اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108016783421775
در دسترس نیست

برای خرید فرش جهیزیه به چه نکاتی باید توجه کرد

کد: 140108016783421775

، (اخبار رسمی): فرش یکی از لوازم منزل است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موارد اصلی جهیزیه ما ایرانی ها است. جوانان در ابتدا سعی می کنند از وسایل با کیفیت بالا برای شروع زندگی خود تهیه کنند. تا بتوانند از وسایلی که خریداری کرده اند چند سالی استفاده کنند. خرید فرش ماشینی هم از این مورد جدا نیست.

برای خرید فرش جهیزیه به چه نکاتی باید توجه کرد
برای خرید فرش جهیزیه به چه نکاتی باید توجه کرد

فرش یکی از لوازم منزل است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موارد اصلی جهیزیه ما ایرانی ها است.

جوانان در ابتدا سعی می کنند از وسایل با کیفیت بالا برای شروع زندگی خود تهیه کنند. تا بتوانند از وسایلی که خریداری کرده اند چند سالی استفاده کنند. خرید فرش ماشینی هم از این مورد جدا نیست و حتما باید در خرید آن هم از نظر کیفیت و هم هماهنگی با دکوراسیون منزل دقت کرد.

فرش افشان کرم از مجموعه ماهورمارکت

اگر می خواهید وجود فرش در منزل شما جلوه دلخواه را بدهد پس انتخاب و چیدمان آن نباید خودسرانه باشد. اگر انتخاب درست نباشد، وجود آن تاثیر منفی بر فضای مورد نظر خواهد داشت. بنابراین برای اینکه وجود آن بتواند اتاق را جذاب جلوه دهد و فضا را گرم کند، انتخاب و چیدمان باید درست باشد.

برای انتخاب فرش ماشینی مناسب در ابتدا باید از خود سوال کنید سبک دکواسیون منزلتان کلاسیک است یا مدرن و چه المان هایی و رنگ بندی می خواهید در دکور منزل خود استفاده کنید با پاسخ دادن به این سوال ها به راحتی می توانید انتخاب درست داشته باشید.

کارکرد فضایی که میخواهید در آن فرش پهن کنید از مواردی است که باید در انتخاب نوع فرش آن توجه کرد. در نظر بگیرید آیا فرش در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا اتاق خواب قرار می گیرد. در اتاق هایی با ترافیک بالا مانند اتاق نشیمن، اتاق خانواده و اتاق غذاخوری می توانید از فرش هایی استفاده کنید که به راحتی تمیز شوند و کیفیت خوبی داشته باشند.

قدم بعدی ابعاد کلی منزل را در نظر بگیرید و فرشی با ابعاد مناسب با مبلمان و فضای مورد نظر انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای یک اتاق با مبل سه نفره، می توانید از فرشی به ابعاد 150 در 225 سانتی متر استفاده کنید. برای اندازه های کوچکتر مبلمان، اندازه 100 در 150 سانتی متر مناسب تر است.

از فرش های گرد در دکوراسیون سبک مدرن استفاده کنید و فرم خانه خود را در نظر بگیرید.

ابعاد فرش ماشینی 9 متری ، 2.5 در 3.5 متر می باشد. اگر پذیرایی شما بزرگ است می توانید از فرش های 9 متری و یا 12 متری استفاده کنید.

با توجه به سبک و رنگ دکوراسیون منزل خود فرش ماشینی با رنگ متناسب انتخاب کنید. در مورد رنگ، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ مبلمان هماهنگی داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب به مفهوم برنامه ریزی فضایی بستگی دارد. اگر از یک فرش افشان پر از رنگ و تصویر استفاده کنید، در اتاقی پر از مبلمان احساس خوبی نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار