اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111027129817791
در دسترس نیست

معرفی محصولات برند سیترونال CITRONAL

کد: 140111027129817791

، (اخبار رسمی): شرکت سیترونال یک کمپانی موفق چینی است که تولید کننده لوازم آرایش مو می­باشد و بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. برند سیترونال در این مدت کوتاه توانسته است با تولید محصولات متنوع و با کیفیت نظر مثبت خریداران و مصرف کنندگان را جلب کند.

معرفی محصولات برند سیترونال CITRONAL
خرید سشوار

محصولات سیترونال شامل انواع اتومو سیترونال، سشوار سیترونال، ریش تراش سیترونال، ماشین اصلاح سر و صورت سیترونال، برس حرارتی سیترونال، فرکننده مو سیترونال (بابلیس سیترونال)، دستگاه موزن گوش و بینی سیترونال، سشوار برس دار سیترونال و انواع دستگاه­ های حالت دهنده مو سیترونال می­باشد.

محصولات سیترونال برای مصارف خانگی و حرفه ­ای تولید می­شود و نسبت به محصولات رقبایش دارای قیمت ارزان تری می­باشد ولی از لحاظ کیفیت و تنوع محصول با آنها رقابت نزدیکی دارد. بنابراین جزء محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات برقی آرایشی در بازار می­باشد.

شما می­توانید انواع محصولات آرایش مو سیترونال اصل را با قیمت مناسب و گارانتی شرکتی از فروشگاه ایومارکت evemarket.shop تهیه کنید.

معرفی اتومو سیترونال CITRONAL

اتومو جزء وسایل آرایش مو محبوب در بین خانم­ ها و آقایان می­باشد که برای صاف کردن و حالت دادن سریع موها مورد استفاده قرار می­گیرد. امروزه در بازار انواع اتومو در مدل­ ها و برندهای متنوع وجود دارد و ممکن است خرید اتومو مناسب و با کیفیت برای شما مشکل باشد. بنابراین بهتر است انواع اتومو را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید اتومو را تجربه کنید. برای خرید بهترین اتومو هم پیشنهاد ما به شما خرید اتومو سیترونال از ایومارکت است که دارای تنوع و کیفیت بالایی می­باشد.

انواع اتومو سیترونال

اتومو سرامیکی سیترونال

پرطرفدارترین و پرفروش ترین اتومو در بین مصرف کنندگان، خرید اتومو سیترونال سرامیکی می­باشد. اتومو سرامیکی سیترونال برای انواع موها مناسب است و با توزیع یکنواخت حرارت و حرکت راحت روی موها به آسانی موها را صاف و لخت می­کند. همچنین با تولید یون منفی باعث براقیت موها می­شود.

اتومو سرامیکی نسبت به اتومو تیتانیومی کمی آهسته تر داغ می­شود، بنابراین برای موهای آسیب دیده، نازک و ظریف مناسب تر می­باشد. همچنین اتومو سرامیکی سیترونال نسبت به اتومو تیتانیومی سیترونال، اتومو ارزان قیمت تری می­باشد.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو ارزان قیمت سیترونال 6020 از ایومارکت است.

اتومو تیتانیومی سیترونال

اتومو سیترونال تیتانیومی در مقایسه با سایر اتوموها سریع تر داغ می­شود و کیفیت و دوام بالاتری دارد. بنابراین خرید اتومو سیترونال تیتانیومی برای استفاده حرف ه­ای در آرایشگاه و سالن زیبایی مناسب تر می­باشد.

اتومو تیتانیومی سیترونال حرارت را بطور ثابت بالا نگه داشته و گرما را به صورت یکسان روی موها پخش می­کند. به همین دلیل برای صاف کردن و حالت دادن موهای پرپشت و ضخیم بسیار مناسب است. همچنین با تولید یون منفی باعث درخشندگی بیشتر موها می­شود. مناسب برای کراتین کارها.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو دوکاره سیترونال 6670 از ایومارکت است.

اتومو تورمالین سیترونال

در هنگام ساخت صفحات اتومو، تورمالین را بر روی صفحات اتومو سرامیکی و اتومو تیتانیومی می­کشند. اتومو سیترونال تورمالینی نسبت به سایر اتوموها یون منفی فعال بیشتری تولید می­کند. یون منفی با از بین بردن یون مثبت در موها باعث حفظ چربی طبیعی مو شده و از وز شدن موها جلوگیری می­کند.

خرید اتومو سیترونال تورمالین برای کسانیکه موهای آسیب دیده و ضعیف دارند بسیار مناسب است. صفحات سرامیکی تورمالین اتومو با بستن فولیکول­ های مو مانع از آسیب دیدن موها بر اثر حرارت می­شود. همچنین صفحات بسیار صاف اتومو سیترونال تورمالینی نسبت با سایر اتوموها برای صاف و لخت کردن مو فشار کمتری به موها وارد می­کند.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو سیترونال 7580 از ایومارکت است.

اتومو کراتینه سیترونال

اتومو سیترونال کراتینه با رساندن پروتئین کراتین به مو، آبرسانی و حفظ رطوبت مو به سلامتی موها کمک زیادی می­کند و موهای آسیب دیده و شکننده را ترمیم، بازسازی و تقویت می­کند. با خرید اتومو کراتینه سیترونال می­توانید مدت زمان طولانی تری موها را صاف و لَخت نگه دارید. اتومو سیترونال کراتینه باعث زیبایی، لطافت و درخشندگی موها شده و مناسب برای کراتین تراپی موها می­باشد.

نکات مهم برای خرید اتومو سیترونال

برای اینکه بتوانید بهترین خرید اتومو را با توجه به نیاز خود انجام دهید بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • جنس صفحات اتومو (سرامیک، تیتانیوم یا تورمالین)
  • داشتن قابلیت تنظیم درجه حرارت اتومو
  • داشتن صفحه نمایشگر میزان حرارت اتومو
  • داشتن سیستم خودکار قطع حرارت برای ایمنی بیشتر کاربر
  • داشتن تکنولوژی تولید یون منفی برای وز نشدن موها
  • اندازه صفحات اتومو با توجه به حجم موها (پهن ، باریک و متوسط)
  • وزن کم اتومو با طراحی ارگونومیک بدنه برای خسته نشدن دست کاربر
  • بلند بودن سیم اتومو با قابلیت چرخش 360 درجه برای راحتی کار
  • خرید اتومو اصل به همراه گارانتی معتبر شرکتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید