اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203067304122840
در دسترس نیست

بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا

کد: 140203067304122840

، (اخبار رسمی): اگر در تکاپوی خرید سرور مجازی هستید، حتما می‌دانید که سرور مجازی آسیا یک انتخاب عالی برای وبسایت شما است، اما چگونه باید این سرورها را تهیه کرد؟

بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در آسیا

باتوجه به اینکه سرورهای مجازی خدمات هاستینگ را با هزینه بسیار مقرون به‌صرفه و قابلیت‌های بیشتر ارائه می‌دهند، این سرورها نسبت به گزینه‌های دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. درنتیجه برای افراد مشتاق برای خرید این سرورها سوالات زیادی در مورد خرید بهترین سرور مجازی به‌وجود می‌آید، یکی از پرتکرارترین سوالات آن است که بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در آسیا چه شرکت‌هایی هستند؟ این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم برای خرید vps آسیا را دریافت کنید.

بهترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی در آسیا کدامند؟

درصورتی‌که می‌خواهید از بین ارائه‌دهندگان سرور مجازی در آسیا بهترین انتخاب را داشته باشید، برترین گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

 پارس پک

پارس پک همان شرکتی است که می‌توانید از ابتدای کار خود یعنی زمانی‌که یک وبسایت کوچک هستید، تا اوج کسب و کارتان، هنگامی که به ترافیک بالا رسیده‌اید، به آن اعتماد کنید. این شرکت با ارائه انواع خدمات هاستینگ شامل سرور مجازی و سرور ابری، شرایط را برای بسیاری از وبسایت‌ها آسان کرده است. سرورهای مجازی این شرکت، شامل یک سرور بهینه و کاربردی با سرعت بالا می‌شوند که با انواع سیستم‌ها مطابقت دارند.

خرید سرور مجازی پارس پک در موقعیت‌های ایران و اروپا امکان‌پذیر است. در هر صورت، سروری که به شما ارائه می‌شود بهترین میزان آپ‌تایم، کیفیت و سرعت را ارائه می‌دهد. همچنین، در این شرکت روش‌های مختلف استفاده از سرور مجازی، مانند خرید یا اجاره vps فراهم شده است. مشتریان می‌توانند تمام این خدمات را با قیمتی بسیار مناسب و با سرعت بسیار بالا دریافت کنند.

همانطور که در این صفحه نوشته شده است، از ویژگی‌های مثبت خرید سرور مجازی از پارس پک می‌توان به این موضوع اشاره کرد که درصورت نیاز کاربران، امکان افزایش فضا و امکانات سرور وجود دارد. به این صورت که با کمک فناوری ابری، کاربران می‌توانند منابع سخت‌افزاری وبسایت خود را تا 72 هسته CPU و ۲۵۶ گیگابایت RAM ارتقا دهند.

Bluevps

Bluevps یک شرکت معتبر ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ است که از سال 2016 در این زمینه فعالیت می‌کند. این شرکت از همان ابتدا اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و همچنان فعالیت خود را در همین راستا در پیش دارد. شعار اصلی این شرکت این چنین است: :ارائه خدمات میزبانی فوق‌العاده به مشتریان در سراسر جهان!"

https://bluevps.com/

 این شرکت ادعا می‌کند بسیاری از افرادی که از قطعی وبسایت خود ناراضی هستند، با به‌کارگیری سرور مجازی Bluevps بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد. طی 6 سال فعالیت، این شرکت توانسته است که در ده‌ها مکان شامل آمریکا، هلند، لهستان، سوئد، انگلستان، قبرس، کانادا، آلمان، هنگ کنگ، اسرائیل و... نفوذ کند. Bluevpn در هر زمان که برای باز کردن یک مکان جدید اقدام می‌کند، به فکر آن است که کسب و کار مشتریانش در آن مکان جدید چگونه پیش خواهد کرد. به همین دلیل، تمام دیتاسنترهای به‌کار رفته برای VPS های این شرکت، حداقل Tier 2 هستند، اما بیشترین این دیتاسنترها Tier 3 هستند.

با توجه به اینکه مشتریان در هر کشور شکایات مخصوص به خود را دارند، این شرکت همراه با ارائه سرورهای مجازی در هر کشور، با توجه به موقعیت آن کشور خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد. در مجموع، با تهیه سرور مجازی آسیا از این شرکت می‌توانید از ویژگی‌های طلایی آن مانند آپتایم 99% و پشتیبانی مناسب بهره ببرید.

Ovh Cloud

Ovhcloud به‌عنوان شرکت پیشرو برای ارائه خدمات ابری و سرور مجازی در اروپا، خدمات خود را در بیش از 140 کشور در سراسر جهان گسترش داده است. این شرکت فرانسوی از سال 1999 در این زمینه فعالیت دارد. طی این سال‌ها Ovhcloud تلاش کرده تا با ارائه خدمات مطمئن، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

طبق گفته این شرکت، محصولات و خدمات ارائه شده در آن کاملا سازگار با محیط زیست هستند، این ویژگی یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت محسوب می‌شود. به این صورت که برای کاربران شرایطی فراهم می‌کند تا با رویکردی سازگار با محیط زیست و هزینه‌ای مقرون به‌صرفه بتوانند اهداف خود را به‌دست بیاورند.

از افتخارات این شرکت می‌توان به مواردی مانند داشتن بیش از 5 هزار کاربر راضی، ایجاد دیتا سنتر در 20 مکان مختلف، گارانتی عودت وجه هفت روزه برای خریداران، آپ‌تایم 99% و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

  بررسی لوکیشن‌های vps در آسیا

در سرور مجازی آسیا، لوکیشن دیتا سنترها در کشورهایی که در این قاره هستند قرار دارد، در سرور مجازی آسیا سرعت بالا و پینگ پایینی را به‌دلیل کاهش فاصله جغرافیایی کاربران با سرور تجربه می‌کنید. ماشین‌های مجازی که در کشورهای آسیایی میزبانی می‌شوند زیرساخت‌های قوی و پیشرفته‌ای دارند و منابع پرسرعت سخت‌افزارهای به‌روز را با دسترسی کامل و سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز به کاربران ارائه می‌دهند. با این سرویس می‌توانید کسب‌وکار خود را به‌صورت امن و مطمئن با آپ‌تایم چشمگیر در اینترنت میزبانی کنید.
این کشورها را در لیست زیر مطالعه می‌کنید:

سرور مجازی امارات:

 با خرید سرور مجازی امارات، آی‌پی ثابت امارات در اختیار شما قرار می‌گیرد. با تهیه این سرور مجازی آسیایی می‌توانید به سرویس اینترنت محلی این کشور متصل شوید.

در سرور مجازی امارات می‌توانید منابع را به‌دل‌خواه مناسب با نیازهای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. هیچ‌گونه محدودیتی در این سرویس برای ارتقای منابع نخواهید داشت و همیشه قابلیت افزایش منابع حافظه رم، CPU و فضای ذخیره‌سازی بدون محدودیت فراهم است.

سرور مجازی سنگاپور:

یکی از گزینه‌های مناسب به‌عنوان سرور مجازی آسیا، سرور سنگاپور است که با استفاده از آن می‌توانید وبسایت و برنامه‌های‌تان را به‌خوبی میزبانی و مدیریت کنید.

کشورهای آسیایی بهترین مکان برای قرارگیری دیتاسنتر سرورها هستند. سرور مجازی سنگاپور با آی‌پی ثابت اختصاصی مناسب برای کسب‌وکارهایی است که بیشتر کاربرانشان در کشورهای آسیایی قرار دارند. با خرید VPS سنگاپور، آی‌پی ثابت این کشور را دریافت خواهید کرد و مانند شهروندان سنگاپوری می‌توانید با اینترنت پرسرعت و منابع اختصاصی از سرور مجازی برای انواع کاربردهای مختلف مثل فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز ارزها استفاده کنید.

سرور مجازی ترکیه:

یکی از باکیفیت‌ترین دیتاسنترها مربوط به سرور مجازی ترکیه می‌شود. این سرور مجازی با هر نوع سیستم عامل شامل لینوکس، ویندوز، اندروید و IOS  سازگاری دارد.

در سرور مجازی ترکیه، دیتاسنتر سرورها را در شهرهای پرجمعیت این کشور مثل استانبول قرار می‌دهند. به همین دلیل است که با خرید این سرویس، آی‌پی اختصاصی کشور ترکیه به کسب‌وکارها اختصاص داده می‌شود. وی‌پی‌اس ترکیه هزینه مناسبی دارد و با سرعت سخت‌افزارهای پرقدرت آن می‌توانید در فضای وب به‌راحتی خدمات خود را به کاربران ارائه دهید.

سرور مجازی هنگ کنگ:

با خرید سرور مجازی هنگ کنگ آی‌پی سرور وبسایت شما با نام این کشور خواهد بود، اعتبار این سرورها یک ماهه است و برای استفاده از آنها باید به‌صورت ماهانه یا سه ماهه آنها را تمدید کنید.

برای میزبانی وب‌سایت‌ها با آی‌پی ثابت، سرور مجازی هنگ‌کنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهایی باشد که کاربرانشان در کشورهای آسیایی قرار گرفته است. با صرف هزینه مقرون‌به‌صرفه امکان استفاده از منابع سرورهای مستقر در کشور هنگ‌کنگ فراهم می‌شود و با پایداری و امنیت بالای این سرویس‌ها می‌توانید به کاربران خود با سرعت سرویس دهی کنید.

سرور مجازی چین:

از جمله مزایای سرور مجازی چین می‌توان به پلن‌های متنوع و هاردهای پرسرعت اشاره کرد. انعطاف‌پذیری و امنیت این سرورها هم بسیار بالا است.

برای این‌که بتوانید خدمات خود را با سرعت بالا به کاربران ارائه دهید، بدون شک به سروری با هزینه مناسب و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قوی نیاز پیدا می‌کنید. سرور مجازی چین منابع مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را با هزینه مقرون‌به‌صرفه و دسترس‌پذیری و مقیاس‌پذیری بالا در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید VPS چین می‌توانید از IP اختصاصی بدون تغییر این کشور برای فعالیت در اینترنت به‌عنوان کاربر چینی استفاده کنید.

سرور مجازی اندونزی (جاکارتا):

با خرید سرور مجازی اندونزی می‌توانید آی‌پی اختصاصی این کشور را دریافت کرده و مانند شهروندان آن، از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوید.

در سرور مجازی اندونزی برای ارائه منابع قوی و سریع به کسب‌وکارها از به‌روزترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارها استفاده شده است. برای استفاده از منابع و نصب و راه‌اندازی سرویس‌ها دسترسی کامل به سرور ارائه می‌شود. اتصال به وی‌پی‌اس اندونزی به‌صورت ریموت بسته به نوع سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز با پروتکل SSH و RDP انجام می‌شود. گفتنی است سرور مجازی اندونزی ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی است.

سرور مجازی ایران:

 برای بسیاری از وبسایت‌ها استفاده از سرور مجازی که موقعیت آن داخل ایران باشد بهترین انتخاب است. برای تهیه این سرورها باید از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی در آسیا مانند پارس پک استفاده کنید.

سرور مجازی ایران به‌دلیل کاهش فاصله جغرافیایی بین سرور و کاربرانِ موقعیت و آی‌پی ایران، سرعت اینترنت در خور توجه با پینگ اندک و IP ثابت اختصاصی ایران را به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت این ماشین مجازی با ارز داخلی محاسبه می‌شود و هزینه کمتری نسبت‌به سرور اختصاصی دارد. در VPS ایران می‌توانید با دسترسی کامل و سیستم‌عامل‌های مختلف لینوکس، ویندوز و میکروتیک منابع سرور خود را مدیریت کنید.

سرور مجازی ژاپن:

 سرور مجازی ژاپن یا توکیو یک سرویس همه کاره است که قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، آپتایم 99%، کیفیت بالا و... .

در صورت تمایل به خرید سرور مجازی آسیا با قدرت سخت‌افزاری فراوان و IP ثابت اختصاصی برای دور زدن محدودیت IP ایران هستید، سرور مجازی ژاپن گزینه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با آ‌پ‌تایم و پایداری بالای این سرویس امکان انجام فعالیت‌های مختلف مثل فعالیت در بازارهای مالی جهانی با قابلیت اطمینان بالا، استفاده از پی‌پال برای جابه‌جایی ارز  یا حتی میزبانی وب‌سایت فراهم می‌شود.

سرور مجازی مالزی:  

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرور مجازی آسیا، مالزی است. هزینه این سرورها به عواملی مانند مشخصات سرور، شرکت ارائه‌دهنده آن و کیفیت پشتیبانی بستگی دارد.

سرور مجازی مالزی جدیدترین و ایمن‌ترین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، IP ثابت اختصاصی و سرعت اینترنت بالا با پینگ اندک و… را  برای انجام فعالیت‌های مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. ماشین مجازی مالزی امنیت بسیار بالایی دارد و امکان دسترسی روت و ادمین برای نصب نرم‌افزارهای سفارشی و استفاده از منابع سرور را دراختیارتان قرار می‌دهد.

سرور مجازی قطر:  

با تهیه سرور مجازی با آی‌پی ثابت قطر منابع سخت افزاری مناسبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. این سرورها امکان افزایش میزان منابع را هم دارند.

سرور مجازی قطر به‌دلیل نزدیکی موقعیت قرارگیری به ایران سرعت زیاد با پینگ مناسبی را برای انجام انواع فعالیت‌ها مثل ترید، گیم، میزبانی وب‌سایت، جابه‌جایی ارز و بسیاری موارد دیگر فراهم می‌کند. این سرور امنیت کم‌نظیر، قدرت پردازشی فراوان، آپ‌تایم و پایداری بیش از ۹۹/۹۹ درصد و  IP اختصاصی و ثابت قطر دارد و با خرید آن می‌تواند بدون محدودیت‌های دسترسی آی‌پی ایران، فعالیت‌های خود را در اینترنت با عملکرد درخورتوجه و امکان ارتقای منابع در طول دوره مصرفی انجام دهید.

سرور مجازی عربستان:

 سرور مجازی عربستان یک سرور پایدار برای وبسایت شما خواهد بود. این سرور یک گزینه مقرون به‌صرفه برای میزبانی وب پیشرفته است.

سرور مجازی عربستان منابع سخت‌افزاری حافظه‌های رم سریع، پردازنده‌های قدرتمند و درایوهای ذخیره‌سازی پرسرعت SSD و NVME دارد. در VPS عربستان می‌توانید با آی‌پی اختصاصی و بدون تغییر این کشور در حوزه‌های مختلفی مثل گیم، ترید، پی‌پال یا حتی میزبانی وب‌سایت و ذخیره‌سازی اطلاعات مهم فعالیت کنید. این سرویس محدودیت دسترسی به منابع و نصب نرم‌افزارهای سفارشی ندارد و می‌توانید با دسترسی کامل روت و ادمین بسته به نوع سیستم‌عامل به آن متصل شوید و از منابع پرقدرت و پرسرعت آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

سرور مجازی آسیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میزبانی وب سایت است، اما از آنجایی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب موقعیت دیتاسنترهای این سرورها وجود دارد و ارائه‌دهندگان زیادی در بازار مشغول عرضه این هاست‌ها هستند، تصمیم‌گیری برای خریداران بسیار سخت می‌شود. در این مطلب، بهترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی آسیا و کشورهای موجود برای خرید این سرورها را معرفی کردیم. درصورتی‌که در مورد سرور مجازی آسیا سوالی دارید حتما برای ما بنویسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]