اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226522419324

بهترین لنت ترمز تویوتا کمری

کد: 140106226522419324

https://bit.ly/3QJtSxQ

، (اخبار رسمی): مدل‌های مختلف خودروهای تویوتا کمری با توجه به ویژگی های خاص خود دارای لنت ترمز با کد فنی خاص هستند. اگر لنت ترمز تویوتا کمری را مطابق با مشخصات مدل خودروی خود نخرید، آسیب جدی به خودرو وارد می کند و خسارت جدی تری نسبت به تعویض لنت ترمز به مالک خودرو وارد می‌شود.

بهترین لنت ترمز تویوتا کمری
بهترین لنت ترمز تویوتا کمری

لنت ترمز تویوتا کمری یک بخش بسیار مفید و مهم از سیستم ترمز این خودرو است. لازمه رانندگی ایمن و بدون خطر، سیستم خودروی سالم است و این سیستم زمانی عملکرد مثبتی دارد که تمامی قطعات سالم و با کیفیت باشند. اصلی ترین و مهم ترین عملکرد سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز است. در واقع هنگامی که نیروی اصطکاکی در لنت تولید می شود ، باعث کاهش سرعت خودرو یا توقف کامل آن می شود. لنت ترمز یک کالای مصرفی است و به دلیل عواملی مانند; نوع جاده، سبک رانندگی و کیفیت محصول فرسوده خواهد شد. رانندگی با لنت ترمز فرسوده خطرناک است و احتمال به خطر افتادن جان سرنشینان وجود دارد. به عنوان یک مالک تویوتا کمری، اگر در مورد مواردی مانند زمان تعویض و خرید لنت ترمز تویوتا کمری سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات لنت ترمز تویوتا کمری

تویوتا کمری در سال 1983 وارد بازار شد و این خودروی ژاپنی جایگزین مدل تویوتا کرونا شد. تویوتا کمری از نسل پنجم این خودرو در سال 2002 وارد ایران شد و حضور آن تا نسل هفتم ادامه داشت. برای درک بهتر نقش لنت ترمز تویوتا کمری در ایمنی این خودرو، ابتدا به نحوه عملکرد لنت ترمز در سیستم ترمز تویوتا کمری می پردازیم.
با فشار دادن پدال ترمز ابتدا سیلندری فعال می شود که روغن ترمز را از طریق شیلنگ های اتصال به کالیپر می فرستد، کالیپر قسمتی است که لنت ترمز تویوتا کمری در آن قرار می گیرد و باعث می شود لنت شروع به کار کند. به عبارت دیگر در نتیجه این فرآیند لنت با دیسک چرخ تماس پیدا کرده و باعث تولید نیروی اصطکاک می شود. اصطکاک ماشین را کند می کند و سپس آن را متوقف می کند.

قیمت لنت ترمز تویوتا کمری

معمولاً عوامل زیادی بر قیمت لنت ترمز تویوتا کمری تأثیر می گذارد. مطمئناً یک محصول برند شناخته شده در سطح قیمتی یک کالای بی نام نیست یا لنت ترمز باکیفیت باید بالاتر از لنت ترمز بی کیفیت قیمت گذاری شود. عوامل موثر بر قیمت لنت تویوتا کمری به شرح زیر است: مدل و سال خودرو، نام تجاری لنت، جنس و کیفیت لنت، لازم به ذکر است که قیمت لنت ترمز ثابت نبوده و با توجه به اقتصادی متفاوت است. 

بهترین برندهای لنت ترمز تویوتا کمری

لنت ترمز Genion  یا OEM یا اورجینال یکی از برندهای مطرح لنت ترمز تویوتا کمری می باشد. لنت های ترمز تویوتا کمری اورجینال طبق سفارش شرکت تویوتا موتور از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند. لنت های Genion Part در بسته بندی های مخصوصی که همراه خودرو عرضه می شود به فروش می رسد. این لنت ها به دلیل نام تجاری بالا و کیفیت بالا طبیعتاً قیمت بالایی دارد. اما در بازار افترمارکت انواع لنت تویوتا کمری وجود دارد که افرادی که امکان خرید لنت اورجینال را ندارند می توانند از این برندها استفاده کنند. لازم به ذکر است که این برندها کیفیت مناسب و در عین حال قیمت بهتری نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با این برندها در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

لنت ترمز mhco :

لنت ترمز برند ام اچ کو ، یکی از تولیدکنندگان پیشرو لنت ترمز در بازار چین است. این لنت ترمز مناسب مدل های تویوتا کمری در سال های مختلف می باشد. این برند شامل حداقل استهلاک، تولید گرد و غبار کم، عدم وجود مواد سرطان زا، ترمز با قدرت بالا و آلودگی صوتی کم است.

لنت ترمز brenta :

یکی از تولیدکنندگان معتبر کره ای لنت ترمز برنتا است که از با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید قطعات استفاده می کند. از ویژگی های لنت ترمز برنتا می توان به عملکرد عالی در شرایط مختلف، عدم صدای غیرعادی، مقاومت حرارتی بالا و مواد اولیه مرغوب اشاره کرد.

لنت ترمز elig :

 برند الیگ یکی دیگر از شرکت های تولید کننده بهترین لنت ترمز برای تویوتا است. این برند در کشور بسیار محبوب ژاپن تولید می شود. برند الیگ سعی کرده بالاترین کیفیت را در تولید لنت ترمز ارائه دهد و از فرمولاسیون های خاص و تکنولوژی پیشرفته برای ارتقای آن کیفیت استفاده کند.

تفاوت ظاهری لنت ترمز تویوتا کمری

مدل های مختلف خودروهای تویوتا کمری با توجه به ویژگی های خاص خود دارای لنت ترمز با کد فنی خاص هستند. اگر لنت ترمز تویوتا را مطابق با مشخصات مدل خودروی خود نخرید، آسیب جدی به خودرو وارد می کند و خسارت جدی تری نسبت به تعویض لنت ترمز به مالک خودرو وارد می شود. در خرید لنت های تویوتا کمری باید به مدل و شماره شاسی خودرو توجه کرد. لنت های ترمز خودرو با توجه به ظاهر خود به دو صورت دیسکی و کفشکی تقسیم می شوند. لنت های تویوتا کمری  به صورت دیسکی موجود است. امروزه از لنت های کفشکی به ندرت استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که لنت های کفشکی در مقایسه با دیسکی از نظر کیفیت پایین تر هستند ، بلکه هر کدام از این دو مدل دارای تعدادی ویژگی خاص هستند.

زمان تعویض لنت ترمز تویوتا کمری

لنت ترمز به عنوان یک قطعه مصرفی، با عوامل منفی مانند مسیر نامناسب رانندگی که منجر به افزایش تعداد دفعات ترمز می شود، یا سبک رانندگی نادرست و به خصوص قطعات بی کیفیت، لنت ترمز به مرور زمان فرسوده می شود .پیش نیاز رانندگی ایمن قطعا سالم کامل سیستم ترمز خودرو است. تصور کنید با سرعت زیاد در حال رانندگی هستید و ناگهان تصادفی رخ می دهد که باید بلافاصله ماشین را متوقف کنید. فشردن پدال ترمز در این نقطه باعث کاهش سرعت نمی شود و قطعاً منجر به تصادف می شود که باعث ایجاد خطر می شود. سرنشینان خودرو و شما متحمل خسارات مالی زیادی خواهید شد و همه این اتفاقات به دلیل رانندگی با لنت های فرسوده و تعویض به موقع آن ها رخ می دهد. زمانی که لنت ترمز تویوتا کمری ساییده می شود، نشانه هایی وجود دارد که با دانستن این علائم می توانید متوجه ساییدگی لنت ترمز خودرو شده و به موقع آن ها را تعویض کنید. علائم سایش لنت به شرح زیر است.

روشن شدن چراغ هشدار نشان دهنده انتهای لنت است که در برخی خودروها موجود است.

  • صدای سایش و خوردگی
  • بوی سوختگی
  • خش خش یا سوت در هنگام ترمز گرفتن
  • هنگام ترمزگیری خودرو را به یک سمت کشیده شود
  • ضربه یا لرزش در فرمان یا پدال ترمز

خرید لنت ترمز تویوتا کمری

تویوتا کمری بر اساس سال ساخت، مدل اتاق و ....  تولید می شود علاوه بر این قسمت، گاهی اوقات لازم است در هنگام خرید لنت ترمز، شماره شاسی خودرو نیز بررسی شود. با توجه به تنوع زیاد لنت های ترمز تویوتا کمری از برندهای مختلف، خریداران در خرید لنت ترمز اصل و با کیفیت ممکن است دچار سردرگمی شوند. اگر صاحب یکی از مدل های تویوتا کمری هستید و به دنبال انتخاب مناسب برای خرید لنت ترمز تویوتا کمری هستید، به شما توصیه می کنیم به فروشگاه اینترنتی لنت لاین مراجعه کنید.

جمع بندی

بر اساس محتوای این مقاله، دیدیم که لنت ترمز بخش بسیار مهمی از سیستم ترمز خودرو است. سلامت سیستم ترمز خودرو و سرنشینان آن به کیفیت بالای ترمزهای تویوتا کمری بستگی دارد. این قطعه مصرفی به دلیل عواملی مانند سبک رانندگی نامناسب و جهت گیری نادرست فرسوده شده و باید در اسرع وقت تعویض شود. به عنوان صاحب خودرو تویوتا کمری، اگر در خرید لنت ترمز باکیفیت شک دارید، توصیه می کنیم با مراجعه به سایت لنت لاین و مطالعه مشخصات لنت هایی که می خواهید خرید کنید راهنمای کامل داشته باشید. فروشگاه اینترنتی لنت لاین یکی از قدیمی ترین مراکز خرید اینترنتی در زمینه فروش لنت ترمز می باشد. این فروشگاه با محصولات اورجینال و با کیفیت، خریدی آسان و مطمئن را به شما ارائه می دهد. در این فروشگاه قیمت لنت ترمز با توجه به کیفیت تعیین می شود و خبری از لنت ترمز تقلبی گران قیمت نیست! در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد لنت ترمز، کافیست با کارشناسان فنی این فروشگاه تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی