اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010730678169725
در دسترس نیست

برای اخذ تابعیت دومینیکا چه مراحلی باید طی شود؟

کد: 14010730678169725

، تهران , (اخبار رسمی): برای شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا باید مراحلی را طی کنید که در این مقاله آنها را شرح داده‌ایم.

برای اخذ تابعیت دومینیکا چه مراحلی باید طی شود؟
برای اخذ تابعیت دومینیکا چه مراحلی باید طی شود؟

کشور دومینیکا جزیره‌ای توریستی در دریای کارائیب است که برنامه‌ای تحت عنوان برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری ارائه کرده و توجه زیادی را به سمت این کشور جلب کرده است.

در این برنامه دو گزینه وجود دارد که متقاضیان می‌توانند از طریق آنها باتوجه‌به شرایطشان استفاده کنند، گزینه کمک بلاعوض به دولت و گزینه خرید ملک. نحوه عملکرد این برنامه‌ به این شکل است که مبلغ مشخصی را در کشور دومینیکا سرمایه‌گذاری می‌کنید و در ازای آن، تابعیت و پاسپورت دومینیکا به شما داده می‌شود. برای شرکت در این برنامه باید روندی که دولت دومینیکا اعلام کرده طی شود و ما در این مقاله می‌خواهیم درباره مراحل اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا صحبت کنیم.

مرحله اول، عقد قرارداد با نماینده رسمی دولت دومینیکا قبل از هر چیزی باید با یک شرکت مانند شرکت کنکاش که از طرف دولت مجوز برای فعالیت در برنامه شهروندی اقتصادی دریافت کرده، قرارداد ببندید. دلیل اینکه این قرارداد ابتدایی‌ترین مرحله اخذ تابعیت دومینیکا است این است که دولت دومینیکا تنها با نمایندگان رسمی خود کار می‌کند و شما برای هر کاری به یکی از این نمایندگان نیاز دارید.

در انتخاب نماینده بسیار دقت کنید، وب‌سایت رسمی دولت دومینیکا تعدادی از شرکت‌ها را تحت عنوان لیست سیاه معرفی کرده که یا اصلاً مجوز ندارند یا مجوز داشتند اما باطل شده و اگر فردی بخواهد از طریق این افراد اقدام کند نه‌تنها نمی‌تواند تابعیت دومینیکا را دریافت کند بلکه سرمایه خود را هم از دست می‌دهد.

مرحله دوم، جمع‌آوری مدارک و تکمیل فرم‌ها بعد از اینکه نماینده را انتخاب کردید، مشاورانی به شما کمک می‎کنند مدارک لازم برای شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا را جمع‌آوری کنید و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنید.

مرحله سوم، ارسال مدارک و فرم‌ها به دومینیکا بعد از جمع‌آوری و تکمیل پرونده، نماینده منتخب شما پرونده‌تان را به دومینیکا و برای واحد اعطای تابعیت دومینیکا ارسال می‌کند. این واحد مسئول تمام امور مربوط به اخذ تابعیت دومینیکا است و همان‌طور که گفته شد تنها با نمایندگان رسمی ارتباط برقرار می‌کند.

مرحله چهارم، دریافت نامه قبولی بعد از اینکه واحد اعطای تابعیت پرونده شما را بررسی کرد و مدارک و فرم‌های شما توسط این واحد تأیید شد، برای شما تأییدیه‌ای ارسال می‌شود که در اصل همان نامه قبولی شما است.

مرحله پنجم، واریز مبلغ مشخض شده توسط دولت در این مرحله شما باید هزینه یکی از گزینه‌های موجود در برنامه CBI دومینیکا را واریز کنید. هیچ‌یک از این گزینه‌ها برتری نسبت به دیگری ندارد و تنها زمانی می‌توان گفت کدام‌یک بهتر است که شرایط شما در تصمیم‌گیری دخیل باشد. در ادامه این دو گزینه را بررسی می‌کنیم.

گزینه خرید ملک گزینه خرید ملک با نام گزینه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا هم شناخته می‌شود و در این گزینه افراد باید در پروژه‌های مورد تأیید دولت که معمولاً هتل‌ها و استراحتگاه‌ها هستند سرمایه‌گذاری کنند. هدف دولت دومینیکا از این گزینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور دومینیکا است و شما برای شرکت در این گزینه به حداقل ۲۲۰۰۰۰ دلار آمریکا نیاز دارید. نکته جالب در این گزینه این است که بعد از ۳ سال می‌توانید سرمایه خود را درحالی‌که تابعیت دومینیکا را به‌صورت مادام‌العمر دریافت کرده‌اید از پروژه خارج کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این گزینه‌ حضور شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده هتل‌سازی مانند هتل هیلتون در آن است.

گزینه کمک بلاعوض به دومینیکا در این گزینه شما مبلغی را به دولت دومینیکا اهدا می‌کنید و دولت با صلاحدید خود این مبلغ را در زیر ساخت‌هایی که مناسب می‌بیند خرج می‌کند. این زیرساخت‌ها دو نوع هستند، زیرساخت‌های عمومی و خصوصی، زیرساخت‌های عمومی شامل مواردی مانند ساخت مدارس و بیمارستان‌ها می‌شود و زیرساخت‌های خصوصی شامل توسعه گردشگری و کشاورزی.

حداقل مبلغ موردنیاز برای شرکت در این گزینه ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا است. این گزینه بیشتر مناسب افراد مجرد یا به‌طورکلی افرادی است که می‌خواهند به‌تنهایی برای اخذ تابعیت دومینیکا اقدام کنند.

مرحله ششم، اخذ گواهی شهروندی و پاسپورت بعد از واریز مبلغ به دولت، تقریباً مراحل اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری به اتمام می‌رسد و دولت دومینیکا گواهی شهروندی را برای شما ارسال می‌کند. با استفاده از گواهی شهروندی و از طریق نماینده خود می‌توانید برای دریافت پاسپورت دومینیکا درخواست دهید و در مدت کوتاهی آن را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی