اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111177150917791
در دسترس نیست

بهترین ماسک مو و شامپو بعد از رنگ کردن مو

کد: 140111177150917791

، (اخبار رسمی): داشتن موهای خوش رنگ و سالم یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در افراد به خصوص برای خانم ها میباشد. به همین دلیل بسیاری از بانوان و حتی آقایان علاقه زیادی به رنگ کردن موهای خود دارند تا علاوه بر ایجاد تنوع، ظاهری زیباتر و جذاب تر هم داشته باشند.

بهترین ماسک مو و شامپو بعد از رنگ کردن مو
خرید شامپو

با بالا رفتن سن و نمایان شدن موهای خاکستری و سفید تمایل به رنگ کردن مو در بین بانوان و آقایان بیشتر میشود. به دلیل اینکه اکثر رنگ موهای موجود در بازار دارای ترکیبات شیمیایی هستند، رنگ کردن مو به طور مداوم باعث آسیب به بافت و ساختار مو میشود. بیشتر رنگ موها دارای ترکیبات قلیایی مثل آمونیاک هستند که به ساقه مو و پوست سر آسیب زده و باعث خشکی مو و پوست سر میشوند. همچنین استفاده زیاد از رنگ مو شیمیایی و دکلره کردن مو سبب وز، کدر و ضعیف شدن موها میشود.

راه حل این مشکل و برای جلوگیری از این آسیب ها باید بعد از رنگ کردن مو مراقبت های لازم را از موهایمان انجام دهیم. به گفته متخصصان مو ساده ترین و موثرترین راه برای پیشگیری از آسیب دیدن موها بعد از رنگ کردن مو استفاده از ماسک مو، شامپو مخصوص موهای رنگ شده، سرم مو و سایر محصولات مراقبت از مو میباشد.

محصولات مراقبت از مو مثل ماسک مو، شامپو موی رنگ شده و سرم مو تنوع بسیار بالایی در بازار دارند و روش استفاده از آنها هم متفاوت میباشد. مثلا برخی از محصولات مراقبت مو را باید در حمام و در زمان دوش گرفتن استفاده کرد چونکه نیاز به شستن و آبکشی مو دارند. ولی بعضی دیگر از محصولات را باید بعد از حمام و بر روهای موهای مرطوب و تمیز استفاده کرد تا گره موها را باز کند و با آبرسانی به موها، ریشه و ساقه مو را تقویت کند.

پیشنهاد ما به شما خرید ماسک مو لوییز از ایومارکت است.

بنابراین اگر شما هم موهای خود را رنگ میکنید، بهتر است برای حفظ سلامت موهای خود به فکر خرید ماسک مو یا خرید شامپو برای موهای رنگ شده باشید. اما قبل از خرید شامپو و خرید ماسک مو برای موهای رنگ شده بهتر است با ویژگی های این محصولات مراقبتی مو بیشتر آشنا شوید.

در ضمن ویژگی های ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده که در ادامه گفته میشود تقریبا شبیه به ویژگی های ماسک مو مخصوص موهای خشک میباشد.

مزایا و ویژگی های بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده

  • آبرسانی به موها و حفظ رطوبت و چربی طبیعی مو
  • تثبیت کننده رنگ مو و جلوگیری از خشک و وز شدن موها
  • تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده و ضعیف
  • داشتن انواع ویتامین مثل ویتامین های A , B ,E در ترکیبات ماسک مو
  • داشتن انواع آنتی اکسیدان طبیعی، روغن گیاهی و پروتئین هیدرولیز شده
  • داشتن خاصیت نرم کنندگی و انعطاف پذیری ساقه مو
  • افزایش مقاومت و استحکام ساقه مو
  • جلوگیری از کدر، بد رنگ و کم رنگ شدن موها
  • حفظ و افزایش درخشندگی و شفافیت موها

همان طور که اشاره شد استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده مزایا و فواید زیادی دارد و باعث حفظ سلامت و زیبایی موهای شما میشود. ولی بعد از خرید ماسک مو ممکن است برای مصرف کنندگان این سوال پیش بیاید.

هر چند وقت یک بار باید از ماسک مو استفاده کرد؟

چونکه ماسک مو یک محصول تقویت کننده مو میباشد. بهتر است که 2 الی 3 بار در هفته استفاده شود تا مانع از آسیب دیدن مو شده و سلامت موها را حفظ کند.

روش استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده

بهتر است ابتدا موهای خود را با آب شسته و تمیز کنید. سپس موها را آبگیری و کمی خشک کنید به طوری که مو مرطوب باشد ولی آب از موها چکه نکند. حالا مقدار کمی از ماسک مو را برداشته و روی ساقه مو بمالید و موهای خود را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه ماساژ مو و گذشتن زمان مناسب موهای خود را بشویید.

پیشنهاد ما به شما خرید ماسک مو روگول سیلور از ایومارکت است.

در هنگام استفاده از ماسک مو به این نکته توجه کنید که لازم نیست به مقدار زیاد از ماسک مو روی موها بگذارید و فکر نکنید که هرچقدر میزان ماسک مو بیشتر باشد تاثیر بیشتری هم دارد. این یک تصور اشتباه است و فقط ماسک مو را هدر میدهید. بنابراین بهتر است فقط موها را با مقدار مناسب ماسک مو به خوبی ماساژ دهید تا همه موها کاملا به ماسک مو آغشته شوند.

همچنین برای اینکه ماسک مو بیشترین تاثیر را روی سلامت موها داشته باشد میتوانید بعد از استفاده از ماسک مو به وسیله کلاه حمام یا حوله موها را بپوشانید تا آب موجود در بافت مو به خوبی با مواد مغذی ماسک مو جذب موها شود. همچنین میتوانید بعد از خشک کردن موهایتان از سرم مو برای قسمت های پایین مو استفاده کنید.

در ضمن بعد از استفاده از ماسک مو سریعا از سشوار یا اتو مو استفاده نکنید

بهترین شامپو برای مو رنگ شده و آسیب دیده

رنگ کردن و دکلره کردن زیاد مو به دلیل مواد شیمیایی موجود در این محصولات باعث خشک و ضعیف شدن مو، کمبود رطوبت مو و کم رنگ شدن مو شده و در طولانی مدت به پوست سر و ریشه موها آسیب میزند. بنابراین افرادی که زیاد موهای خود را رنگ میکنند بهتر است با خرید شامپو مخصوص مو رنگ شده و استفاده از آن بیشتر به فکر سلامت موهای خود باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی