اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203067303922840
در دسترس نیست

بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا

کد: 140203067303922840

، (اخبار رسمی): عوامل مختلفی وجود دارند که بهترین لوکیشن برای خرید vps اروپا را تعیین می‌کنند. از آنجایی که موقعیت یک دیتاسنتر می‌تواند تا حد زیادی روی عملکرد، کیفیت و سرعت آن تاثیر بگذارد، در نتیجه انتخاب لوکیشن مناسب بسیار اهمیت دارد.

بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا
بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا
بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا
بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا
بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا
بهترین لوکیشن برای خرید VPS اروپا

برای هر کاربر، با توجه به نیاز وب سایت، بهترین لوکیشن برای خرید سرور مجازی در اروپا متفاوت است. در این مطلب، علاوه‌بر معرفی بهترین ارائه‌کنندگان سرور مجازی اروپا، لوکیشین‌ کشورهای مختلف برای خرید vps اروپا را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین ارائه‌دهندگان vps اروپا

برای خرید بهترین سرور مجازی اروپا، لازم است که از بهترین ارائه‌دهندگان برای خرید این سرورها اقدام کنید. بهترین گزینه‌های پیش روی شما مواردی هستند که در ادامه آورده‌ایم:

پارس پک

شرکت ایرانی پارس پک تمام ابزارها و امکاناتی که برای خرید سرور مجازی اروپا به آنها نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند. با خرید این سرورها می‌توانید از فضای بکاپ‌گیری رایگان بهره‌مند شوید، به این صورت که فضای رایگان با حجم 50 گیگابایت با قابلیت ارتقا به میزان فضای دلخواه برای شما فراهم می‌شود. همچنین، شما می‌توانید پس از خرید سرور مجازی اروپا، آن را به پلن‌های بالاتر ارتقا دهید تا با میزان مصرف شما مطابقت پیدا کند.

یکی از قابلیت‌های مهم این شرکت آن است که امکان راه‌اندازی vps یک روزه به‌صورت رایگان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به این صورت که کاربران می‌توانند پیش از خرید، سرور مورد نظر را به مدت 24 ساعت تست کنند. با خرید سرور مجازی پارس پک، سطوح دسترسی مختلفی برای افزایش امنیت vps ارائه می‌شود. درنتیجه سرور مجازی شما به کمک فایروال‌های قدرتمند پارس پک در پنل ابر سرور کاملا ایمن خواهند بود. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید وارد این لینک شوید.

time4vps

time4vps بخشی از شرکت Interneto vizija است که در سال 2003 تاسیس شد. این شرکت توانسته در طی این مدت به بیش  از 10 هزار مشتری در سراسر اروپا دست پیدا کند. تا جایی‌که در سال 2005، این شرکت به بزرگترین ارائه‌دهنده سرور مجازی در اروپا تبدیل شده بود! امروزه با بیش از 15 سال سابقه کار، این شرکت خدمات بسیار عالی برای میزبانی وب ارائه می‌دهد.

با درنظر داشتن ویژگی‌هایی مانند قیمت مقرون به‌صرفه، مقیاس‌پذیری با فناوری سطح سازمانی و... سرورهای مجازی اروپا ارائه شده توسط این شرکت رضایت کاربران را جلب کرده‌اند. تیم تشکیل‌دهنده این شرکت، متخصصان باتجربه‌ای هستند که با پیشینه فنی قوی خود، پشتیبانی سریع و با کیفیت برای مشتریان ارائه می‌دهند. دیتاسنترهای به‌کار رفته توسط این شرکت از نوع Tier 3 هستند.

https://www.time4vps.com/about/servers/

cloudzy

Cloudzy کار خود را با ارائه یک لوکیشین برای دیتاسنترها آغاز کرد، اما طی 15 سال این شرکت گسترش پیدا کرده و فعالیت خود را به میزان 15 مرکز داده در سراسر جهان گسترش داده است. درحال حاضر، این شرکت با بیش از ده هزار کاربر در سراسر جهان، در سه قاره فعالیت دارد.

در این شرکت، برخلاف بسیاری از ارائه‌دهندگان سرور مجازی، سرورها با کارایی پایین ارائه نمی‌شوند تا قیمت‌ها آنها کاهش پیدا کنند. بلکه، درست همانند چیزی که تبلیغ می‌کند، سرور مجازی اروپا ارائه شده توسط این شرکت، با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌شود. طبق گفته این شرکت، مشتریان آن با استفاده از سرور مجازی از عملکرد این شرکت بسیار راضی بودند. علاوه‌بر آن، هنگام خرید سرور مجازی از این شرکت می‌توانید از ضمانت بازگشت وجه 7 روزه استفاده کنید.

لوکیشین سرور مجازی اروپا

برای خرید سرور مجازی اروپا، بهترین لوکیشین‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید در لیست زیر قرار می‌گیرند:

●       سرور مجازی کرواسی: vps یکی از سرورهای پرطرفدار است که در آن دسترسی کامل برای کاربران ارائه می‌شود. از این سرور می‌توان در هر سیستم عامل استفاده کرد.

سرور مجازی کرواسی با ارائه منابع سریع و قوی با قابلیت ارتقای پلن‌ها زمینه موفقیت کسب‌وکارهای روبه‌رشد را با هزینه کمتر از سرورهای اختصاصی فراهم می‌کند. با درایوهای پرسرعت SSD و NVMe این سرویس می‌توانید سئو، تجربه کاربری و سرعت لود وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را بهبود دهید. همچنین، محدودیت‌های آی‌پی ایران با استفاده از سرور مجازی کرواسی از بین می‌رود و می‌توانید با دورزدن محدودیت‌ها به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

●       سرور مجازی جمهوری چک: در خرید سرور مجازی جمهوری چک معمولا لوکیشین دیتا سنتر از شهر پراگ این کشور، که بزرگترین شهر آن است ارائه می‌شود.

در سرور مجازی جمهوری چک محدودیت‌هایی همچون احراز هویت برای دسترسی به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی وجود ندارد. با این سرویس می‌توانید به‌راحتی با IP ثابت اختصاصی و اینترنت پرسرعت جمهوری چک در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز ارزها فعالیت کنید. از ویژگی‌های مهم وی‌پی‌اس Czech Republic می‌توان به آپ‌تایم بیش از ۹۹ درصد، سرعت کم‌نظیر و فضای ذخیره‌سازی نامحدود  به‌لطف استفاده از درایوهای ذخیره‌سازی SSD و NVMe و دسترسی کامل با قابلیت نصب سیستم‌عامل‌، کنترل‌پنل و نرم‌افزارهای دل‌خواه اشاره کرد.

●       سرور مجازی یونان: سرور مجازی یونان با ارائه IP ثابت از دیتاسنترهای واقع در شهر آتن کیفیت عالی برای کاربران ارائه می‌دهند.

سرور مجازی یونان منابع پردازنده، حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی مشابه سرور اختصاصی با قیمت ارزان‌تر دارد. خرید سرور مجازی یونان برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با آی‌پی ثابت اختصاصی این کشور در زمینه‌های مختلفی همچون ترید، تست‌ و اجرای کدهای برنامه‌نویسی، گیم، جابه‌جایی ارز، میزبانی وب‌سایت و… فعالیت کنند. با دسترسی Root یا Administrator وی‌پی‌اس یونان  امکان نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌ها و نرم‌افزارها فراهم می‌شود.

●       سرور مجازی ایسلند: سرور مجازی ایسلند می‌تواند یک سرور مناسب برای استفاده ریموت دسکتاپ باشد. دیتاسنتر معروف این vps در شهر ریکیاویک این کشور قرار دارد.

سرور مجازی ایسلند برای کسب‌وکارهایی مناسب است که می‌خواهند از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روز و قدرتمند با IP ثابت اختصاصی Iceland استفاده کنند. خرید وی‌پی‌اس ایسلند در پلن‌های مختلف با هزینه ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی و منابع قوی‌تر از سرویس‌های اشتراکی امکان‌پذیر است. مقیاس‌پذیری بالای این سرویس به شما کمک می‌کند درصورت نیاز به منابع بیشتر بعد از خرید، میزان منابع مورد نظرتان را براساس پلن‌ها افزایش دهید.

●       سرور مجازی لیتوانی: سرور مجازی لیتوانی با پلن‌های متنوع ارائه می‌شود. با خرید آن می‌توانید از بهترین دیتاسنتر، آپتایم 99 و پشتیبانی بهره‌مند شوید.

برای دسترسی به منابع قوی، امن و پایدار و از بین بردن محدودیت‌‌های آی‌پی ایران، سرور مجازی لیتوانی یکی از بهترین گزینه‌ها است. وی‌پی‌اس لیتوانی در پایتخت این کشور یعنی شهر ویلنیوس مستقر است و منابع جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزارهای را با دسترسی کامل روت و ادمین به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس تاخیر اندک با سرعت سخت‌افزاری و اینترنت بالا دارد. سرور مجازی لیتوانی با امنیت و آپ‌تایم فراوان، مدت‌زمان دسترسی به خدمات را برای کاربران افزایش می‌دهد.

●      سرور مجازی مولداوی: با خرید سرور مجازی مولداوی شما به‌عنوان یک شهروند این کشور شناخته می‌شوید و دیگر محدودیت‌های یک شهروند ایرانی را نخواهید داشت.

برای میزبانی کسب‌وکارهای پرترافیک با حجم اطلاعات سنگین می‌توانید از سرور مجازی مولداوی استفاده کنید. چراکه این سرویس منابع قدرتمندی دارد و به شما کمک می‌کند با سرعت بالا و پینگ اندک در فضای وب فعالیت کنید. سرمایه‌گذاران بازار مالی و تریدرهای ایرانی با کنار گذاشتن محدودیت‌های دسترسی ازطریق وی‌پی‌اس Moldova می‌توانند در بازارهای مالی جهانی ترید کنند. IP ثابت اختصاصی مولداوی انعطاف‌پذیری بالایی را برای انجام فعالیت‌های مختلف همچون گیم، میزبانی وب‌سایت، ذخیره‌سازی اطلاعات مهم و… به کاربران ایرانی می‌دهد.

●      سرور مجازی نیوزیلند: سرور مجازی نیوزیلند با ارائه آی‌پی ثابت این کشور مزایایی مانند امنیت فراوان و هزینه مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد.

سرور مجازی نیوزیلند با بهره‌مندی از درایوهای ذخیره‌سازی پرسرعت SSD و NVME، زمینه رشد و توسعه کسب‌وکارها را با منابع امن و مطمئن فراهم می‌کند. با IP ثابت کشور نیوزلند محدودیت‌های دسترسی به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی از بین می‌رود و می‌توانید با دسترسی کامل به تنظیمات وی‌پی‌اس، نرم‌افزارها و سرویس‌های خود را در سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز نصب‌ و راه‌اندازی کنید.

●       سرور مجازی نروژ: دیتاسنتر سرور مجازی نروژ در شهر اسلو قرار دارد، با خرید این سرور مجازی آی‌پی این کشور به‌صورت صددرصد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سرور مجازی نروژ برای کنار گذاشتن محدودیت‌های IP ایران و میزبانی کسب‌وکارها در اینترنت با قوی‌ترین و سریع‌ترین سخت‌افزارها، منابع پایدار، مطمئن و امن را با هزینه مناسب به کاربران ارائه می‌کند. این سرویس در دیتاسنترهای استاندارد و حرفه‌ای نروژ قرار دارد و اتصال به آن بسته به نوع سیستم‌عامل لینوکس و ویندوز با دسترسی کامل روت و ادمین از طریق پروتکل SSH و RDP به‌صورت ریموت انجام می‌شود.

●        سرور مجازی رومانی: با خرید سرور مجازی رومانی، از زیرساخت قدرتمند این سرورها مطمئن خواهید بود. از این سرورها می‌توان برای فعالیت‌های مختلف استفاده کرد.

سرور مجازی رومانی در دیتاسنتر شهر بخارست قرار دارد و منابع امن و پایدار را با قابلیت اطمینان و سرعت بسیار بالایی به کاربران ارائه می‌دهد. با خرید VPS رومانی آپ‌تایم ۹۹/۹۹ درصد و IP ثابت اختصاصی به کسب‌وکارهایی اینترنتی تعلق می‌گیرد. با استفاده از سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز در این سرویس می‌توانید سرویس‌های متناسب با کسب‌وکار خود را با سریع‌ترین و قوی‌ترین سخت‌افزارها میزبانی و مدیریت کنید.

●       سرور مجازی سوئد: سرور مجازی سوئد یکی از باکیفیت‌ترین سرورهای مجازی در اروپا محسوب می‌شود. به‌دلیل کاربرد این سرورها، در چند سال اخیر توجه‌ها به آن بسیار بیشتر شده است.

اگر بخواهید مانند شهروندان سوئدی در فضای وب فعالیت کنید، نیازی نیست حتماً در داخل این کشور سکونت داشته باشید. با سرور مجازی سوئد می‌توانید از IP ثابت اختصاصی سوئد بهره‌مند شوید و با منابع سریع، قوی و دسترس‌پذیر این سرویس، خدمات خود را به کاربران ارائه دهید. قیمت وی‌پی‌اس سوئد ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی است و منابع سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای به‌روز را با هزینه مقرون‌به‌صرفه دراختیارتان قرار می‌دهد. در سرور مجازی سوئد امکان استفاده از سیستم‌عامل لینوکس و ویندوز با دسترسی کامل و قابلیت اتصال ۲۴ ساعته فراهم است.

●       سرور مجازی سوئیس: با تهیه سرور مجازی سوئیس با استفاده از پردازنده‌های قدرتمند و مادربردهای پیشرفته،کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در سرور مجازی سوئیس با دسترسی کامل روت و ادمین می‌توانید نرم‌افزارهای سفارشی سازگار با سیستم‌عامل ماشین مجازی خود را نصب و استفاده کنید. این سرویس اینترنت پُرسرعت و سخت‌افزار عالی دارد و باعث می‌شود محدودیت‌های IP ایران برای فعالیت در گیم، ترید و جابه‌جایی ارز ازطریق پی‌پال از بین برود. با سرور مجازی سوئیس پایداری و قابلیت اطمینان کم‌نظیر سخت‌افزارهای به‌روز و توانمند را تجربه خواهید کرد و با انعطاف‌پذیری بالا می‌توانید منابع وی‌پی‌اس خود را افزایش یا حتی کاهش دهید.

جمع‌بندی

در این مطلب درمورد سرور مجازی اروپا به‌طور کامل مطالعه کردید. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی اروپا را معرفی کنیم تا شما هنگام تصمیم‌گیری برای خرید vps اروپا دچار سردرگمی نشوید. همچنین، درادامه معرفی برترین شرکت‌ها، لوکشین‌های پرطرفدار برای انتخاب دیتا سنترهای سرور مجازی اروپا را معرفی کردیم. کشورهای معرفی شده از جمله کشورهای محبوب و با کیفیت برای خرید vps اروپا هستند. درصورتی‌که پس از خواندن این مقاله درمورد خرید سرور مجازی اروپا سوالی دارید حتما برای ما بنویسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]