اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266876417791
در دسترس نیست

راهنمای خرید بهترین ریش تراش مردانه

کد: 140109266876417791

، (اخبار رسمی): یکی از کارهای روزمره برای آقایان اصلاح کردن صورت می­باشد. بسیاری از آقایان عادت دارند که هر روز صبح یک اصلاح کامل و صفر داشته باشند تا همیشه صورت و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. بهترین روش هم برای این کار انتخاب و خرید ریش تراش مناسب می­باشد.

راهنمای خرید بهترین ریش تراش مردانه
خرید ریش تراش فلیپس اصل

ریش تراش جزء وسایل کاربردی و محبوب برای اصلاح و بهداشت شخصی آقایان می­باشد. برای خرید بهترین ریش تراش هم باید به یک سری نکات مثل برند ریش تراش، قیمت ریش تراش و سازگاری ریش تراش با پوست صورت توجه کنیم.

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemaket.shop فاکتورهایی را که برای خرید ریش تراش مناسب و با کیفیت لازم می­باشد را برای شما بیان می­کنیم، تا در هنگام خرید ریش تراش دچار مشکل و سردرگمی نشوید و با توجه به برند و قیمت ریش تراش، بتوانید بهترین خرید ریش تراش را تجربه کنید.

امروزه در بازار برندها و مدل های متنوعی از ریش تراش وجود دارد و شما با توجه به نیاز خود و بودجه­ ای که دارید، می­توانید خرید ریش تراش گران قیمت یا خرید ریش تراش ارزان قیمت ولی با کیفیت را در نظر داشته باشید. از بهترین و معتبرترین برندهای ریش تراش موجود در بازار هم می­توان به برندهای زیر اشاره کرد که جزء محبوب ترین و پرفروش ترین ریش تراش ها می­باشند.

ریش تراش فیلیپس PHILIPS، ریش تراش براون BRAUN، ریش تراش پاناسونیک Panasonic، ریش تراش سیترونال CITRONAL، ریش تراش اندیس andis، ریش تراش وال WAHL و ریش تراش بابلیس BaByliss

انواع ریش تراش بر اساس نوع تیغه

قبل از خرید ریش تراش باید تصمیم بگیرید که چه نوع ریش تراشی برای پوست شما مناسب است. ریش تراش ­ها بر حسب نوع تیغه به دو دسته تقسیم می­شوند:

ریش تراش چرخشی یا ریش تراش سه تیغ

ریش تراش فویلی یا ریش تراش توری

هر یک از این مدل ریش تراش­ ها طرفداران و ویژگی­های خاص خود را دارند و به طور قطع نمی­توان گفت کدامیک بهتر می­باشد. بنابراین خرید ریش تراش چرخشی یا خرید ریش تراش فویلی بیشتر به سلیقه شما و سازگاری ریش تراش با پوست صورت شما بستگی دارد.

ریش تراش­ های چرخشی یا سه تیغه

ریش تراش چرخشی برای افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند مناسب تر می­باشد. ریش تراش سه تیغ دارای سه تیغه متحرک 360 درجه می­باشند که نقاط برآمده و ناهموار صورت مثل چانه، فک و زیر گردن را به راحتی اصلاح می­کند. ریش تراش سه تیغه برای افرادی که موهای صورت زبر و ضخیم دارند و حوصله اصلاح روزانه را ندارند مناسب تر می­باشد. در ضمن به خاطر داشتن تیغه های منعطف و متحرک نقاط بیشتری از صورت را پوشش می­دهند و در نتیجه سرعت اصلاح را افزایش می­دهند.

تیغه ­های دایره­ای شکل ریش تراش در تمامی جهات به آسانی حرکت کرده و یک اصلاح کامل و صفر را برای شما انجام می­دهد. البته ریش تراش های چرخشی ممکن است پوست­ های حساس را کمی ملتهب کند، بنابراین اگر پوست حساس دارید بهتر است به فکر خرید ریش تراش فویلی باشید.

ریش تراش ­های فویلی یا توری

ریش تراش فویلی ممکن است که از یک تا پنج تیغه داشته باشد و برای کسانی که صورت گوشتی و پر دارند و همچنین افرادی که پوست حساس دارند مناسب­ تر می­باشد. ریش تراش توری دارای یک فویل فلزی با روزانه­ های ریز است که مانع از تماس مستقیم تیغه با پوست می­شود. بنابراین در هنگام اصلاح سطح فویل مو را بلند کرده و به سمت تیغه دستگاه می­برد و این کار مانع از تحریک و حساسیت پوست صورت می­شود.

ریش تراش فویلی برای افرادی که هر روز یا یک روز در میان اصلاح می­کنند مناسب تر می­باشد. ولی اگر اصلاح و زمان بین استفاده شما از ریش تراش بیشتر از دو روز است و موهای صورت شما ضخیم و بلند می­باشد، بهتر است به فکر خرید ریش تراش چرخشی باشید.

به این نکته توجه کنید که هر چقدر موهای صورت کوتاه تر باشد، اصلاح با ریش تراش آسان تر انجام می­شود. بنابراین اگر چندین روز است که اصلاح نکرده­اید اول با یک ماشین اصلاح کلیپر یا تریمر موهای صورت را کوتاه کنید و بعد از ریش تراش استفاده کنید. همچنین در هنگام استفاده از ریش تراش، دستگاه را به آرامی روی پوست صورت فشار دهید، چونکه فشار بیش از حد ریش تراش روی پوست ممکن است باعث التهاب و قرمزی پوست شود. در ضمن حدود 2 تا 4 هفته طول می­کشد تا پوست شما به ماشین اصلاح صورت عادت کند، بنابراین در این مدت از تیغ یا ژیلت برای اصلاح استفاده نکنید و فقط از ریش تراش استفاده کنید.

برای خرید ریش تراش فیلیپس کلیک کنید

نکات مهمی که در هنگام خرید ریش تراش باید به آن توجه کنیم

  • توجه به اصل و اورجینال بودن برند ریش تراش + گارانتی معتبر شرکتی
  • داشتن باتری قوی با قابلیت شارژ بالا و سریع
  • داشتن تیغه های تیز و با کیفیت (استیل ضد زنگ، تیتانیوم و آلیاژ نقره)
  • طراحی ارگونومیک بدنه ریش تراش
  • سبک و کم صدا بودن ریش تراش
  • داشتن خط زن یا تریمر مناسب برای اصلاح خط ریش
  • تمیز کردن راحت ریش تراش
  • ضد آب بودن ریش تراش + استاندارد IPXY
  • صفحه نمایشگر میزان شارژ ریش تراش + هشدار اتمام شارژ دستگاه

برای خرید اتومو از فروشگاه اینترنتی ایومارکت کلیک کنید. https://evemarket.shop/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی