اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109066843119036
در دسترس نیست

معرفی برند ایزدین، بررسی محصولات و نظر مصرف کننده ها درباره آن

ضد آفتاب ایزدین خوبه؟

کد: 140109066843119036

، (اخبار رسمی): مواد اولیه، کیفیت، فرمولاسیون، درصد SPF، نام برند، قیمت محصول همگی جزو مواردی هستند که باعث میشوند به این نتیجه برسیم که آیا یک کرم ضدآقتاب گزینه خوبی برای خرید است یا خیر. در بین انواع برندهای ایرانی و خارجی بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای خرید نسبت به آن محصول آگاهی و شناخت کاملی پیدا کنیم.

ضد آفتاب ایزدین خوبه؟
ضد آفتاب ایزدین خوبه؟

در بین برندهای مطرح تولید کننده ضد آفتاب نام ایزدین همیشه به عنوان پرچم دار این دسته میدرخشد.

یکی از برندهای محبوب که در زمینه انواع محصولات پوستی فعالیت دارد، ایزدین است که معروف ترین محصول آن کرم های ضد آفتاب هستند. کیفیت بالا و عملکرد مناسب کرم ضد آفتاب ایزدین موجب استقبال اقشار مختلف جامعه از آن شده است. اما شاید برخی تا به حال از این محصول استفاده نکرده باشند و برای آن ها سوال باشد که واقعا ضد آفتاب ایزدین خوبه؟ برای پاسخ بهتر به این سوال پیشنهاد میکنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معرفی برند ایزدین

کرم ضد آفتاب ایزدین محصولی فوق العاده و ساخت کشور اسپانیا است. در واقع شرکت تولید کننده این برند به صورت کاملا تخصصی محصولات مراقبتی را با شعار پوست خود را دوست بدارید، تولید می کند. برند ایزدین از یک تیم مجرب و کاربلد برخوردار است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته از دیگر برندها سبقت بگیرد. این شرکت کرم های ضد آفتاب خود را طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا و باتوجه به نیاز افراد، در دو نوع بی رنگ و رنگی مناسب برای انواع تایپ های پوستی تولید و عرضه می کند. استفاده از این محصولات منجر به کاهش علائم پیری و ترمیم آسیب های پوستی می شود. ناگفته نماند که کرم های ضد آفتاب رنگی ایزدین را با توجه به میزان کاور متوسط رو به بالایی که دارند، می توان برای میکاپ نیز استفاده کرد.

محصولات برند ایزدین شامل چه چیزهایی میشود؟

دسته بندی محصولات ایزدین عبارتند از:

  1. Isdinceutics: مجموعه ای کامل از محصولات مراقبت از پوست در جهت مقابله با پیری، ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوستی. 
  2. Eryfotona Actinica: یک کرم ضد آفتاب فیزیکی با spf50 که قادر به محافظت از پوست در برابر اشعه های مخرب uv خورشید است.
  3. Uradin: پکیج محصولات مراقبت از بدن مناسب برای تمام پوست ها علی الخصوص پوست های حساس
  4. Lambdapil: مجموعه ای از محصولات مراقبت از مو شامل لوسیون احیا کننده مو، شامپو و کپسول های خوراکی 

انواع کرم های ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب های ISDIN نیز در انواع مختلف و مناسب برای همه افراد تولید شده که علاوه بر خانم ها و آقایان برای نوزادان سه ماه به بالا نیز قابل استفاده است. این ضد آفتاب ها هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های فراوانی هستند. در ادامه چند نمونه از مدل های بسیار با کیفیت و مرغوب این برند معرفی شده است. مانند:

  • ضد آفتاب فیوژن واتر: در دو نوع رنگی و بدون رنگ با SPF50 مناسب برای تایپ پوستی چرب، مختلط و خشک تولید شده است.
  • ضد آفتاب اسپات پریونت: با SPF+50 مناسب تمامی تایپ های پوستی، ضد لک و دارای قدرت 3 برابری محافظت از پوست.
  • ضد آفتاب Age Repair: مناسب برای افراد 30 سال به بالا، با هدف آبرسانی و جوانسازی پوست
  • ضد آفتاب اریفوتونا AK: دارای SPF100، مناسب پوست های خشک و نرمال و 3 کاره (درمان و محافظت از DNA سلولی، جلوگیری از تجمع رنگدانه و ایجاد لک، پیشگیری از سرطان پوست ملانوما)
  • ضد آفتاب اکتیو یونیفای: رنگی و بدون رنگ، دارای +SPF50 مناسب برای پوست های نرمال تا خشک
  • ضد آفتاب فیوژن ژل اسپرت: SPF50، مناسب ورزشکاران قابل استفاده روی پوست های نم دار و مرطوب بدون کاهش اثرگذاری
  • و ...

حتما تا به اینجای مطلب تا حدودی به پاسخ سوال خود که ضد آفتاب ایزدین خوبه یا نه رسیده اید. مهم ترین موضوع که باعث خوب یا بد بودن یک محصول میشود، نوع تقاضا و نیاز هر فرد از یک محصول است. در واقع باید دید که از یک کرم ضد آفتاب چه توقعاتی داریم یا دوست داریم کدام مشکلات پوستیمان برطرف شود. چیزی که کرم های ضدافتاب ایزدین را منحصربفرد میکند، استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها در ساختار و ترکیبات این محصولات است. محصولاتی که همگی زیر نظر پزشکان حاذق تولید شده و تاییدیه میگیرند. پس اگر به دنبال خرید کرم ضد آفتاب با قیمت مناسب و فول امکانات هستید، کرم های ضد آفتاب ایزدین یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات خود را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه میدهد. جهت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان پوستی این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نظر مصرف کنندگان در ارتباط با ضد آفتاب ایزدین

بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته اغلب مصرف کنندگان محصولات ایزدین مخصوصا ضد آفتاب های این برند از عملکرد و تاثیرگذاری بالای این کرم ها راضی بوده و همگی علاقه مند به استفاده مداوم از این محصولات هستند. بررسی نظرات مختلف در سایت های اینترنتی نشان میدهد که نتیجه استفاده از ضد آفتاب ایزدین بسیار مطلوب بوده و تا حد قابل توجهی در بر طرف کردن مشکلات پوستی موثر واقع شده است. تاکنون هیچ گونه مشکلی ناشی از استفاده از این محصولات گزارش نشده است.

جمع بندی: 

همان طور که می دانید یکی از دغدغه های افراد، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و به تبع آن به وجود آمدن آسیب های پوستی است که برای جلوگیری از آن محصولات فراوانی تولید شده اند که از میان آن ها می توان به کرم ضد آفتاب ایزدین اشاره کرد. کمپانی ایزدین با تولید محصولات بی نظیر از جمله کرم ضد آفتاب متناسب با انواع پوست توانسته رضایت همگان را جلب کند. در این مطلب به معرفی این محصول و بررسی این موضوع که کرم ضد آفتاب ایزدین خوبه یا خیر پرداخته شد. اگر قصد دارید محصولات مراقبتی پوست را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما خرید محصولات ایزدین است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی