اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203067304022840
در دسترس نیست

آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟

کد: 140203067304022840

، (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین سؤال‌ها و چالش‌های کسب‌وکارهای درحال‌رشد در هنگام خرید سرور مجازی این است که از کجا VPS بخریم؟

آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟
آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟
آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟
آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟
آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟
آفریقا یا آمریکا از کجا VPS بخریم؟

چرا که توجه به این مسئله از چند جنبه مهم و حیاتی حائز اهمیت است و مدیران کسب‌وکارها یا همان خریداران سرور مجازی می‌دانند که اشتباه یا سهل‌انگاری در خرید سرور مجازی در مسیر اجرای برنامه‌ها با مشکلات جدی مواجه می‌شوند و زیان مالی و زمانی زیادی متوجه آن‌ها می‌شود.

سرور مجازی آفریقا، vps آمریکا و ده‌ها سرور مجازی وجود دارند که می‌تواند در این مسیر مورد انتخاب واقع شوند، اما سؤال اینجاست که کدام یک بهتر و مناسب‌تر هستند؟ به همین خاطر است که در هنگام خرید سرور مجازی باید به جزئیات و نکات مختلفی توجه کرده و با مشورت ‌گرفتن از مشاورین خبره حوزه هاستینگ، تعیین شاخص‌های کلیدی انتخاب سرور انتخاب مناسب و کم ریسکی داشت.

سرورهای مجازی ضعیف و نامناسب به‌صورت جدی بر روی داده‌های سایت، سئو، تجربه کاربری و سرعت پردازش اطلاعات تأثیر می‌گذارد و شرایط را بری به‌دست‌آوردن اهداف سخت می‌کند.

به همین خاطر در این مطلب به این مسئله می‌پردازیم که سرور مجازی آمریکا بهتر است یا آفریقا و برای تهیه VPS از کدام شرکت‌های هاستینگ می‌توان اقدام کرد؟ همچنین به این موضوع می‌پردازیم که علاوه بر این دو سرور چه گزینه‌های دیگری برای انتخاب وجود دارد؟

سرور مجازی داخلی یا خارجی؟

همان‌طور که می‌دانید سرور مجازی آفریقا و آمریکا، سرورهای مجازی خارجی هستند که محل قرارگیری آن‌ها خارج از ایران است و به کمک نرم‌افزارهای مجازی‌سازی امکان اتصال و استفاده از سرورهای این دو کشور فراهم شده است. سؤال اینجاست که استفاده از سرورهای خارجی بهتر است یا سرورهای مجازی داخلی؟

باید دانست که انتخاب سرور بیش از آن که تابع محل قرارگیری سرور باشد، تحت‌تأثیر امکانات، شرایط استفاده و نیاز مشتری قرار دارد. برای مثال کسب‌وکارها یا خریدارانی که می‌خواهند تحریم‌ها را دور بزنند، در صرافی‌ها، بازی‌های آنلاین مشارکت و فعالیت داشته باشند، طبیعتاً سرور مجازی داخلی به‌هیچ‌وجه مناسب آن‌ها نیست و سرورهای آمریکا یا آفریقای جنوبی به‌شدت کارآمدتر هستند.

در واقع نوع استراتژی‌های فنی و زیرساختی شرکت‌ها در انتخاب سرور مجازی تأثیرگذار است. نکته مهم در این مسئله توجه به موارد کلیدی مانند قیمت نهایی، تکنولوژی‌ها، دسترسی‌های قانونی، نحوه خرید و پشتیبانی آنلاین است.

کدام کشورها سرور مجازی دارند؟

همان‌طور که می‌دانید محل قرارگیری سرور در هر محل جغرافیایی شناسنامه آن سرور را تعیین می‌کند. برای مثال سرور مجازی آمریکا به سرورهایی اطلاق می‌شود که سرور فیزیکی آن‌ها در خاک آمریکا قرار دارد. شناخت کامل و درست سرورها می‌تواند نقش مهم تعیین‌کننده‌ای در فرایند انتخاب سرور مجازی ایفا کند. به همین خاطر در ادامه مطرح‌ترین سرورهای مجازی خارجی را معرفی می‌کنیم.

سرور مجازی کانادا

سرور مجازی کانادا به سرورهای گفته می‌شود که در خاک کانادا قرار دارند و با نرم‌افزارهای مجازی‌سازی امکان ارتباط با آن‌ها فراهم شده است. سرورهای مجازی کانادا از تکنولوژی روز برخوردار هستند و آپتایم بسیار خوبی دارند.

سرور مجازی سرویسی اختصاصی با دسترسی کامل است که می‌توانید از منابع آن با آپ‌تایم بالا برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. اگر دیتاسنتر سرور در کشور کانادا قرار بگیرد به آن سرور مجازی کانادا می‌گویند. در این سرویس از سخت‌افزارهای قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای ارائه منابع به کاربران استفاده می‌شود و بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند IP ثابت کانادا را داشته باشند.

سرور مجازی برزیل

سرور مجازی برزیل یکی از مناسب‌ترین سرورهای مجازی بازار است که در چند سال اخیر در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت‌های هاستینگ معتبر ایرانی و خارجی در حال حاضر vps برزیل را ارائه می‌کنند.

سرور مجازی برزیل به‌دلیل استفاده از درایوهای ذخیره‌سازی سریع SSD و NVME و اینترنت پرسرعت برزیل با پینگ پایین، سرعت بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس با قرارگیری در دیتاسنترهای قدرتمند و ایزوله Brazil علاوه‌بر ارائه امنیت فراوان، امکان دسترسی کامل به سرور و استفاده از انواع نسخه‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس را برای مدیریت هرچه بهتر منابع ماشین مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌لطف IP ثابت اختصاصی برزیل دیگر با محدودیت‌های مربوط به فیلترینگ و تحریم‌ها روبه‌رو نمی‌شوید و با پایداری و آپ‌تایم بالا می‌توانید در فضای وب فعالیت‌های خود را انجام می‌دهید.

سرور مجازی کلمبیا

سرور مجازی کلمبیا یکی از VPSهای بازار است که در چند سال اخیر در بازار ایران مورد توجه شرکت‌ها و تریدرها قرار گرفته است. به همین خاطر در شرکت‌های هاستینگ معتبر ایرانی و خارجی در حال حاضر امکان خرید این وی‌پی‌اس  فراهم شده است. این سرورها از پایداری، سخت‌افزار مناسب برخوردار و برای پروژه‌های تجاری مناسب هستند.

سرور مجازی کلمبیا برای میزبانی وب‌سایت‌ها، ترید در بازارهای مالی جهانی، استفاده از خدمات پی‌پال، انجام بازی‌های سنگین و… عملکرد کم‌نظیری فراهم می‌کند. این سرویس با بهره‌مندی از سخت‌افزارهای به‌روز و قدرتمند، دسترسی کامل روت و ادمین، آپ‌تایم فراوان و مقیاس‌پذیری چشمگیری را برای ارتقای منابع در هر زمان به شما ارائه می‌دهد.

سرور مجازی آفریقای جنوبی

سرور مجازی آفریقای جنوبی یکی از سرورهای مجازی با کیفیت و استاندارد بازار جهانی است که در چند سال اخیر مورد توجه کسب‌وکارهای ایرانی  هم قرار گرفته است.

سرورهای مجازی آفریقای جنوبی به دلیل برخورداری از تکنولوژی به‌روز، نیروی انسانی متخصص و تعامل با بازارهای جهانی امکان توسعه و رشد را داشته‌اند. به همین دلیل سرورهای مجازی این کشور از پایدار مناسب و حرفه‌ای برخوردار هستند. در حال حاضر شرکت‌های هاستینگ معتبر ایرانی و خارجی به‌صورت حرفه‌ای امکان خرید سرور مجازی آفریقا را با قیمت مناسب و رقابتی فراهم کرده‌اند.

محدودیت‌های IP ایران را می‌توانید با آی‌پی ثابت و اختصاصی سرور مجازی آفریقا از بین ببرید. در وی‌پی‌اس آفریقای جنوبی دسترسی Root یا Administrator  به شما داده می‌شود و می‌توانید تنظیمات و نصب نرم‌افزارهای سفارشی را به‌دل‌خواه انجام دهید. سرور مجازی آفریقا آپ‌تایم مداوم، سرعت اینترنت و پورت سریع و ترافیک فراوان را دراختیارتان قرار می‌دهد.

سرور مجازی آمریکا

سرورهای مجازی آمریکا، در مرکز تکنولوژی و دانش جهان قرار دارند، به همین خاطر از کیفیت و پایداری بسیاری برخوردار هستند.

سرور مجازی آمریکا به لحاظ تکنولوژی، بازار مناسب، شرایط اقتصادی مناسبی که دارد مدیریت، نگه‌داری و توزیع سرورهای مجازی را به‌خوبی انجام می‌دهد و این مسئله باعث شده در سال‌های اخیر خرید سرورهای مجازی آمریکا طرف‌داران زیادی پیدا کند و شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی اقدام به خرید و فروش آن کنند.

مواردی که در این مطلب به‌عنوان انواع سرورهای مجازی معرفی شدند بهترین و مناسب‌ترین سرورهای مجازی هستند که کسب‌وکارها، تریدرها، گیمرها و... می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در سرور مجازی آمریکا می‌توانید با سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز و دسترسی روت یا ادمین از منابع سرور خود استفاده کنید. سرور مجازی آمریکا شما را مانند شهروندان آمریکایی با IP ثابت این کشور نشان می‌دهد. با وی‌پی‌اس آمریکا می‌توانید از اینترنت پرسرعت و منابع حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی و پردازنده قوی و سریع برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. VPS آمریکا گزینه مناسبی برای ترید، جابه‌جایی ارز، ذخیره‌سازی، آرشیو و پشتیبان‌گیری از اطلاعات و تست و اجرای کدهای برنامه‌نویسی است.

سرور مجاز آفریقای جنوبی یا آمریکا

همان‌طور که گفتیم انتخاب یک سرور به عوامل مختلفی بستگی دارد و در نهایت استراتژی فنی و ساختاری خریدار تعیین می‌کند از کدام سرور استفاده کرد.

نکته مهم این است که در حین خرید به موارد مهم مانند قیمت، میزان منابع مورد نیاز، شرکت ارائه‌دهنده خدمات و... توجه کرد و این نکته را مدنظر قرار داد که خرید از هاستینگ‌‌هایی خارجی مستلزم احراز هویت و پرداخت دلاری و پشتیبانی به زبان انگلیسی انجام می‌شود.

محدودیت‌های IP ایران را می‌توانید با آی‌پی ثابت و اختصاصی سرور مجازی آفریقا از بین ببرید. در وی‌پی‌اس آفریقای جنوبی دسترسی Root یا Administrator  به شما داده می‌شود و می‌توانید تنظیمات و نصب نرم‌افزارهای سفارشی را به‌دل‌خواه انجام دهید. سرور مجازی آفریقا آپ‌تایم مداوم، سرعت اینترنت و پورت سریع و ترافیک فراوان را دراختیارتان قرار می‌دهد.

شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی

همان‌طور که عنوان شد یکی از نکات مهم در خرید سرور مجازی آفریقا و آمریکا توجه به شرکت‌های ارائه‌دهنده آن است، در ادامه بهترین شرکت‌های خارجی و داخلی برای خرید سرور مجازی آفریقا یا آمریکا را معرفی می‌کنیم.

شرکت وب فور آفریقا

این شرکت به‌صورت تخصصی خدمات میزبانی در آفریقای جنوبی را انجام می‌دهد و علاوه بر سرور مجازی، هاست وردپرس، خرید دامنه و... را هم انجام می‌دهد. قیمت VPSها از 20 دلار شروع می‌شود و برای پرداخت باید به‌صورت دلاری این کار را انجام دهید.

شرکت‌ هاست آفریقا

یکی دیگر از سایت‌های مناسب برای خرید هاست شرکت هاست آفریقا است که سرور مجازی آفریقا را ارائه می‌دهد. قیمت سرورهای مجازی این شرکت به‌صورت ماهانه 110 دلار شروع می‌شود.

شرکت خارجی آیونس

اگر می‌خواهید سرور مجازی آمریکا را خریداری کنید، شرکت آیونس انتخاب مناسبی است. این شرکت به مدت یک ماه به‌صورت رایگان اجازه استفاده از خدمات را به خریداران می‌دهد و برای ماه‌های بعدی برای هر ماه 2 دلار باید پرداخت شود.

https://www.ionos.com/servers/vps

شرکت Exclusive hosting

یکی دیگر از شرکت‌های مناسب برای خرید سرور مجازی Exclusive hosting است. این شرکت VPS مجازی آمریکا را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند. نکته مهم در مورد این شرکت‌ها این است که احراز هویت و پرداخت دلاری باید انجام شود تا بتوان از خدمات آن استفاده کرد.

https://www.exclusivehosting.net/vps-hosting/

شرکت ایرانی پارس پک

درصورتی‌که نمی‌توانید به‌صورت انگلیسی از پشتیبانی استفاده کنید و چالش پرداخت و احراز هویت داشته باشید، می‌توانید از خدمات شرکت پارس پک استفاده کنید. پارس پک به‌عنوان یکی از شرکت‌های قوی حوزه هاستینگ ایران این امکان را فراهم می‌کند تا سرورهای مجازی آفریقا و آمریکا را سریع و بدون چالش همراه با پشتیبانی حرفه‌ای تهیه کنید.

این شرکت‌ها به‌عنوان ارائه‌دهنده‌های سرور مجازی آفریقا و آمریکا می‌توانند به‌خوبی خدمات VPS خود را در قیمت‌های متفاوت ارائه کنند. کافی است بر اساس میزان منابع و شرایطی که دارید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

https://parspack.com/vps

سخن نهایی

سرور مجازی آفریقا یا آمریکا یکی از انتخاب‌های مناسب برای خرید VPS است. کافی است، باتوجه‌به نوع استراتژی فنی و زیرساختی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ مانند وب فور آفریقا، هاست آفریقا، ایونس، پارس پک و... اقدام به خرید سرور مجازی کرد.

در این مطلب علاوه بر معرفی انواع سرور مجازی خارجی، نکات کاربردی و کلیدی در مورد نحوه انتخاب سرور آفریقا و آمریکا ارائه شد. درصورتی‌که در مورد خرید سرور مجازی آمریکا و آفریقا جنوبی سؤال یا ابهام خاصی دارید از طریق کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید تا در مورد آن بیشتر صحبت کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]