اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109236873119036
در دسترس نیست

راه های ماندگاری رژلب

چگونه رژ لب ساده را به رژ لب 24 ساعته تبدیل کنیم؟

کد: 140109236873119036

، (اخبار رسمی): رژلب جزو لوازم آرایشی است که میتواند به زیبایی لب ها جلوه بیشتری ببخشد. ماندگاری طولانی مدت و عدم نیاز به تمدید رژلب یکی از دغذغه همیشگی خانم هاست. در ادامه میخواهیم درباره محصولی جدید با کارایی رژلب اما ترکیبات گیاهی و فاقد سرب و ماندگاری بالا بنام تینت لب صحبت کنیم.

چگونه رژ لب ساده را به رژ لب 24 ساعته تبدیل کنیم؟
تبدیل رژلب ساده با رژلب 24 ساعته با ماندگاری بالا

رژلب ها نقش بالایی در زیبایی و جلوه بیشتر میکاپ دارند. اما بسیاری از آنها در اثر خوردن و آشامیدن کم رنگ یا محو میشوند. حتما در یک مهمانی خانم هایی را دیده اید که مدام آینه دستشان است و به لب هایشان نگاه میکنند. پخش شدن رژلب اطراف لب یا پس دادن رنگ آن به دندان ها نیز یکی دیگر از مشکلات این محصولات آرایشی است. روش هایی وجود دارد برای اینکه بتوان یک رژ لب ساده را به رژ لب 24 ساعته تبدیل کرد. با ما همراه باشید تا با این روش ها آشنا شوید.

  1. عمل لایه برداری را برای لب های خود انجام دهید. سلول های مرده قادر به جذب و نگهداری مواد آرایشی نیستند، به همین دلیل مدت زمان ماندگاری رژلب روی لبهایتان کم خواهد بود.
  2. استفاده از پرایمر یا کانسیلر لب قبل از میکاپ میتواند رژلب معمولی شما را به یک رژلب 24 ساعته تبدیل کند.
  3. با خط لب، خطوطی را در مرکز و کناره های لب بکشید. سپس آنها را بهم وصل کنید و یک خط لب کامل روی لب هایتان بکشید.
  4. حال زمان آن رسیده که رژ لب را روی خط لب بکشید. توجه داشته باشید که رنگ آن ها تا حد امکان به هم نزدیک باشد.
  5. دستمالی نازک روی لب هایتان گذاشته و کمی پنکیک به آن بزنید.
  6. هم چنین استفاده از اسپری های فیکساتور یا پودرهای تثبیت کننده به ماندگاری بهتر آرایش کمک میکند.

دلیل استفاده از خط لب بعنوان پایه و بیس کار، بافت خشک آن است. رژلب ها معمولا حاوی درصدی مرطوب کننده هستند، به همین دلیل روی لب حالت چرب و روانی دارند. خط لب به دلیل خشکی که دارد مدت زمان بیشتری روی لب باقی می ماند و استفاده از آن زیر رژلب به دوام و ماندگاری بالاتر آن نیز کمک میکند.

تینت لب، جدیدترین ابزار آرایشی لب با ماندگاری 24 ساعته

تینت لب محصولی جدید و نوظهور که عملکردی مشابه رژلب داشته اما با ماندگاری بالاتر و ساختاری گیاهی و طبیعی تر. این محصول رنگ بندی طبیعی داشته و فاقد سرب است به هیمن دلیل بعد از استفاده پوست لب خشک، کنده یا پوسته پوسته نمیشود. ماندگاری بالای آن تحت هر شرایطی اعم از غذا خوردن، چای یا آب نوشیدن، ماسک زدن، لباس عوض کردن، تعریق و خیس شدن ناشی از شنا و ورزش و ... دلیل اصلی محبوبیت آن است. برخلاف رژ لب ها که از مواد شیمیایی و روغن و موم تشکیل شده اند و مزه تلخی دارند؛ تینت های لب با عصاره میوه غنی شده اند و به همین دلیل داری طعم و رایحه خوبی هستند؛ همین امر باعث شده افرادی که عادت دارند لب های خود را خیس کنند، بدون نگرانی این کار را انجام دهند.

مزایای تینت لب:

  • خوش فرم کردن لب ها
  • ماندگاری طولانی مدت
  • مرطوب نگه داشتن پوست
  • ساخته شده از ترکیبات گیاهی
  • فاقد سرب
  • رنگ بندی طبیعی
  • سرشار از ویتامین و عصاره میوه ها
  • قیمت مناسب

جمع بندی:

خانم های علاقه مند به میکاپ معمولا به سراغ لوازم آرایشی میروند که ماندگاری بالاتری داشته و خیال آنها را بابت عدم نیاز به تمدید چندباره در طول روز راحت کند. در بین ابزارهای آرایشی، تینت های لب معمولا  نسبت به رژلب ها ماندگاری بالاتری دارند اما رنگ بندی آنها از تنوع کمتری برخوردار است. به همین دلیل شاید هم چنان طرفداران لب های مخملی، پررنگ و برجسته به سراغ رژلب ها بروند. در این مطلب چند راهکار ویژه برای تبدیل یک رژلب ساده به رژلب 24 ساعته مطرح و بررسی شد.

با استفاده از آن میتوانید رژلب های قدیمی و ساده خودتان را با کارایی بالاتری استفاده کنید. فروشگاه عسل بانو ارائه دهنده محصولات آرایشی انواع رژلب اصل را با قیمت مناسب و ماندگاری بالا ارائه میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس