اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203067304322840
در دسترس نیست

کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف

کد: 140203067304322840

، (اخبار رسمی): مدیریت، نگه‌داری و ایجاد ارتباط با کاربران برای کسب‌وکارهایی که روزانه با تعداد زیادی مشتری در ارتباط هستند از اهمیت زیادی برخوردار است، نمی‌توان بدون یک میزبانی مناسب و قوی ارتباط و تداوم کسب‌وکار را تضمین کرد.

کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف
کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف
کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف
کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف
کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف
کاربرد انواع سرور مجازی برای کسب‌وکارهای مختلف

در این میان سرور مجازی برای کسب‌وکارها به یک گزینه جذاب و مناسب تبدیل شده و در سال‌های اخیر تقاضا برای vpsها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

سرورهای مجازی به دلیل انعطاف، قابلیت‌های متنوع و توانایی نگه‌داری از داده‌های کسب‌وکار، برای اکثریت بیزینس‌ها مناسب هستند و با یک بررسی ساده می‌توان بهترین سرور مجازی را باتوجه‌به نوع کسب‌وکار انتخاب کرد. نکته حائز اهمیت در انتخاب و خرید vps  توجه به این مسئله است که خرید سرور باید با دقت انجام شود و خریدار باید بداند هر سرور مجازی کاربرد خاصی دارد و باید متناسب با نیازی خود اقدام به خرید سرور مجازی کند.

به همین خاطر در این مطلب علاوه بر بیان کاربردهای مختلف سرور مجازی به این موارد اشاره می‌کنیم که سرویس‌های مختلف سرور مجازی شامل چه موارد هستند و از کجا می‌توانیم آنها را برای کسب‌وکار خود تهیه کنیم؟

کاربردهای سرور مجازی

●       همان‌طور که می‌دانید سرور مجازی مانند سرور فیزیکی عمل می‌کند و مکانیزم‌های مشابهی دارد با این تفاوت که سرور مجازی به‌وسیله نرم‌افزارهای مجازی‌سازی از منابع سرور فیزیکی استفاده می‌کند تا برای کاربران محدودیت جغرافیایی مدنظر نباشد.

●       این مسئله در سرورهای مجازی باعث کاربردهای مختلف شده است و کسب‌وکارهای مختلف از امکانات آن می‌توانند استفاده کنند. موارد زیر مهم‌ترین کاربردهای سرور مجازی به شمار می‌رود.

●       از سرورهای مجازی برای مدیریت و نگه‌داری از سایت‌های پربازدید مانند فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، سایت‌های آموزشی و.. استفاده می‌شود.

●       راه‌اندازی میل سرور بدون سرور مجازی مناسب، سخت و گاهی امکان‌پذیر نیست، زیرا علاوه بر قابلیت بالایی نگه‌داری و مدیریت داده‌ها، امکان ارسال روزانه هزاران ایمیل را فراهم می‌کند.

●       اگر اپلیکیشن با منابع خاص دارید و می‌خواهید آن را راه‌اندازی کنید، سرور مجازی مناسب و کاربردی است و می‌تواند میزبانی مناسب برای اپلیکیشن باشد.

●       فعالیت‌های مهمی مانند ترید، گیم آنلاین و... همگی به کمک سرور مجازی انجام می‌شود و کیفیت فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد.

●       کسب‌وکارهایی که دیتابیس‌های سنگین و پر از اطلاعات دارند، طبیعتاً هاست امکان پاسخگویی به نیاز آن‌ها را ندارد به همین خاطر باید دیتابیس خود را به سرورهای مجازی منتقل کنند.

●       سایت‌ها و مجموعه‌هایی که فایل‌های مختلفی برای دانلود دارند می‌توانند از سرور مجازی برای ایجاد راهکاری مطمئن و امن استفاده کنند. مدیریت و نگه‌داری از فایل‌های پرحجم در کنار زیرساخت دانلود مستقیم از مواردی است که vps به‌خوبی از عهده آن برمی‌آید.

این موارد اصلی‌ترین کاربردهای vps در دنیای کسب‌وکارها به شمار می‌رود و توانسته نیازهای مختلفی را مرتفع کند.

انواع سرور مجازی

سرور مجازی بر اساس کاربردی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود  که در ادامه به معرفی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم. این موارد مهم‌ترین انواع سرور مجازی هستند که در داخل و خارج از ایران می‌توانید تهیه کنید.

سرور مجازی رایگان نامحدود

این سرورهای معمولاً برای تست و تعیین میزان کیفیت سرور مورد استفاده قرار می‌گیرند و کسب‌وکارهایی که قبل از خرید می‌خواهند از سازوکاری که دارند اطمینان حاصل کنند از این سرور مجازی استفاده می‌کنند.

سرور مجازی رایگان نامحدود به‌معنای واقعی کلمه وجود ندارد. شما می‌توانید از سرور رایگان با محدودیت زمان مصرفی و منابع سخت‌افزاری استفاده کنید، اما نامحدود بودن آن فقط یک حقه‌ی تبلیغاتی است. در سرور مجازی رایگان امکان استفاده از سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز و کنترل‌پنل های سی‌پنل، دایرکت‌ادمین و پلسک وجود دارد و می‌توانید از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. سرور مجازی رایگان به‌مدت ۱ تا ۳۰ روز برای تست سرور به کاربران ارائه می‌شود.

 سرور مجازی حرفه‌ای

سرور مجازی حرفه‌ای برای کسب‌وکارهای بزرگ و حرفه‌ای که به دنبال منابع بیشتر، دسترسی‌های اختصاصی و کنترل بیشتر هستند، مناسب است. این سرورها قابلیت‌ها زیاد، تکنولوژی به‌روز و کیفیت بالایی دارند و برای پروژه‌های تجاری حرفه‌ای گزینه بسیار خوبی به شمار می‌روند.

افراد حرفه‌ای همیشه به سرویس‌های باکیفیت و پرقدرت برای مدیریت کسب‌وکارهایشان نیاز پیدا می‌کنند. خرید VPS حرفه‌ای نیز برای افرادی مناسب است که به‌دنبال منابع (سی‌پی‌یو، فضای رم، درایو ذخیره‌سازی) قدرتمندتر و سریع‌تر از سرویس‌های معمولی هستند. سرور مجازی حرفه‌ای با ارائه امکانات و قابلیت‌های با کیفیت پاسخ‌گوی تمام نیازهای کسب‌وکارهای حرفه‌ای است.

 سرور مجازی ثبت‌نام خودرو

سرور مجازی ثبت‌نام خودرو برای رفع مشکل اینترنت و کندی آن استفاده می‌شود. در این روش سرورهای مجازی ایران با عملکرد قوی امکان ثبت‌نام سریع خودرو را فراهم می‌کنند.

سرور مجازی ثبت‌نام خودرو با ارائه منابع قوی و سریع، آپ‌تایم فراوان و اینترنت پرسرعت به شما کمک می‌کند سریع‌تر از سایر کاربران در وب‌سایت‌های خرید خودرو ثبت‌نام کنید. با سرعت بالای وی‌پی‌اس ثبت‌نام خودرو دیگر با مشکلات قطع‌شدن یا بالا نیامدن وب‌سایت روبه‌رو نمی‌شوید و می‌توانید با اینترنت پرسرعت و اتصال ۲۴ ساعته ثبت‌نام خودرو مورد نظرتان را با موفقیت انجام دهید.

سرور مجازی اقتصادی

سرور مجازی اقتصادی به سرورهای گفته می‌شود که به لحاظ منابع و سخت‌افزارهای استفاده شده، از نسبت و حجم کمتری برخوردار هستند و برای پروژه‌های کم‌حجم، کوتاه‌مدت و نوپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرور مجازی اقتصادی به کسب‌وکارهای روبه‌رشد با بودجه مالی محدود کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را با هزینه ارزان و منابع قوی‌تر از سرویس‌های اشتراکی مدیریت کنند. وی‌پی‌اس  اقتصادی به‌معنای خرید سرور مجازی رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. VPSهایی که موقعیت ایران، منابع نسبتاً محدود و سخت‌افزار با تکنولوژی قدیمی دارند، در دسته وی‌پی‌اس‌های مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند.

سرور مجازی ssd

سرور مجازی ssd از جدیدترین مدل سرورهای مجازی به شمار می‌رود که در حال تبدیل به پیشروترین مدل سرورهای مجازی است. سرعت پردازش اطلاعات، کیفیت بالای منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از مواردی است که این سرور مجازی را متمایز می‌کند.

سرور مجازی SSD امکان ذخیره‌سازی حجم وسیعی از داده‌ها را با سرعت پردازشی بالا برای کاربران فراهم می‌کند. وی‌پی‌اس SSD ظرفیت و سرعت ذخیره‌سازی فراوانی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد و باعث بهبود سرعت و عملکرد زمان پردازش اطلاعات و بارگذاری صفحات و محتوای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شود.

سرور مجازی وارز

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که قوانین کپی رایت را زیر پا می‌گذارند و نرم‌افزارها و فایل‌ها را به‌صورت نال‌شده ارائه می‌دهند؛ برای بقا در دنیای وب و  تداوم فعالیت‌شان می‌توانند از سرور مجازی وارز استفاده کنند. ماشین مجازی وارز فقط در موقعیت‌های محدودی مثل هلند، ایران، روسیه، چین و هنگ‌کنگ ارائه می‌شود. با این سرویس می‌توانید وب‌سایت خود را روی سخت‌افزارهای قدرتمند، امن و مقاوم در برابر قوانین کپی رایت با سرعت بالایی میزبانی کنید.

سرور مجازی مدیریت شده

سرور مجازی مدیریت شده مناسب مشتریان و کسب‌وکارهایی است که نیروی متخصص برای مدیریت سرور ندارند و شرکت ارائه‌دهنده هاستینگ مسئولیت مدیریت سرور را بر عهده می‌گیرد. این مدل سرورها برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که محدودیت منابع انسانی دارند مفید است.

این موارد مهم‌ترین سرویس‌های مبنی بر سرور مجازی هستند که انواع کسب‌وکارها برای اهداف مختلف می‌توانند با بررسی دقیق و اخذ مشاوره از شرکت ارائه‌دهنده vps از آن استفاده کنند.

اگر دانش فنی زیادی درباره سرورها ندارید و می‌خواهید سرویسی آماده با تنظیمات پیکربندی‌شده تهیه کنید، سرور مجازی مدیریت شده مناسب شما است. در این سرور تمام تنظیمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پشتیبان‌گیری و تامین امنیت در سطح زیرساخت به‌عهده سرویس‌دهنده است و شما به آسانی می‌توانید بدون نیاز به انجام سفارشی‌سازی‌های خاص از منابع آماده سخت‌افزاری و سرویس‌های نصب شده استفاده کنید.

معرفی هاستینگ‌های ارائه‌دهنده vps

یکی از موارد مهم در خرید سرور مجازی توجه به هاستینگ ارائه‌کننده است. هاستینگ‌ها نقش مهمی در کیفیت، قیمت و شرایط استفاده از سرور مجازی دارند به همین خاطر بهتر است از هاستینگ معتبر زیر اقدام به خرید کنید.

هاستینگر

Hostinger یکی از شرکت‌های ارائه خدمات هاستینگ معتبر است که انواع سرور مجازی با کاربردهای مختلف را به سراسر دنیا ارائه می‌کند.

گو ددی

Godaddy از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات هاستینگ و فروش خدمات سرور مجازی است که چندین میلیون مشتری از خدمات این مجموعه استفاده می‌کند.

احراز هویت، پرداخت دلاری از مهم‌ترین نکات و مواردی است که باید در مورد این دو هاستینگ باید بدانید که برای کسب‌وکارهای ایرانی چالش جدی به‌حساب می‌آید و ریسک کسب‌وکار را افزایش می‌دهد.

پارس پک

مجموعه parspack یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ است که طیف مختلف و متنوعی از سرورهای مجازی را به با بهترین قیمت و کیفیت به مخاطبین ایرانی خود ارائه می‌دهد. پارس پک برخلاف گوددی و هاستینگر نیاز به احراز هویت و پرداخت دلاری ندارد و به‌راحتی می‌توانید بهترین سرورهای مجازی خارجی و داخلی مورد نظر خود را از طریق این لینک خریداری کنید.

سخن نهایی

سرور مجازی برای کسب و کارهای مختلف کارکردهای متفاوتی دارد و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین کاربردهای وی‌پی‌اس می‌توان وب‌سایت‌های پربازدید، راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها، میل سرور و....اشاره کرد.

در این مطلب علاوه بر بیان کاربرد انواع سرور مجازی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ بررسی و کارکردهای آن مورد بررسی قرار گرفت تا با شناخت بیشتر نسبت به خرید سرور مجازی اقدام کنید. به نظر شما کدام سرور مجازی برای کسب‌وکارهای ایرانی مناسب است و از کدام هاستینگ می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد؟ تجربه خود را از طریق بخش کامنت‌های این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]