اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036787721775
در دسترس نیست

معروف ترین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی

کد: 140108036787721775

، (اخبار رسمی): نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان ، هانوفر ترکیه از نمایشگاه های مهم فرش ماشینی هستند. نمایشگاه بین المللی تهران هم هر ساله در شهریور ماه برگزار می شود.

معروف ترین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی
معروف ترین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی

در اینجا قصد داریم یکی از حرفه ای ترین نمایشگاههای تجاری را که به طور تخصصی و انحصاری به صنعت نساجی، طراحی فرش و کفپوش و معماری و ... اختصاص دارد معرفی کنیم.

نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان

این نمایشگاه هر ساله در زمینه نساجی، فرش ماشینی و دستباف، کفپوش ها شامل: موکت، چوب، پارکت، لمینیت و کف برگزار می شود.

این نمایشگاه یکی از مهمترین ومعروف ترین نمایشگاههای کشور آلمان است که همه ساله مشتریان زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می کند و خرید فرش ایرانی در آلمان را برای مراجعه کنندگان آسان می کند.

هدف نمایشگاه دموتکس آلمان

این نمایشگاه هدفی بزرگ در زمینه عرضه فرش و کفپوش دارد که برقراری ارتباط و تعامل بین طراحان و تولید کنندگان فرش و کفپوش در جهان است.

تولید کنندگان کشورهای مختلف از جمله کشور ایران در زمینه فرش ماشینی همه ساله بهترین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

برندهای ایرانی که در نمایشگاه آلمانی شرکت می کنند:

فرش قیطران، فرش فرهی ، فرش ماهور ، قالی سلیمان و برخی دیگر از تولیدکنندگان هستند.

نمایشگاه دموتکس ترکیه

از دیگر نمایشگاههای خارجی نمایشگاه دموتکس ترکیه است. دموتکس ترکیه یکی از جایگزین های مهم دموتکس هانوفر برای شرکت های ایرانی است که هم به جهت هزینه های نمایشگاهی و هم به جهت سخت تر بودن صادرات مستقیم به کشورهای اروپایی امکان حضور در هانوفر را ندارند و دموتکس ترکیه را جایی برای عرضه محصولات در عرصه جهانی می بینند.

شرکت نمایشگاهی هانوور در ترکیه به نمایندگی از شرکت نمایشگاهی دویچه مسه آلمان که جزو ۱۰ شرکت نمایشگاهی بزرگ دنیاست، این نمایشگاه را برگزار می‌کنند.

نمایشگاه بین المللی فرش تهران

نمایشگاه بین المللی فرش ، موکت و کفپوش هم هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و آخرین دوره آن در شهریور سال 1401 برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش