اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037177319036
در دسترس نیست

ضد آفتابی که خاصیت ضد لک داشته باشد، چاره کار است!

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

کد: 140112037177319036

، (اخبار رسمی): پوست های چرب همیشه در معرض جوش، لک و آکنه هستند. این دسته از افراد اگر مراقبت درستی از پوست خود نکنند، چه بسا برای درمان صدمات وارده باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنند. کرم ضد آفتاب ضد لک محصولی دو کاره برای محافظت از پوست در برابر امواج UV و کاهش لکه ها و یکدست کردن رنگ پوست است.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

افرادی که پوست چرب دارند، تصور میکنند محصولات کرمی اعم از مرطوب کننده، ضد آفتاب و ... برای آنها زیاد کارایی ندارد یعنی با استفاده از آن ممکن است پوستشان بیشتر از قبل چرب شود. اما این تصور اشتباه و عدم آگاهی نسبت به این موضوع که در حال حاضر هر محصولی برای تایپ پوستی بصورت جداگانه طراحی و تولید میشود، میتواند صدمات شدید و خفیفی به پوست آنها وارد کند.

در بین بهترین ضد آفتاب های فرانسوی و خارجی و یا حتی نمونه های ایرانی نیز میتوان نمونه هایی را که سازگار با پوست های چرب و دارای جوش و آکنه هستند، پیدا کرد. افرادی که تایپ چرب دارند در اثر عدم مراقبت صحیح پوستشان دچار لک شده است. جدای از کرم ضد آفتاب که مصرف آن چه در داخل خانه چه خارج آن امری ضروری است، اما آیا تا به حال تصور کرده‌اید که علاوه بر محافظت در برابر آفتاب، لکه‌های رنگی روی پوست را نیز از بین ببرید؟

در این مطلب لیستی از بهترین کرم های ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب و لک دار تهیه شده تا شما بتوانید در صورت نیاز یکی از آنها را تهیه و خریداری نمایید.

پوست های چرب و لک دار از چه کرم ضد آفتابی باید استفاده کنند؟

1. کرم ضد آفتاب پوست دارای لک SPF50 سی بی

ضد آفتاب CB یک محصول مناسب برای خانم ها و آقایان بوده که با دو ویژگی ضد آفتاب و ضد لک از پوست شما در مواجهه با نور خورشید مراقبت می‌کند.  این محصول تحت نظر متخصصین فرانسوی فرموله شده و با داشتن خاصیت روشن کنندگی قادر است جای انواع لک، کک و مک، لک‌های ناشی از دوران حاملگی، جای جوش و افزایش سن را از بین ببرد. این محصول فاقد پارابن و ضد حساسیت بوده و با داشتن ویژگی ها مرطوب ککندگی از خشکی پوست نیز جلوگیری میکند

2. کرم ضد آفتاب ضد لک SPF50 اریکه 

نور خورشید و عدم محافظت از پوست در برابر اشعه های آن موجب ایجاد لک روی پوست میشود. ضد آفتاب اریکه با تمرکز بر روی درمان و جلوگیری از بروز لکه های پوستی ناشی از آفتاب، بارداری و ... تولید شده است. نیاسین آمید بکار رفته در این محصول مانع از ایجاد لک و پخش یکنواخت ملانین در سطح پوست میشود. با گذشت  زمان و با استفاده از این کرم، لک های قهوه ای روی پوست کم رنگ و محو شده بنابراین شاهد روشنی پوست خود خواهید بود. ترکیبات آنتی اکسیدانی در این محصول به مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک میکنند. 

3. کرم ضد آفتاب و ضد لک فتودرم اسپات SPF 50 بیودرما

کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات از برند فرانسوی بایودرما با داشتن SPF+50 یک ضد آفتاب طیف وسیع است که بخوبی قادر به محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB میباشد. در این محصول از گلابریدین موجود در عصاره شیرین بیان به دلیل خاصیت ضد لک بودن آن استفاده شده است. مزیت دیگر این ضد آفتاب بی رنگ این است که رد سفیدی از خود بر جای نمیگذارد و کاملا اویل فری است. این محصول برای پوست‌های حساس و یا پوستی که زخم، جای لک و جوش دارد نیز مناسب است.

4. کرم ضد آفتاب اسپات سولوشن الارو SPF50 

ضد آفتاب ellaro مدل spot solution با داشتن درصد SPF50 محصولی منحصر بفرد برای کاهش لکه های قهوه ای و یکدست کردن رنگ پوست است. همین ویژگی باعث شده تا از این محصول در کنار سایر محصولات ضد لک نیز بتوان استفاده کرد. این کرم مناسب پوست های حساس به نور و اسیب دیده و همچنین پوست های دارای کک و مک، ملاسما، لکه دار و مستعد جوش میباشد. همانطور که میدانید لکه های پوستی دلایل مختلفی اعم از نور آفتاب، کندن جای جوش یا زخم، سوختگی و ... دارند. این محصول جزو بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار بوده که برای تمامی این موارد کاربرد داشته و به واسطه مواد فعالش به کمرنگ و برطرف شدن ضایعات رنگی پوست کمک می‌کند.

5. کرم ضد آفتاب +SPF50 ضد لک فاقد چربی بی رنگ درماتیپیک

ضد آفتاب درماتیپیک محصولی ایرانی با فرمولاسیون فرانسوی است که با داشتن +SPF50 میزان محافظتی خوبی را از پوست ارائه میدهد. خاصیت ضد لک و آنتی اکسیدان این محصول در کنار بافت سبک، اویل فری بودن و مقاومت بالای آن در برابر آب و رطوبت باعث شده تا یک محصول ایده آل برای خانم ها و آقایان باشد. از آنجاییکه این محصول بدون رنگ است هیچگونه رد سفیدی پس از استفاده روی پوست بر جای نخواهد گذاشت.

جمع بندی:

اگر شما دارای پوستی چرب یا دارای جوش، آکنه و لک هستید، باید از محصولات مراقبت پوستی استفاده کنید که چربی یا تری‌ گلیسیرید در ساختار خود نداشته باشند؛ چرا که این مواد چربی پوست را افزایش داده و آنرا براق می کنند. با افزایش میزان چربی ترشح شده، منافذ پوستی بسته شده و در نتیجه چربی در آنها حبس میشود و این نیز باعث رشد باکتری و ایجاد آکنه و لکه های پوستی می شود. پیشنهاد ما خرید کرم ضد آفتاب از بین بهترین مدل ها برای پوست های چرب و لک دار است که بخوبی هم میتواند از سلامت پوست شما در برابر اشعه های مخرب محافظت کرده و هم به کم رنگ و محو شدن لکه های قهوه ای کمک کند. در این مطلب 5 مدل از بهترین و محبوب ترین ضد آفتاب های ضد لک معرفی شد که شما می توانید آنها را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی