اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108046791521775
در دسترس نیست

گرانترین فرش ماشینی ایران چه فرشی است؟

گرانترین فرش ماشینی ایران چه فرشی است؟

کد: 140108046791521775

، (اخبار رسمی): وقتی برای خرید فرش راهی بازار می‌شویم با تنوعی از مدل‌ها و برندها و فرش‌ها مواجه هستیم که قیمت‌های متفاوتی دارند. اما جدا از تبلیغات و قیمت‌هایی که ممکن است فروشندگان فرش بالا و پایین کنند، قیمت فرش ماشینی در کارخانه بر اساس چند فاکتور که رابطه مستقیمی با کیفیت فرش دارد مشخص می‌شود.

گرانترین فرش ماشینی ایران چه فرشی است؟
طرح دلوان 1200 شانه 3600 تراکم

گرانترین و با کیفیت‌ترین فرش در میان فرش‌های ماشینی چه فرشی است؟ جواب این سوال را باید در خصوصیات فرش مانند تراکم و شانه فرش جستجو کرد.

گرانترین فرش ماشینی

وقتی برای خرید فرش راهی بازار می‌شویم با تنوعی از مدل‌ها و برندها و فرش‌ها مواجه هستیم که قیمت‌های متفاوتی دارند. اما جدا از تبلیغات و قیمت‌هایی که ممکن است فروشندگان فرش بالا و پایین کنند، قیمت فرش ماشینی در کارخانه بر اساس چند فاکتور که رابطه مستقیمی با کیفیت فرش دارد مشخص می‌شود.

مهمترین این فاکتورها شانه و تراکم فرش است. شانه و تراکم از مهمترین مشخصات فنی فرش ماشینی به حساب می‌آید.

 گرانترین فرش ماشینی در بازار کدام است؟

همانطور که در بالا هم اشاره شد شانه و تراکم فرش اصلی‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت فرش هستند.

با پیشرفت تکنولوژی در بافت فرش ماشینی شاهد افزایش کیفیت بافت فرش و تولید فرش‌هایی با ظرافت و لطافت بالا هستیم که فرش‌های دستبافت گونه نام دارند.

فرش های 1500 شانه با تراکم 4500 از جدیدترین نمونه‌های فرش ماشینی هستند که از نظر رج بافت شبیه فرش‌های دستبافت بوده و از ظرافت و زیبایی بالایی برخودار است.

فرش 1500 شانه  گرانترین فرش ماشینی در بازار فرش فعلی ایران است.

بعد از فرش 1500 شانه، فرش‌های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ جز ریزبافت‌ترین و گران‌ترین فرش های ماشینی محبوب در بازار هستند. فرش ۱۵۰۰ شانه ضخامتی حدود ۵ میلیمتر و فرش ۱۲۰۰ شانه ضخامتی ۷ میلیمتری دارد و شاید همین موضوع سبب می‌شود که در فرش های 1200 شانه برای مصارف معمولی پرطرفدارتر باشند.

فرش 1200 شانه در دو مدل ساده و فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته (هایبالک) عرضه می‌شوند که طبیعتا نمونه‌های گل برجسته نسبت به ساده کمی گران‌تر است.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای پذیرایی و دکوراسیون اصلی منزل خود از فرش های 1200 شانه استفاده می‌کنند.

با توجه به استقبال زیاد، کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تر این فرش‌ها نسبت به فرش‌های دستبافت امروزه در طراحی و نقشه این فرش‌ها تنوع بسیار زیادی مشاهده می کنیم.

برای نمونه فرش ماهور، سری جدیدی از فرش‌های مدرن 1200 شانه به نام فرش وینتیج را برای علاقمندان به دکوراسیون های مدرن و فرش‌های ترک تولید می کند.

شما می توانید برای اطلاع از جنس نخ در قیمت گذاری فرش  و برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید