اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166860417791
در دسترس نیست

راهنمای خرید بابلیس برای فر کردن و حالت دادن موها + معرفی برند بابلیس

راهنمای خرید بابلیس برای فر کردن و حالت دادن موها + معرفی برند بابلیس

کد: 140109166860417791

، (اخبار رسمی): خانم ها از روش های گوناگونی برای آرایش و حالت دادن به موها استفاده می­کنند تا موهایی خوش حالت و زیبا داشته باشند. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کارها در بین خانم­ ها فر کردن موها می­باشد. چونکه فر کردن موهای صاف و لخت می­تواند یک تنوع و تغییر استایل زیبا و جذاب در ظاهر شما ایجاد کند.

راهنمای خرید بابلیس برای فر کردن و حالت دادن موها + معرفی برند بابلیس
خرید بابلیس

معرفی برند بابلیس BaByliss

بابلیس یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی برقی برای مراقبت و نگهداری از مو می­باشد. از پرفروش ترین محصولات این شرکت می­توان به سشوار بابلیس، اتومو بابلیس، شیور بابلیس یا ریش تراش بابلیس، ماشین اصلاح سر و صورت بابلیس (کلیپر و تریمر) و دستگاه فرکننده مو بابلیس که به آن بابلیس مو هم می­گویند اشاره کرد.

دستگاه فرکننده مو بابلیس با استقبال فراوانی از طرف خریدارن روبرو شد و شرکت بابلیس را به شهرت رسانید. به طوری که خریداران، دستگاه فرکننده مو بابلیس را فقط با نام بابلیس می­شناسند. به مرور بابلیس شروع به تولید محصولات مشابه دیگری مثل اتومو، سشوار، ماشین اصلاح، ریش تراش و… کرد. در سال 1994 بابلیس توسط شرکت کان ایر خریداری شد ولی همچنان به تولید محصولات برقی آرایش مو در اروپا و جهان با قدرت ادامه داد. در سال 1998 شرکت بابلیس تحت عنوان بابلیس پرو در استرالیا هم شروع به تولید محصولات متنوع خود کرد.

انواع بابلیس مو

بابلیس فرکننده مو بر اساس نوع فری که به موهای شما می­دهد متفاوت می­باشد و شما می­توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به فکر خرید بابلیس مناسب باشید. ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop انواع بابلیس فرکننده مو اورجینال در مدل های مختلف را به شما ارائه می­کنیم. در ادامه به معرفی انواع بابلیس و نحوه کارکرد بابلیس برای فر و حالت دار کردن موها می­پردازیم.

بابلیس لول ه­ای

بابلیس لول ه­ای یا بابلیس استوان ه­ای که بنام بابلیس انبردار هم شناخته می­شود، پرفروش ترین دستگاه فرکننده مو بابلیس در بین خریداران می­باشد. با خرید بابلیس لوله ای می­توانید موهایتان را به حالت فر طبیعی و ملایم دربیاورید. میزان ریز یا درشت بودن فر موها هم بستگی به سلیقه شما و انتخاب سایز لوله دستگاه دارد. معمولا قطر لوله دستگاه­ های بابلیس لول ه­ای از 1.5 تا 4.5 سانتی متر متفاوت می­باشد و شما می­توانید با توجه به میزان حجم موهایتان و علاقه­ ای که به نوع فر بودن موهای خود دارید آن را انتخاب کنید.

بابلیس مخروطی

بابلیس مخروطی یا بابلیس عربی که لوله آن به شکل کله قند می­باشد و موها را به حالت S در می­آورد. شما می­توانید به راحتی با پیچیدن موها به دور لوله مخروطی دستگاه موهایتان را به حالت­ هایی زیبا در بیاورید. البته شکل نهایی فر موهای شما با توجه به حالت و نوع پیچیدن موها به دور لوله بابلیس بستگی دارد و متفاوت می­باشد.

بابلیس مرواریدی

بابلیس مرواریدی نسبت به بقیه بابلیس­ های فرکننده مو ظاهری متفاوت دارد. بر روی میله این دستگاه برجستگی­ های گرد و توپی شکلی وجود دارد که فرهایی جذاب، طبیعی و درشت به موهای شما می­دهد. خرید بابلیس مو مرواریدی برای خانم­ هایی که موهایی بلند دارند و به فر درشت علاقه دارند بسیار مناسب می­باشد.

بابلیس دوقلو

بابلیس دوقلو دارای دو میله موازی هم می­باشد که می­تواند فرهای لوله ای و فرهای مدل S را بر روی موهای شما به راحتی ایجاد کند.

بابلیس موج دار

بابلیس موج دار یا انبر موج کاربرد و عملکردی شبیه به بابلیس لول ه­ای و بابلیس دوقلو دارد. شما می­توانید موها را به حالت S و مارپیچ در بیاورد ولی سرعت عمل آن بیشتر می­باشد و در زمان کمتری هم به موها حالت فر می­دهد. خرید بابلیس موج دار برای خانم­ هایی که به فر ریز علاقه دارند بسیار مناسب می­باشد.

بابلیس اتوماتیک

بابلیس اتوماتیک یا بابلیس جادویی عملکردی بسیار راحت و سریع دارد و برای کسانیکه مهارت زیادی در استفاده از دستگاه بابلیس مو ندارند بسیار مناسب می­باشد. شما فقط کافی است یک تکه از موها را جدا کرده و در دستگاه قرار دهید. دستگاه مو را به داخل کشیده و آنرا به شکل فر مارپیچ خارج می­کند. حالت فر موها با این دستگاه شبیه به فر کردن مو با بابلیس لوله ای می­باشد ولی نتیجه و سرعت کار بسیار بالاتر می­باشد.

بابلیس چرخشی

بابلیس چرخشی موها را به حالت مارپیچ در می­آورد که به آن مدل سیم تلفنی یا نانسی هم می­گویند. کاربرد این دستگاه شبیه به بابلیس لول ه­ای می­باشد، با این تفاوت که سرعت عمل بالاتری دارد. بابلیس چرخشی دارای یک مخزن حرارتی و یک میله سرامیکی است. برای کار با دستگاه یک دسته از موها را بین صفحات دستگاه قرار داده و انبر را می­بندید تا با چرخش موتور موها به دور میله پیچیده شود و حالت فر پیدا کند.

بابلیس مارپیچی

بابلیس مارپیچی همان گونه که از اسمش پیداست با پیچیدن موها به دور لوله مارپیچ دستگاه به موهای شما حالتی مارپیچ، منحنی یا حلزونی می­دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی