اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026836019036
در دسترس نیست

آیا میتوان از کانسیلر به جای کرم پودر استفاده کرد؟

کانسیلر قبل از کرم پودر یا بعد؟

کد: 140109026836019036

، (اخبار رسمی): کرم پودر و کانسیلر دو ابزار آرایشی از نوع کرمی هستند که مکمل یکدیگرند. این دو محصول برای زیرسازی پوست و پوشاندن نواقص پوستی اعم از جای جوش، لک، تیرگی و تفاوت های رنگی پوست بکار میروند.با درنظر گرفتن اولویت استفاده از آنها میتوانید یک میکاپ بدون نقص داشته باشید.

کانسیلر قبل از کرم پودر یا بعد؟
اول کانسیلر بزنیم یا کرم پودر

همانطور که می دانید داشتن پوستی صاف و یکدست نقش مهمی در زیبایی هر فرد دارد. جدا از مراقبت های پوستی، ترفندهای آرایشی نیز در این مورد به شما کمک خواهد کرد. اگر با وجود داشتن پوستی سالم، آرایشی ناقص و نصفه و نیمه انجام دهید در زیباتر نشان دادن چهره خود موفق عمل نکردید. در این مطلب سعی داریم شما را با ترفندهای زیباسازی پوست علی الخصوص زیرسازی و یکدست کردن پوست توسط کرم پودر و کانسیلر دو لوازم آرایش مهم و کاربردی آشنا کنیم. پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اصلی ترین یا بهتر بگوییم پایه و اساس آرایش صورت کرم پودر است. کرمی که استفاده صحیح از آن می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. کرم پودر با یکنواخت سازی پوست و محو کردن کامل نواقص توانسته جایگاه ویژه ای میان انواع و اقسام لوازم آرایشی پیدا کند. این کرم آرایشی با فرمولاسیون ویژه خود می تواند از پوست شما در برابر عوامل خارجی محافظت کند و نواقص پوستی شما را به خوبی پوشش دهد. رایج ترین نوع کرم پودر حالت مایع آن است که به خوبی روی پوست پخش و جذب می شود. شما می توانید بعد از تمیز کردن صورتتان با تونر و سپس استفاده از پرایمر، از کرم پودر مخصوص نوع پوستتان استفاده کنید و زیر سازی آرایش فوق العاده ای برای پوستتان فراهم کنید.

برندهای مطرح زیادی انواع کرم پودر برای تایپ های پوستی مختلف تولید کرده اند. مانند هدی بیوتی، نارس، کلینیک، استی لادر و ... . اینکه فرضا کرم پودر کلینیک بهتره یا استی لودر مسئله ای است که هرکس با توجه به توقعات خود از یک محصول میتواند به آن پاسخ دهد.

کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کانسیلر نوعی از لوازم آرایشی کرمی است که نقش بسزایی در محو کردن جوش، جای جوش، آکنه، کک و مک، تیرگی دور چشم و اسکارهای پوستی دارد. کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ، نوعی کرم پودر روشن است که با استفاده از آن می توانید نواقص پوست را کاملا بپوشانید. شما هرگز نمیتوانید از کانسیلر به جای کرم پودر استفاده کنید، زیرا فرمولاسیون این محصول بسیار قوی تر بوده و برای رفع ایرادات موضعی کاربرد دارد. برای استفاده از کانسیلر کافی است مقدار مورد نیاز از آن را روی اسکارهای پوستی خود زده و با استفاده از پدهای مخصوص کانسیلر یا براش مخصوص دور چشم نسبت به محو کردن آنها اقدام کنید.

از دیگر کاربردهای کانسیلر می توان به جلوگیری از پخش شدن رژلب نیز اشاره کرد؛ همچنین برای حجیم تر کردن لب ها و تمیزتر نشان دادن ابروهایتان هم می توانید از این محصول بسیار کاربردی استفاده کنید؛ کافی است بالا و زیر ابروهایتان را با کانسیلر روشن تر کنید تا ابروهایتان به خوبی خودش را در صورتتان نشان دهند.

اول کانسیلر بزنیم یا کرم پودر؟

در واقع کانسیلر را در هر زمانی می توان استفاده کرد چه قبل از کرم پودر و چه بعد از آن؛ اما اگر ایرادات جزئی روی پوست خود دارید بهتر است بعد از کرم پودر استفاده شود. در صورتی است که کرم پودر نتوانسته باشد نواقص پوست شما را به طور کامل بپوشاند، در این زمان استفاده از کانسیلر می تواند نیازهای پوستی شما را تامین کند. هم چنین اگر اول کانسیلر بزنید بعد کرم پودر، این امکان وجود دارد که هنگام پخش کرم پودر روی صورت نواحی کانسیلر شده شده نیز دچار تغییر رنگ شوند و لکه یا جوش های پنهان شده دوباره آشکار شوند. چنانچه روی پوست خود بیش از حد جوش و لک دارید یا تیرگی و تفاوت رنگی در نواحی زیر چشم و اطراف بینی شما کاملا مشهود است میتوانید قبل از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید. در این صورت کمی وقفه ایجاد کرده و اجازه دهید کرم جذب پوست شما شود، سپس محصول آرایشی بعدی را استفاده کنید.

کانسیلر با دارا بودن فرمولاسیون ویژه پوست و اسکارهای پوستی، به طور تخصصی تر می تواند تیرگی ها و لک های پوستی را بپوشاند. هم چنین اگر ابتدا کرم پودر بزنید میزان دقیق تری از کانسیلر را مصرف خواهید کرد زیرا محل های مورد استفاده کاملا مشخص اند. بدین صورت کرم را نیز بهینه مصرف کرده اید.

کانسیلر چه تفاوتی با کرم پودر دارد؟

  1. کانسیلر با دارا بودن رنگدانه های بیشتر می تواند نواقص پوستی نظیر جای جوش، آکنه، کک و مک و تیرگی های اطراف را به طور ویژه ای پوشش دهد. 
  2. کانسیلر را می توان فقط در برخی از قسمت های پوستی استفاده کرد؛ اما کرم پودر تمام سطح پوست را می پوشاند.
  3. کانسیلر را میتوان بعد از کرم پودر استفاده کرد؛ در صورتی که مصرف کرم پودر نتوانسته باشد اسکارهای پوستی را به خوبی بپوشاند می توانید از کانسیلر روی کرم پودر نیز استفاده کنید.
     

جمع بندی:

کرم پودر و کانسیلر جزو دو اقلام اصلی از لوازم آرایشی هر بانویی است که از آنها برای بهتر نشان دادن پوست و زیبایی خود استفاده می کنند؛ بدین منظور امیدواریم در این مقاله کاربرد و نحوه بکارگیری این دو کرم تاثیرگذار را به خوبی به شما معرفی کرده باشیم و با استفاده از این دو کرم بتوانید نیازهای آرایشی پوست خود را فراهم کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی