اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216815917791
در دسترس نیست

معرفی بهترین اتومو برای کراتینه کردن مو

کد: 140108216815917791

، (اخبار رسمی): اگر موهایی فر و مجعد دارید و به دنبال تغییری زیبا و جذاب در ظاهر و مدل موهایتان هستید پیشنهاد ما به شما خرید اتومو کراتینه می­باشد که به عنوان یکی از از پرفروش ترین لوازم برقی آرایشی برای صاف و لخت کردن موهای فر، مجعد و موج دار مورد استفاده خانم­ ها و آقایان قرار می­گیرد.

معرفی بهترین اتومو برای کراتینه کردن مو
خرید اتو مو

ما در این مقاله ویژگی­ های یک اتومو کراتینه مناسب را برای شما بیان می­کنیم و تعدادی از پرفروش ترین و بهترین اتومو کراتینه موجود در بازار را به شما خریداران معرفی می­کنیم، تا در هنگام خرید اتو مو کراتینه اطلاعات کاملی داشته باشید و بتوانید به راحتی یک دستگاه اتوموی کراتینه با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

تفاوت اتومو کراتینه با اتومو معمولی

همان طور که می­دانید از دستگاه اتومو برای صاف و لخت کردن موها استفاده می­شود. اصلی ترین تفاوت بین اتوموی کراتینه و اتوموی معمولی وجود کراتین در صفحات دستگاه می­باشد. کرایتن موجود در صفحات دستگاه اتومو باعث می­شود موها سریعتر صاف شده و ماندگاری بیشتری هم داشته باشند و همچنین از موها در برابر حرارت اتومو محافظت می­کند.

اتو مو کراتینه نسل جدیدی از اتوموها می­باشد که علاوه بر صاف کردن موها باعث تغذیه، آب رسانی، بازسازی موهای آسیب دیده و حفظ سلامت موها می­شوند. اتومو کراتینه نسبت به سایر اتوموها قدرت بالاتری در صاف کردن موها دارد. اتوموی کراتینه با رساندن پروتئین کراتین به موها به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می­کند و با حفظ رطوبت موها باعث لطافت و درخشندگی موها می­شود.

فواید استفاده از اتومو کراتینه برای صاف کردن موها:

  • تقویت و تامین پروتئین های مورد نیاز مو
  • بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده و ضعیف
  • حفظ رطوبت و آبرسانی به موها
  • افزایش لطافت و درخشندگی موها
  • صاف کردن سریع تر موها با حفظ ماندگاری بسیار بالاتر
  • سازگاری با انواع موها و محافظت از موها در برابر حرارت اتومو

راهنمای خرید بهترین اتومو کراتینه برای صاف کردن موها:

امروزه انواع اتومو کراتینه از برندهای مختلف و با قیمت­های متفاوت در بازار وجود دارد و ممکن است خرید اتومو کراتینه مناسب برای شما مشکل باشد. بنابراین برای خرید بهترین اتومو کراتینه باید به یک سری نکات توجه کنید تا انتخابی درست داشته باشید و از خرید خود راضی باشد. در ادامه این نکات را برای شما بیان می­کنیم.

جنس صفحات اتومو کراتینه

مهمترین نکته که در هنگام خرید اتومو کراتینه باید به آن توجه کنید جنس صفحات اتومو می­باشد. جنس صفحات اتومو معمولا از سرامیک یا تیتانیوم می­باشد. ولی اتوموهای سرامیکی در بین خریداران محبوبیت بیشتری دارند. به همین جهت بهترین و پرفروش ترین اتومو کراتینه دارای صفحات سرامیکی می­باشد.

برای مصرف خانگی بهتر است از اتوموهایی با صفحات سرامیکی استفاده کرد و برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی اتوموهایی با صفحات تیتانیومی مناسب می­باشد. اتومو سرامیکی برای موهای نازک و نرمال بهتر می­باشد چونکه سریع داغ شده و گرما را به طور کاملا یکنواخت در صفحات اتومو پخش کرده و از آسیب دیدن موها در برابر حرارت اتومو جلوگیری می­کند.

اتومو تیتانیومی برای موهای ضخیم و زبر مناسب است چونکه بسیار سریع داغ شده و گرما را در دمای بالای ثابت نگه داشته و در کوتاه ترین زمان و با کمترین تعداد اتوکشی موها را صاف و لخت می­کند.

اندازه صفحات اتومو کراتینه

صفحات اتومو دارای سه اندازه پهن، باریک و متوسط می­باشد. اگر موهای کوتاه و کم پشت دارید بهتر است از اتومو با صفحات باریک یا متوسط استفاده کنید و اگر موهای بلند و حجیم دارید استفاده از اتومو با صفحات پهن برای شما مناسب تر می­باشد زیرا در زمان کمتری حجم بیشتری از موها را صاف می­کنید و در وقت شما هم صرفه جویی می­شود.

قابلیت تنظیم حرارت اتومو و داشتن نمایشگر میزان حرارت دستگاه

برای فعال سازی مواد کراتین و جذب بهتر کراتین به موها باید اتومو کاملا داغ باشد و گرمای زیادی تولید کند. بنابراین بهتر است با خرید اتومو کراتینه­ خوب که قابلیت تنظیم حرارت و نمایشگر دما داشته باشد کار کنید. اتوموی کراتینه مناسب باید حرارت را تا 230 درجه سانتیگراد بالا برده و ثابت نگه دارد.

وزن کم اتومو و داشتن سیم بلند چرخشی

به خاطر اینکه اتومو کراتینه علاوه بر مصرف خانگی در آرایشگاه و سالن زیبایی به صورت حرفه­ای توسط آرایشگران کراتین کار زیاد و طولانی مدت مورد استفاده قرار می­گیرد، بهتر است که دستگاه اتومو وزن کمی داشته باشد و سبک باشد تا باعث خستگی دست کاربر نشود.

سیستم خاموش کننده خودکار اتومو

داشتن این ویژگی در اتوموها باعث افزایش ایمنی کار با اتومو می­شود. و به این معنی است که اتومو بعد از مدت زمانی کار نکردن به طور خودکار خاموش می­شود. مدت زمانی که طول می­کشد تا دستگاه خاموش شود در برندهای اتومو متفاوت می­باشد. ولی معمولا اگر بین 30 تا 60 دقیقه با اتومو کار نکنید دستگاه بطور اتوماتیک خاموش می­شود تا باعث ایجاد آسیب و خسارتی نشود.

انواع اتومو کراتینه از بهترین برندها با گارانتی معتبر شرکتی و قیمت مناسب را می­توانید از فروشگاه اینترنتی ایومارکت تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی