با وضعیت نوسانات دلار و افزایش شدید قیمت، آیا هنوز هم اقدام به خرید دستگاه CNC کار هوشمندانهای است؟ آیا از این مقدار پول نمیتوان استفاده بهتری با بهرهوری بالاتر کرد؟ چگونه بفهمیم در شرایط فعلی ...
آیا با وضعیت کنونی بازار خرید یک دستگاه CNC کار عاقلانهای است؟