اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077182021775
در دسترس نیست

7 راه برق انداختن فرش و خوش بو کردن فرش

کد: 140112077182021775

، (اخبار رسمی): تمیز بودن و نظافت فرش ها به نوعی از هزینه اولیه ای که بابت خرید فرش ماشینی یا دستباف پرداخت کرده اید، محافظت میکند. ما اگر قیمت فرش ماشینی 9 متری را در نظر بگیریم با مراقبت و نظافت می توانیم از خرید و پرداخت دوباره این هزینه جلوگیری کنیم.

7 راه برق انداختن فرش و خوش بو کردن فرش
7 راه برق انداختن فرش و خوش بو کردن فرش

سطح فرش همواره از محیط های مستعد رشد باکتری ها بوده است؛ نظافت مرتب فرش ها از انتشار این باکتری و آلودگی ها جلوگیری میکند.

راه های برق انداختن فرش

اغلب افراد برای برق انداختن فرش این کار را بر عهده قالیشویی ها می گذارند. قالیشویی ها طبق اصول خاص و با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو قالی را انجام می دهند اما ممکن است بافت فرش آسیب ببیند.

راه های برق انداختن فرش بدون نیاز به قالیشویی شامل موارد زیر می باشد:

۷ راه برق انداختن فرش و خوشبو کردن فرش

  •  جاروکشی مرتب: تمیز بودن سطح فرش ماشینی از گرد و خاک و آلودگی ها، خود به خود باعث برق انداختن فرش می شود.
  • تمیز کردن لکه ها: عاری بودن سطح فرش از انواع لکه ها نیز موجب برق انداختن فرش می شود. پاک کردن لکه های تازه از سطح فرش راحت تر است و در صورت تمیز کردن لکه به صورت اصولی هیچ ردی نیز از آن نمی ماند. تمیز کردن این لکه ها نیازمند آشنایی با روش های لکه گیری و استفاده از لکه بر های مناسب فرش می باشد.
  • از شامپو فرش: تمیز کردن دوره ای قالی با استفاده از شامپو فرش باعث برق انداختن فرش میشود. لازم به ذکر است که برای گرفتن نتیجه بهتر باید سطح فرش پیش از شامپو کشیدن کاملا جاروکشی شده باشد.
  • استفاده از نمک و جوش شیرین: جهت برق انداختن فرش با این ترکیب، نمک و جوش شیرین را روی سطح قالی پاشیده و با اسپری کردن آب، فرش را نمدار کنید. برس اسکراب را روی سطح فرش بکشید و پس از اتمام کار، فرش را با یک پارچه تمیز کنید.
  • چرا فرش ها بعد از شستشو بو می گیرند؟

    برای از بین بردن بوی نم فرش ابتدا باید دلیل ایجاد بوی نامطبوع را بیابیم. دو دلیل اساسی بو گرفتن فرش پس از شستشو؛ کف گیری غیر اصولی و خشک نشدن قالی به صورت کامل می باشد. کف گیری فرش اگر با فشار بالای آب انجام نگیرد کف، کثیفی و مواد شوینده ای که هنگام شستشو استفاده شده اند در فرش می ماند.

    خشک شدن تمام قالی باعث می شود موادی که در فرش باقی مانده بودند، بوی نامطبوعی ایجاد کنند.

    برای اطلاعات کامل ادامه مطلب را  ببینید.

    7 راه برق انداختن فرش و خوش بو کردن فرش

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    دکوراسیون و منزل