدم وجود مواد سرطان زا، ترمز با قدرت بالا و آلودگی صوتی کم است.

لنت ترمز brenta :

یکی از تولیدکنندگان معتبر کره ای لنت ترمز برنتا است که از با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید قطعات استفاده می کند. از ویژگی های لنت ترمز برنتا می توان به عملکرد عالی در شرایط مختلف، عدم صدای غیرعادی، مقاومت حرارتی بالا و مواد اولیه مرغوب اشاره کرد.

لنت ترمز elig :

این برند یکی دیگر از شرکت های تولید کننده معتبر لنت ترمز برای گروه تویوتا می باشد. این برند در کشور بسیار محبوب ژاپن تولید می شود .برند الیگ سعی کرده بالاترین کیفیت را در تولید لنت ترمز ارائه دهد و از فرمولاسیون های خاص و تکنولوژی پیشرفته برای ارتقای آن کیفیت استفاده کند.

زمان تعویض لنت ترمز تویوتا

لنت ترمز یک قطعه دائمی نیست و بسته به سبک رانندگی و ترمزهای مکرر، نه فقط در طول زمان یا مسافت پیموده شده مشخص ، فرسوده می شود و لنت ترمز جدید باید تعویض شود. لنت های ترمز تویوتا بسته به سبک رانندگی شما معمولا بین 48000 تا 110000 کیلومتر دوام می آورند. اگر در ترافیک سنگین رانندگی می کنید و به طور مرتب از ترمز استفاده می کنید، باید به طور مرتب لنت های خود را چک کنید.
به طور کلی، علائم واضح سایش لنت ترمز به شرح زیر است:

  •  بوی بد و سوختگی لنت ها
  •  صدای سوت یا جیغ در هنگام ترمز گرفتن
  •  کشیده شدن ماشین به یک طرف هنگام ترمزگیری
  •  صدای ساییدگی هنگام ترمزگیری
  •  احساس ضربان یا لرزش در فرمان یا پدال ترمز
  •  چراغ هشدار متصل به انتهای داشبورد را در برخی خودروها روشن کنید.

خرید لنت ترمز تویوتا

مهم ترین عامل کیفیت ترمز ، لنت ترمز مناسب است، برندهای مختلفی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد و در هنگام خرید لنت ترمز می توانید گمراه شوید و ندانید کدام لنت برای خودروی شما مناسب است یا فکر کنید که لنت ترمز تقلبی یا نامرغوب خواهید خرید! اگر تصمیم دارید لنت ترمز تویوتا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و قابل قبول تهیه کنید; شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی لنت لاین سفارش داده و در محل مورد نظر دریافت نمایید. علاوه بر لنت ترمز تویوتا، می توانید لنت ترمز لکسوس، سوزوکی، نیسان، میتسوبیشی، لنت ترمز مزدا، هوندا و ...  را خریداری کنید. 

همچنین لازم به ذکر است که خودروهای مختلف تویوتا بر اساس سال تولید، مدل اتاق و ... دسته بندی می شوند تا کاربر بتواند خودرو و در نتیجه لنت ترمز مناسب خود را انتخاب کند. اما گاهی برای برخی خودروها باید شماره شاسی خودرو را بررسی کرد.در هر صورت اگر اطلاعات درج شده در سایت کافی نیست و نمی توانید لنت ترمز خودرو خود را انتخاب کنید با همکاران پشتیبانی فنی ما تماس بگیرید و آنها به صورت رایگان به شما مشاوره لازم را خواهند داد.

عوامل موثر در قیمت لنت ترمز تویوتا 

یکی از عوامل موثر بر قیمت لنت ترمز تویوتا کیفیت لنت ترمز تویوتا است. اگر قصد خرید لنت ترمز سرامیکی را دارید، باید بیشتر از لنت ترمز فلزی هزینه کنید. زیرا کیفیت دیسک های ترمز سرامیکی از دیسک های فلزی بهتر است. همچنین برند لنت ترمز در قیمت لنت تویوتا تاثیرگذار است. به عنوان مثال لنت ترمز الیگ یا ام اچ کو و های کیو  که از برندهای معروف لنت ترمز هستند نسبت به سایر برندهای موجود قیمت بیشتری دارند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]