اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109296882017791
در دسترس نیست

راهنمای خرید بهترین ریش تراش مردانه

کد: 140109296882017791

، (اخبار رسمی): یکی از کارهای روزمره برای آقایان اصلاح کردن صورت می­باشد. بسیاری از آقایان عادت دارند که هر روز صبح یک اصلاح کامل و صفر داشته باشند تا همیشه صورت و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. بهترین روش هم برای این کار انتخاب و خرید ریش تراش مناسب می­باشد.

راهنمای خرید بهترین ریش تراش مردانه
خرید ریش تراش فلیپس

ریش تراش جزء وسایل کاربردی و محبوب برای اصلاح و بهداشت شخصی آقایان می­باشد. برای خرید بهترین ریش تراش هم باید به یک سری نکات مثل برند ریش تراش، قیمت ریش تراش و سازگاری ریش تراش با پوست صورت توجه کنیم.

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemaket.shop فاکتورهایی را که برای خرید ریش تراش مناسب و با کیفیت لازم می­باشد را برای شما بیان می­کنیم، تا در هنگام خرید ریش تراش دچار مشکل و سردرگمی نشوید و با توجه به برند و قیمت ریش تراش، بتوانید بهترین خرید ریش تراش را تجربه کنید.

امروزه در بازار برندها و مدل های متنوعی از ریش تراش وجود دارد و شما با توجه به نیاز خود و بودجه­ ای که دارید، می­توانید خرید ریش تراش گران قیمت یا خرید ریش تراش ارزان قیمت ولی با کیفیت را در نظر داشته باشید. از بهترین و معتبرترین برندهای ریش تراش موجود در بازار هم می­توان به برندهای زیر اشاره کرد که جزء محبوب ترین و پرفروش ترین ریش تراش ها می­باشند.

برای خرید اتومو کلیک کنید.

انواع ریش تراش بر اساس نوع تیغه

قبل از خرید ریش تراش باید تصمیم بگیرید که چه نوع ریش تراشی برای پوست شما مناسب است. ریش تراش ­ها بر حسب نوع تیغه به دو دسته تقسیم می­شوند:

  • ریش تراش چرخشی یا ریش تراش سه تیغ
  • ریش تراش فویلی یا ریش تراش توری

هر یک از این مدل ریش تراش­ ها طرفداران و ویژگی­ های خاص خود را دارند و به طور قطع نمی­توان گفت کدامیک بهتر می­باشد. بنابراین خرید ریش تراش چرخشی یا خرید ریش تراش فویلی بیشتر به سلیقه شما و سازگاری ریش تراش با پوست صورت شما بستگی دارد.

ریش تراش­ های چرخشی یا سه تیغه

ریش تراش چرخشی برای افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند مناسب تر می­باشد. ریش تراش سه تیغ دارای سه تیغه متحرک 360 درجه می­باشند که نقاط برآمده و ناهموار صورت مثل چانه، فک و زیر گردن را به راحتی اصلاح می­کند. ریش تراش سه تیغه برای افرادی که موهای صورت زبر و ضخیم دارند و حوصله اصلاح روزانه را ندارند مناسب تر می­باشد. در ضمن به خاطر داشتن تیغه های منعطف و متحرک نقاط بیشتری از صورت را پوشش می­دهند و در نتیجه سرعت اصلاح را افزایش می­دهند.

تیغه ­های دایره­ای شکل ریش تراش در تمامی جهات به آسانی حرکت کرده و یک اصلاح کامل و صفر را برای شما انجام می­دهد. البته ریش تراش های چرخشی ممکن است پوست­ های حساس را کمی ملتهب کند.

ریش تراش ­های فویلی یا توری

ریش تراش فویلی ممکن است که از یک تا پنج تیغه داشته باشد و برای کسانی که صورت گوشتی و پر دارند و همچنین افرادی که پوست حساس دارند مناسب­ تر می­باشد. ریش تراش توری دارای یک فویل فلزی با روزانه­ های ریز است که مانع از تماس مستقیم تیغه با پوست می­شود. بنابراین در هنگام اصلاح سطح فویل مو را بلند کرده و به سمت تیغه دستگاه می­برد و این کار مانع از تحریک و حساسیت پوست صورت می­شود.

برای خرید سشوار آرایشگاهی کلیک کنید.

نکات مهمی که در هنگام خرید ریش تراش باید به آن توجه کنیم

  • توجه به اصل و اورجینال بودن برند ریش تراش + گارانتی معتبر شرکتی
  • داشتن باتری قوی با قابلیت شارژ بالا و سریع
  • داشتن تیغه های تیز و با کیفیت (استیل ضد زنگ، تیتانیوم و آلیاژ نقره)
  • طراحی ارگونومیک بدنه ریش تراش
  • سبک و کم صدا بودن ریش تراش
  • داشتن خط زن یا تریمر مناسب برای اصلاح خط ریش
  • تمیز کردن راحت ریش تراش
  • ضد آب بودن ریش تراش + استاندارد IPXY
  • صفحه نمایشگر میزان شارژ ریش تراش + هشدار اتمام شارژ دستگاه
  • ضد آب بودن ریش تراش + پارامتر IPXY

میزان مقاومت ریش تراش و ماشین اصلاح­ در برابر آب و عوامل خارجی مثل گرد و غبار را با پارامتر یا استاندارد IPXY می­سنجند. این استاندارد عددی بین 1 تا 7 می­باشد و هرچقدر این عدد بالاتر باشد میزان مقاومت ریش تراش در برابر آب و گرد و غبار بالاتر می­باشد. پارامتر Y میزان مقاومت ریش تراش در برابر آب و پارامتر X میزان مقاومت ریش تراش در برابر گرد و غبار را نشان می­دهد. بنابراین این دو پارامتر نشان می­دهد که یک ریش تراش قابلیت استفاده در حمام و زیر دوش آب یا قابلیت اصلاح با خمیر ریش و فوم اصلاح را دارد یا نه.

یک ریش تراش خوب دارای IPX4 می­باشد ولی اگر می­خواهید اصلاح مرطوب داشته باشید و یا به طور مداوم از ریش تراش در حمام و زیر دوش آب استفاده کنید، بهترین گزینه برای شما خرید ریش تراش ضدآب با IPXY بالا می­باشد. همچنین قیمت ریش تراش ضد آب نسبت به سایر مدل های ریش تراش گران تر می­باشد.

کلام پایانی

 اینکه اگر قصد خرید ریش تراش صفرزن مناسب برای یک اصلاح کامل و تمیز را دارید، بهتر است به نکاتی مثل اصل و اورجینال بودن برند ریش تراش، سازگار بودن ریش تراش با پوست صورت شما و قیمت ریش تراش توجه کنید، و فقط به فکر خرید ریش تراش ارزان قیمت نباشید. تا یک انتخاب و خرید آگاهانه و درست داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس