اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186910218817
در دسترس نیست

عایق الاستومری چگونه سبب جذب صدا در بیمارستان می شود؟

کاربرد عایق الاستومری در بیمارستان ها و مراکز درمانی

کد: 140110186910218817

، تهران , (اخبار رسمی): گروه صنعتی لینکران تولید کننده عایق های الاستومری است که متناسب با نیاز و انتخاب مشتریان با مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می نماید. بر اساس ضخامت و طول های مختلف انواع عایق، قیمت ها متفاوت است و امکان تولید عایق های الاستومری در متراژ و ضخامت های متنوع طبق نیاز مشتریان وجود دارد.

کاربرد عایق الاستومری در بیمارستان ها و مراکز درمانی
کاربرد عایق الاستومری لینکران در بیمارستان ها

عایق های الاستومری حرارتی ، برودتی و صوتی لینکران جهت عایق کاری خطوط لوله ، اتصالات ، کانال های هوا ، و … استفاده می گردد. و به عنوان فوم جاذب صدا در دیوار،کف و سقف بیمارستان استفاده می شوند.

عایق الاستومری از آن دسته محصولاتی می باشد که امروزه طرفداران زیادی در بین پروژه های ساختمانی، صنعتی و مسکونی پیدا نموده است.  با توجه به الزام صرفه جویی انرژی، جلوگیری از هدر رفت حرارت، دوست دار محیط زیست بودن و همچنین نوع کاربرد عایق های الاستومری سبب گشته که از این محصول جهت جلوگیری از سرما و گرما و در برخی موارد صدا استفاده شود.

عایق های الاستومری انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع آنها کاربردهای مختلفی در ساختمان های مسکونی، صنایع، فضاهای درمانی، آزمایشگاه ها، تأسیسات، موتورخانه ها، کارگاه ها، کارخانه ها و … دارند.

پروژه های بیمارستانی از سایر پروژه ها بااهمیت تر بوده و مستلزم رعایت استاندارد های بین المللی می باشد. مراقبت های بهداشتی مورد نیاز برای بیماران، رضایتمندی کادر درمان، اثربخشی ارائه خدمات، کاهش هزینه ها و ذخیره انرژی به عنوان مهم ترین آیتم های مهم در یک پروژه بیمارستانی محسوب می گردند که در حالت کلی بر راندمان کاری و ارتقا مراقبت های پزشکی تأثیرگذار هستند.

طراحی و استفاده از تجهیزات تأسیساتی برای سیستم های تهویه هوا، تأمین و انتقال آب و هوای گرم و سرد تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و موتورخانه بیمارستان، تضمین کننده عملکرد واحد ساختمانی و مدیریت بهتر بیماران و کارکنان خواهند بود.

عایق های الاستومری حرارتی، برودتی و صوتی لینکران جهت عایق کاری خطوط لوله، اتصالات، کانال های هوا، و … استفاده می گردد. این عایق ها دارای گریدB آتش بوده و از پیشروی آتش جلوگیری می کند. و به دلیل اهمیت مقاومت در برابر حریق مصالح بیمارستانی، از این عایق ها استفاده می نمایند.
از طرفی دیگر فضاهای بیمارستانی به دلیل این که باید مصون از سر و صدا باشند، میتوان از فوم های جاذب صدا جهت عایق نمودن دیوارها و کف های بیمارستانی استفاده نمود.

بیمارستان ها و مراکز پزشکی برای رفاه جوامع ما حیاتی هستند. نجات جان انسان ها به تجهیزات و تجهیزات پزشکی پیشرفته بستگی دارد. انتخاب، نصب و نگهداری عایق می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد بلندمدت و تمیزی یک سیستم مکانیکی در بیمارستان‌ها، امکانات پزشکی و ساختمان‌های مراقبت‌های بهداشتی داشته باشد.
علاوه بر این، عایق های الاستومری دارای خواص صوتی عالی به عنوان پوشش کانال یا پوشش در سیستم های HVAC است. فوم می تواند سر و صدای سیستم را جذب کند و ارتعاشات ناشی از ساختار کانال، فن ها یا موتورها را کاهش دهد. این یک محیط مراقبت بهداشتی ساکت‌ تر را تضمین می‌کند، به‌ ویژه جایی که نویز با فرکانس پایین یک مشکل بالقوه است.

بیمارستان ها مکان های پر سر و صدایی هستند. صدای کارکنان، بیماران، تجهیزات پزشکی و سیستم‌های مکانیکی با هم ترکیب می‌شوند تا جریانی ثابت از صدا ایجاد کنند که از طریق مجرای مکانیکی از فضا به فضا منتقل می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که مهندسان از عایق های صوتی برای کمک به کاهش این همه صدا استفاده می کنند.

فوم الاستومری با تبدیل انرژی صوتی به حرکت فوم به امواج صوتی واکنش نشان می دهد. این پاسخ، فوم الاستومری را به یک تضعیف کننده صوتی عالی در محدوده فرکانس پایین تا متوسط ​​تبدیل می کند که در یک سیستم مکانیکی بیشترین مشکل را ایجاد می کند. نقطه شیرین عملکرد صوتی فوم الاستومری بین ۱۲۵ هرتز تا ۵۰۰ هرتز است، اگرچه تا ۱۰۰۰ هرتز موثر است.

گروه صنعتی لینکران تنها برند داخلی تولید کننده عایق های الاستومری است که انواع مختلف عایق های الاستومری را متناسب با نیاز و انتخاب مشتریان با مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می نماید.از آنجا که با توجه به نیاز پروژه ها و انتخاب مشتریان بر اساس ضخامت و طول های مختلف انواع عایق، قیمت ها متفاوت است و علاوه بر این امکان تولید عایق های الاستومری در متراژ و ضخامت های متنوع طبق نیاز مشتریان وجود دارد، قیمت ها بسیار متفاوت و متنوع هستند از این رو جهت اطلاع از قیمت عایق های الاستومری صوتی و عایق های حرارتی برودتی و دریافت مشاوره برای انتخاب مناسب ترین عایق با توجه به نیاز خود می توانید با کارشناسان گروه صنعتی لینکران در ارتباط باشید.

لینکران تولیدکننده و تأمین کننده عایق الاستومری پروژه های مختلفی در تهران، شهرهای دیگر کشور ایران و همچنین دیگر کشورها بوده است.
که از میان آنها میتوان به بیمارستان های برکت، خاتم الانبیا، آتیه ۲، چشم پزشکی نور، فیروزآبادی، محب کوثر و … در تهران، پارس در رشت، چشم پزشکی نور در البرز، دکتر بهشتی در شیراز، حضرت قائم در مشهد، ابوالخصیب و الزبیره در بصره عراق و …. اشاره نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان