اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106306538319036

چگونه از خشک شدن سریع خط چشم ماژیکی جلوگیری کنیم؟

نگهداری خط چشم ماژیکی

کد: 140106306538319036

https://bit.ly/3SlbjBs

، (اخبار رسمی): تمام شدن لوازم آرایشی مورد علاقه یکی از اتفاقات ناگوار برای خانمهاست. از آنجایی که خط چشم محبوبیت بالایی بین بانوان دارد به بیان شرایط صحیح نگهداری خط چشم پرداخته‌ایم تا با رعایت آن‌ها مدت زمان بیشتری از این ابزار آرایشی استفاده کنید.

نگهداری خط چشم ماژیکی
شرایط نگهداری خط چشم ماژیکی

خط چشم یکی از لوازم آرایشی محبوب در بین خانمهاست. این ابزار آرایشی انواع مختلفی مانند خط چشم ماژیکی، مدادی، ژله ای، روغنی و ... دارد. برای محیط هایی مانند استخر یا در هوای شرجی و مرطوب استفاده از مدل ضد آب آن توصیه می‌شود. اینکه خط چشم بهتره یا مداد چشم موضوعی است باید جداگانه به آن پرداخته شود. اما به طور کلی از خط چشم برای زیباتر و درشت تر کردن چشم‌ها استفاده می‌شود. حال اگر این ابزار کاربردی خشک شود و دیگر نتوان از آن استفاده کرد چه باید کرد؟

با توجه به قیمتهای در بازار توصیه میکنیم با شرایط نگهداری خط چشم آشنا شوید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از لوازم آرایش خود استفاده کنید.

برای نگهداری خط چشم رعایت یک سری مسائل لازم و ضروری است، که در ادامه به آن پرداخته شده است.
خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی جزو خط چشم های مایع محسوب می‌شود. این مدل دارای غلظت بالایی است و همین امر شستشوی آن را سخت تر می کند اما در عوض در رطوبت بالا و آب مقاوم بوده و سریعا پاک نمی شود. این مدل با داشتن سری ماژیکی به افراد مبتدی تا حرفه ای کمک می‌کند تا یک خط چشم سریع و روان بکشند.

7 راه نگهداری بهتر از خط چشم ماژیکی

  • این نوع خط چشم چون از نوع مایع است و حالت ماژیکی دارد قبل از استفاده باید آن را در مجاورت حرارت قرار دهیم تا روان تر و بهتر روی چشم کشیده شود.
  •  از طرف دیگر از ضربه زدن و تکان دادن شدید آن خودداری کنید.
  • قبل از کشیدن آن بر روی پوست خود از مدل و چگونگی کشیدن خط چشم خود اطمینان حاصل کنید؛ چراکه پاک کردن و اصلاح آن بسیار سخت است.
  • پس از پایان کشیدن خط چشم باید درب آن را ببندید تا خشک نشود. در حین کار نیز باید دست خود را روی بسته بندی خط چشم گذاشته تا هوا وارد آن نشود و زودتر خشک نشود.
  • در هنگام گذاشتن آن در کنار دیگر لوازم آرایشی باید آن را به صورت پایین بگذاریم تا ماندگاری آن بیشتر شده و برای استفاده مجدد سر و ته نشود.
  • مورد دیگر قابل توجه این است که با توجه به این که چشم یکی از مهم ترین اعضای صورت است، از به اشتراک گذاشتن لوازم آرایشی مربوط به چشم مثل مواد چشم، خط چشم، ریمل با دیگران خودداری کنید. در این صورت علاوه بر اینکه طول عمر لوازم آرایش کم میشود نکات بهداشتی نیز رعایت نمیشود.
  • در صورتیکه خط چشم شما در اثر نگهداری نامناسب خشک شده است میتوانید با چند قطره چشم مجدد از آن استفاده کنید.

به تاریخ انقضا خط چشم خود دقت کنید ...!

هر گونه لوازم آرایشی چه برای پوست، چه مو و مهم تر از همه چشم‌های شما باید در تاریخ مشخصی مصرف شود.

بنابراین اولین چیزی که باید هنگام خرید خط چشم به آن دقت کنید، تاریخ تولید و انقضای آن است زیرا که با عضو بسیار مهم و حساسی در ارتباط است.

 توصیه می‌کنیم لوازمی که از قبل دارید را مجددا بررسی کنید و هر کدام که تاریخ مصرفشان تمام شده است دور بریزید؛ چراکه باعث صدمه و آسیب های جدی با پوست و چشم شما می شود. اکثر خارش ها، سوزش ها و پف های زیر چشم می تواند ناشی از این گونه مواد آرایشی تاریخ گذشته باشد.

جمع بندی

استفاده از خط چشم جزو مراحلی پایانی میکاپ است. در واقع استفاده از خط چشم به نوعی تیر آخر برای جذاب تر کردن چهره و قشنگ تر و درشت تر کردن چشم هاست.

خط چشم ماژیکی علاوه بر اینکه استفاده راحت‌تری نسبت به سایر مدل‌های خط چشم دارد، شرایط نگهداری خاصی هم دارد. 

در این مقاله درباره چگونگی حفظ و نگهداری این خط چشم توضیحاتی داده شد. 

با مطالعه کامل آن در حفظ لوازم آرایشی خود کوشا باشید و به تمامی جوانب از جمله تاریخ تولید و انقضای محصول توجه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی