اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109036836717791
در دسترس نیست

راهنمای خرید بهترین فرکننده مو + ترفند فر کردن مو با بابلیس

راهنمای خرید بهترین فرکننده مو + ترفند فر کردن مو با بابلیس

کد: 140109036836717791

، (اخبار رسمی): اگر از داشتن موهای ساده و یکنواخت خسته شده­ اید و به دنبال یک تغییر زیبا و جذاب در ظاهر خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه فرکننده مو است.

راهنمای خرید بهترین فرکننده مو + ترفند فر کردن مو با بابلیس
خرید فر کننده مو

فرکننده مو دستگاهی کاربردی و مخصوص برای فرکنندن موها است که به آسانی و در کمترین زمان ممکن ظاهری جذاب و فانتزی برای موهای شما ایجاد می­کند. دستگاه فرکننده مو در بین خانم­ ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. شما با خرید دستگاه فرکننده مو می­توانید به راحتی و در منزل انواع مدل­های زیبای فر مو مثل حالت فر درشت، فر ریز یا فر موج­دار را بر روی موهای خود انجام دهید.

دستگاه ­های فرکننده مو در انواع مختلف و با کاربردها و قیمت­ های متنوع در بازار وجود دارد. خرید دستگاه فرکننده مو خانگی برای مصرف شخصی مناسب است و خرید دستگاه فرکننده مو حرف ه­ای که برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی مناسب است. با خرید دستگاه فرکننده مو چندکاره هم می­توانید با تعویض سری­ های دستگاه مدل ­های متنوع تری به موها بدهید. بنابراین قیمت فرکننده مو با توجه به برند و کاربردهای دستگاه متفاوت است و شما می­توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یک دستگاه فرکننده مو مناسب خریداری کنید.

برندهایی همچون: فرکننده مو بابلیس BaByliss، فرکننده مو رمینگتون REMINGTON، فرکننده مو سیترونال CITRONAL، فرکننده مو پروویو ProWave ، فرکننده مو گامارا GAMARA، فرکننده مو ارمیلا ermila و فرکننده مو پرومکس Promax جزء پرفروش ترین و بهترین دستگاه فرکننده مو در بازار می­باشند که در بین مصرف کنندگان خانگی و حرف ه­ای محبوب است.

شما می­توانید این محصولات را با قیمت مناسب و برند اورجینال و اصل از فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop تهیه کنید.

انواع دستگاه فر کننده مو

دستگاه فرکننده مو لول ه­ای

فرکننده مو لول ه­ای یا فرکننده مو استوان ه­ای که بنام فرکننده مو انبردار هم شناخته می­شود، پرفروش ترین دستگاه فرکننده مو در بین خریداران است. با خرید دستگاه فر کننده مو لول ه­ای می­توانید موهایتان را به حالت فر طبیعی و ملایم دربیاورید. میزان ریز یا درشت بودن فر موها هم بستگی به سلیقه شما و انتخاب سایز لوله دستگاه دارد. معمولا قطر لوله دستگاه­ های فرکننده مو لول ه­ای از 1.5 تا 4.5 سانتیمتر متفاوت است و شما می­توانید با توجه به میزان حجم موهایتان و علاقه­ ای که به نوع فر بودن موهای خود دارید آنرا انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو بابلیس پرو مدل BAB2473TDSDE از ایومارکت است.

دستگاه فرکننده مو مخروطی

فرکننده مو مخروطی یا فرکننده مو عربی که لوله آن به شکل کله قند است و موها را به حالت S در می­آورد. شما می­توانید به راحتی با پیچیدن موها به دور لوله مخروطی دستگاه موهایتان را به حالت­ هایی زیبا در بیاورید. البته شکل نهایی فر موهای شما با توجه به حالت و نوع پیچیدن موها به دور لوله دستگاه بستگی دارد و متفاوت است.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو مخروطی ارمیلا از ایومارکت است.

دستگاه فرکننده مو مرواریدی

فرکننده مو مرواریدی نسبت به بقیه دستگاه ­های فرکننده مو ظاهری متفاوت دارد. بر روی میله این دستگاه برجستگی­ های گرد و توپی شکلی وجود دارد که فرهایی جذاب، طبیعی و درشت به موهای شما می­دهد. خرید دستگاه فرکننده مو مرواریدی برای خانم ­هایی که موهای بلند دارند و به فر درشت علاقه دارند بسیار مناسب است.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو مرواریدی گامارا از ایومارکت است.

دستگاه فرکننده مو دوقلو

فرکننده مو دوقلو دارای دو میله موازی هم است که می­تواند فرهای لول ه­ای و فرهای مدل S را بر روی موهای شما به راحتی ایجاد کند.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو دوقلو گامارا از ایومارکت است.

دستگاه فرکننده مو موج دار

فرکننده مو موج دار یا انبر موج کاربرد و عملکردی شبیه به فرکننده مو لول ه­ای و فرکننده مو دوقلو دارد. شما می­توانید موها را به حالت S و مارپیچ در بیاورد ولی سرعت عمل آن بیشتر است و در زمان کمتری هم به موها حالت فر می­دهد. خرید دستگاه فرکننده مو موج دار برای خانم ­هایی که به فر ریز علاقه دارند بسیار مناسب است.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو سیترونال مدل 6066 از ایومارکت است.

دستگاه فرکننده مو اتوماتیک

فرکننده مو اتوماتیک یا فرکننده مو جادویی عملکردی بسیار راحت و سریع دارد و برای کسانیکه مهارت زیادی در استفاده از دستگاه فرکننده مو ندارند بسیار مناسب است. شما فقط کافی است یک تکه از موها را جدا کرده و در دستگاه قرار دهید. دستگاه مو را به داخل کشیده و آنرا به شکل فر مارپیچ خارج می­کند. حالت فر موها با این دستگاه شبیه به فر کردن مو با دستگاه فرکننده لوله ای است ولی نتیجه و سرعت کار بسیار بالاتر است.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو سیترونال مدل 9914 از ایومارکت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس