اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109216869317791
در دسترس نیست

معرفی محصولات برقی آرایشگاه مردانه

کد: 140109216869317791

، (اخبار رسمی): اگر قصد راه اندازی یک آرایشگاه مردانه را دارید و می­خواهید در کار خود و جذب مشتری موفق باشید. شما باید علاوه بر داشتن مهارت آرایشگری، به فکر خرید تجهیزات آرایشگاه مردانه باکیفیت و مناسب هم باشید.

معرفی محصولات برقی آرایشگاه مردانه
خرید تجهیزات آرایشگاهی

بنابراین بعد از گذراندن دوره آموزش آرایشگری، اولین قدم برای راه اندازی آرایشگاه خرید تجهیزات آرایشگاهی مناسب است. برای خرید وسایل آرایشگاه مردانه بهتر است اول یک لیست از وسایل مورد نیاز خود تهیه کنید که شامل خرید وسایل اولیه آرایشگاه مردانه و همچنین خرید انواع لوازم برقی آرایشگاه مردانه باشد.

قیمت وسایل آرایشگاه مردانه مثل قیچی آرایشگری، شانه و برس، پیش بند، موپران و سایر لوازم مورد نیاز با توجه به برند و کیفیت تجهیزات متفاوت می­باشد ولی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. اما قیمت محصولات برقی آرایشگاه مردانه مثل ماشین اصلاح سر و صورت(کلیپر)، سشوار، خط زن(تریمر)، اتومو و ریش تراش بر اساس برند و کیفیت تجهیزات برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت.

مهمترین تجهیزات آرایشگاه مردانه

قیچی آرایشگری، آب پاش، موپران، پیش بند آرایشگری، انواع شانه آرایشگری و برس آرایشگری، دسته تیغ و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی مثل انواع شامپو و نرم کننده مو، اسپری حالت دهنده مو، تافت، ژل مو، کرم مو، واکس مو، پودر حالت دهنده مو، خمیر ریش، کاسه و فرچه اصلاح، انواع ماسک صورت و سایر لوازم جانبی مورد نیاز، جزء وسایل مورد نیاز آرایشگاه مردانه می­باشند که در ابتدای کار باید آنها را تهیه کنید. همانطور که بیان شد قیمت وسایل آرایشگاه مردانه اولیه نسبت به قیمت وسایل برقی آرایشگاه مردانه برای شما هزینه کمتری دارد.

انواع محصولات برقی آرایشگاه مردانه

ماشین اصلاح سر و صورت (کلیپر Clipper)

ماشین اصلاح حرفه­ ای یکی از وسایل ضروری و مهم در هر آرایشگاهی می­باشد که برای اصلاح موهای بلند استفاده می­شود. خرید ماشین اصلاح سر و صورت جزء تجهیزات اصلی و کاربردی در آرایشگاه مردانه می­باشد و هر آرایشگری به یک دستگاه ماشین اصلاح کلیپر نیاز دارد. ماشین اصلاح آرایشگری دارای تنوع زیادی در بازار است و قیمت ماشین اصلاح سر و صورت هم با توجه به برند و کیفیت دستگاه متفاوت می­باشد. بنابراین برای خرید بهترین ماشین اصلاح آرایشگاهی بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

سشوار آرایشگاهی

سشوار یکی از لوازم برقی کاربردی و مهم در هر آرایشگاه و سالن زیبایی می­باشد که برای خشک کردن و حالت دادن به مو استفاده می­شود. خرید سشوار آرایشگاهی مناسب برای آرایشگاه ضروری است و انواع مختلفی هم دارد. قیمت سشوار آرایشگری هم در بازار با توجه به برند و قدرت سشوار متفاوت می­باشد. معمولا خرید سشوار موتور سنگین AC با قدرت 2000 وات به بالا برای مصارف آرایشگاهی مناسب می­باشد. در پایین ویژگی­ های بهترین سشوار آرایشگاهی را برای شما بیان کرده­ایم تا شما را در خرید بهترین سشوار حرفه ­ای راهنمای کند.

ماشین اصلاح خط زن (تریمر Trimmer)

هر آرایشگری علاوه بر خرید ماشین اصلاح کلیپر که برای حجم گیری موهای بلند کاربرد دارد. باید به فکر خرید ماشین اصلاح تریمر هم باشد که برای خط زنی و اصلاح کامل و همچنین فرم دهی به موها و سایه زنی یا اصلاح فید استفاده می­شود. تنوع ماشین اصلاح خط زن و قیمت ماشین اصلاح خط زن در بازار با توجه به برند و کیفیت خط زن متفاوت می­باشد. برای خرید بهترین خط زن آرایشگاهی هم بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

اتومو

اتومو وسیله ­ای کاربردی در آرایشگاه و سالن زیبایی می­باشد که برای صاف کردن موهای فر و مجعد، کراتینه کردن موها و حالت دهی سریع مو استفاده می­شود. اتوموها در بازار انواع مختلفی دارند. قیمت اتومو هم با توجه به برند و کیفیت اتومو متفاوت می­باشد. خرید اتومو باید در لیست خرید تجهیزات آرایشگاهی شما باشد. برای خرید بهترین اتومو آرایشگاهی بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

بابلیس یا فرکننده مو

بابلیس یا فرکننده مو دستگاهی کاربردی است که فر کردن و موج دار کردن موها در آرایشگاه و سالن زیبایی مورد استفاده قرار می­گیرد. دستگاه بابلیس مو بر اساس نوع فر کردن موها و میزان ریز یا درشت بودن فر مو، مدل ­های مختلفی دارد. جنس بابلیس هم معمولا از سرامیک، تیتانیوم و فلز می­باشد، ولی خرید بابلیس سرامیکی طرفدار و محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان دارد. بنابراین قیمت بابلیس مو هم در بازار بر اساس برند و کیفیت بابلیس متفاوت می­باشد.

انواع لوازم و تجهیزات برقی آرایشگاهی از برندهای متنوع با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را می­توانید از فروشگاه اینترنتی ایومارکت تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سلامت و زیبایی