اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110126903417791
در دسترس نیست

معرفی بهترین برندهای ماشین اصلاح و ریش تراش

کد: 140110126903417791

، (اخبار رسمی): در هنگام خرید ریش تراش یا خرید ماشین اصلاح سر و صورت اولین نکته ­ای که باید به آن دقت و توجه کرد اعتبار برند ماشین اصلاح و ریش تراش است.

معرفی بهترین برندهای ماشین اصلاح و ریش تراش
خرید ریش تراش

شما از ریش تراش و ماشین اصلاح به صورت روزانه یا چند روز یک بار استفاده می ­کنید و اگر برند ماشین اصلاح شما معتبر و شناخته شده نباشد و کیفیت مناسبی نداشته باشد باعث می­شود دستگاه شما بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند. بنابراین شما مجبور به خرید ماشین اصلاح جدید می­شوید.

بنابراین قبل از خرید ماشین اصلاح یا خرید ریش تراش بهتر است با برندهای معتبر و شناخته شده ریش تراش و ماشین اصلاح که امتحان خود را پس داده­اند و در بین خریداران و مصرف کنندگان پرطرفدار و پرفروش می­باشند آشنا شوید. تا خرید بهترین ریش تراش یا خرید بهترین ماشین اصلاح را تجربه کنید.

امروزه برندها و مدل های زیادی از  ریش تراش و ماشین اصلاح در بازار وجود دارد و شما با توجه به نیاز خود و بودجه­ ای که دارید، می­توانید خرید ماشین اصلاح گران قیمت یا خرید ماشین اصلاح ارزان قیمت ولی با کیفیت را در نظر داشته باشید. از بهترین و معتبرترین برندهای ریش تراش و ماشین اصلاح موجود در بازار هم می­توان به برندهای زیر اشاره کرد که جزء محبوب ترین و پرفروش ترین ماشین اصلاح سر و صورت می­باشند.

ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس PHILIPS، ماشین اصلاح و ریش تراش براون BRAUN، ماشین اصلاح پاناسونیک Panasonic، ماشین اصلاح موزرMOSER، ماشین اصلاح وال WAHL، ماشین اصلاح بابلیس BaByliss، ماشین اصلاح رمینگتون REMINGTON، ماشین اصلاح سیترونال CITRONAL، ماشین اصلاح اندیس andis، ماشین اصلاح زلموند Zelmond، ماشین اصلاح وی جی آرVGR، ماشین اصلاح جیمی Geemy  و ماشین اصلاح کیمی Kemei

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemaket.shop  برندها و ویژگی­ هایی را که برای خرید ماشین اصلاح و خرید ریش تراش مناسب و با کیفیت لازم است را برای شما بیان می­کنیم، تا در هنگام خرید ماشین اصلاح سر و صورت دچار مشکل و سردرگمی نشوید 

8 نکته مهم برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت مناسب

  • اصل و اورجینال بودن برند ماشین اصلاح + داشتن گارانتی معتبر شرکتی
  • داشتن موتور قوی و بادوام با طول عمر بالا
  • داشتن تیغه با کیفیت و تیز با آلیاژ مقاوم (استیل ضد زنگ یا تیتانیوم)
  • ضد آب بودن ماشین اصلاح + استاندارد IPXY بالا
  • وزن کم و سبک بودن ماشین اصلاح
  • کم صدا و ضد لرزش بودن ماشین اصلاح
  • ارگونومیک و خوش دست بودن بدنه ریش تراش
  • باتری قوی و قابلیت شارژ بلند مدت برای ماشین اصلاح شارژی
  • 6 برند برتر تولید کننده ریش تراش و ماشین اصلاح در جهان

برند فیلیپس PHILIPS

شرکت هلندی فیلیپس که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد، بدون شک یکی از معتبرترین و قدیمی ترین برندهای تولید ریش تراش و ماشین اصلاح سر و صورت در جهان است که در بازار ایران هم بسیار شناخته شده است. به خصوص ریش تراش سه تیغه فیلیپس که در مدل­های متنوع تولید شده و در دنیا بدون رقیب است. شما با هر بودجه­ای که داشته باشید می­توانید با خرید ریش تراش فیلیپس یک اصلاح صفر و راحت را تجربه کنید.

ریش تراش فیلیپس ارزان قیمت سری 1000 علاوه بر کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی هم است. شرکت فیلیپس در مدل­های ریش تراش فیلیپس سری 1000 برخی از قابلیت­های ریش تراش مثل استاندارد IPXY (میزان ضد آب بودن ریش تراش) و شارژ سریع ریش تراش را حذف کرده تا قیمت ریش تراش ارزان تر بشود. ولی کیفیت تیغه­ ها و موتور ریش تراش هیچ تغییری نکرده و همان دوام و کیفیت بالای سایر مدل­های ریش تراش فیلیپس را دارا است.

ریش تراش سه تیغه فیلیپس دارای سه تیغه متحرک 360 درجه می­باشند که به راحتی تمام نقاط صورت مثل چانه، فک و زیر گردن را اصلاح می­کند. ریش تراش فیلیپس دارای تیغه­ هایی بسیار قوی و تیز از جنس استیل ضد زنگ یا تیتانیوم با خاصیت خود تیز شونده هستند. خرید ریش تراش فیلیپس برای همه افراد مناسب است حتی کسانی که هر روز اصلاح نمی­کنند و موهای صورتشان کمی بلند شده است و یا موهایی زبر و ضخیم دارند.

ریش تراش ضد آب فیلیپس با تکنولوژی بالا و پارامتر IPXY بالا طوری طراحی شده که برای اصلاح صورت در حمام و زیر دوش آب یا اصلاح صورت با فوم اصلاح، ژل اصلاح و خمیر ریش مناسب است و باعث التهاب و حساسیت پوست صورت نشده و برای پوستهای حساس کاملا مناسب است.

پیشنهاد ما به شما خرید ریش تراش فیلیپس مدل S9031 از ایومارکت است.

ریش تراش فیلیپس وان بلید هم محصول جدید و نوآورانه شرکت فیلیپس است که به عنوان بهترین ماشین اصلاح فیلیپس معرفی شده است. ماشین اصلاح ضدآب و چند منظوره وان بلید که برای اصلاح صورت و بدن طراحی شده و با موتور و تیغه­ های قدرتمند خود به راحتی می­تواند موهای بلند و ضخیم را کوتاه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید