اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306782217791
در دسترس نیست

راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس، خرید خط زن فیلیپس + معرفی برند فیلیپس

کد: 140107306782217791

، (اخبار رسمی): انواع مدل­ های ریش تراش و ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس اورجینال با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر شرکتی را می­توانید از فروشگاه اینترنتی ایو مارکت تهیه کنید. www.evemarket.shop

راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس، خرید خط زن فیلیپس + معرفی برند فیلیپس
خرید ریش تراش فلیپس

شرکت فیلیپس بدون شک یکی از بزرگترین و بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی و محصولات آرایشی و بهداشتی برقی همانند: ریش تراش، سشوار، اتومو، ماشین اصلاح سر و صورت (کلیپر)، خط زن (تریمر)، موکن زنانه (اپیلیدی)، برس حرارتی و… می­باشد. موفق­ترین و معروف­ترین محصول تولید شده این شرکت هم برای آقایان ریش تراش فیلیپس می­باشد.

شرکت فیلیپس در سال 1891 توسط یک مهندس جوان بنام “جرارد فیلیپس” در شهر آیندهون هلند تأسیس شد. جرارد فیلیپس در دانشگاه فناوری دِلفت که یکی از معتبرترین دانشگاه­ های فناوری دنیا است تحصیل کرد.

در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام هلند می­باشد.

شرکت فیلیپس در ابتدا کار خود را با تولید لامپ ­های الکتریکی شروع کرد و به مرور سایر محصولات مثل رادیو، تلویزیون، نوار کاست، دستگاه ویدیو خانگی، لوازم شخصی برقی (ریش تراش، سشوار، اپیلاتور) و دیگر تجهیزات الکترونیکی و روشنایی را به خط تولید خود اضافه کرد.

شرکت فیلیپس در سال 1939 اولین دستگاه ریش تراش برقی را تولید و به بازار عرضه کرد که بسیار مورد استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفت. به طوری که تا به امروز و بعد از گذشت سالها ریش تراش­های فیلیپس همچنان بهترین ریش تراش دنیا می­باشد.

اصلاح صورت یکی از کارهای روزمره­ای است که آقایان برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب انجام می­دهند. معمولا آقایان اصلاح صفر و کامل انجام می­دهند ولی گاهی هم ترجیح می­دهند که ریش یا ته ریش داشته باشند. پیشنهاد ما به شما برای اصلاح کامل صورت خرید ریش تراش فیلیپس و برای اصلاح ته ریش و ریش، خرید خط زن فیلیپس یا خرید ماشین اصلاح فیلیپس می­باشد.

همانطور که می­دانید برای اصلاح صفر می­توانید از یک دستگاه ریش تراش فیلیپس مناسب مانند خرید ریش تراش فیلیپس مدل S1121 استفاده کنید و برای اصلاح ریش و ته ریش هم می­توانید از یک دستگاه ماشین اصلاح فیلیپس مناسب مانند خرید ماشین اصلاح فیلیپس مدل HC3520 یا یک دستگاه خط زن فیلیپس مناسب مانند خرید خط زن فیلیپس مدل MG3730 استفاده کنید.

ریش تراش سه تیغ فیلیپس

ریش تراش­ های سه تیغه فیلیپس دارای سه تیغه متحرک 360 درجه می­باشند که به راحتی نقاط برآمده و ناهموار صورت مثل چانه، فک و زیر گردن را به راحتی اصلاح می­کنند. ریش تراش سه تیغه یا ریش تراش چرخشی فیلیپس دارای تیغه ­هایی بسیار قوی و تیز از جنس استیل ضد زنگ یا تیتانیوم با خاصیت خود تیز شونده هستند. ریش تراش های فیلیپس برای همه افراد مناسب می­باشد حتی کسانی که حوصله هر روز اصلاح کردن را ندارند و موهای صورتشان کمی بلند شده است و یا موهایی زبر و ضخیم دارند. همچنین به خاطر داشتن سرهای منعطف و متحرک نقاط بیشتری از صورت را پوشش می­دهند. در نتیجه سرعت اصلاح را افزایش می­دهند و انرژی کمتری استفاده کرده و در وقت شما هم صرفه جویی می­ شود.

تیغه­ های دایره­ای شکل دستگاه در تمامی جهات به راحتی حرکت کرده و یک اصلاح تمیز و صفر را برای شما انجام می­دهد. البته به خاطر تماس تیغه های ریش تراش با پوست صورت ممکن است در ابتدا پوست ­های حساس را کمی ملتهب کند ولی این حساسیت بعد از چندین بار استفاده از ریش تراش فیلیپس و عادت کردن پوست به اصلاح سه تیغ با ریش تراش از بین می­رود. در غیر این صورت بهتر است از مدل­های ریش تراش ضدآب فیلیپس استفاده کنید.

ریش تراش­ های ضد آب فیلیپس با تکنولوژی بالا و پارامتر IPXY بالا طوری طراحی شده­اند که برای اصلاح صورت در حمام و زیر دوش آب یا اصلاح صورت با فوم اصلاح و ژل اصلاح مناسب می­باشند و باعث التهاب و حساسیت پوست صورت نمی­شوند، و برای پوستهای حساس کاملا مناسب می­باشند. پیشنهاد ما به شما خرید ریش تراش ضدآب فیلیپس مدل S9031 از ایومارکت می­باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید