اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106180005

اصول نگارش خبر در مورد محصول شرکت

فیلم یا عکس محصولتان را ضمیمه خبر کنید

کد: 13950609106180005

http://goo.gl/aYuq9S

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام تهیه خبری از محصول شرکت خود عکس یا فیلمی از محصول را ضمیمه کنید یا لینک مربوط به وب سایت شرکت خود که فیلم محصولتان در ان وجود دارد را در انتهای خبر قرار دهید.

فیلم یا عکس محصولتان را ضمیمه خبر کنید

قرار دادن لینک مربوط به فیلم محصول شما در وب سایت باعث می شود تا افراد بیشتری وارد وب سایت شرکت شوند و با خدمات و محصولات شرکت آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی هنگام تهیه خبر در مورد محصول جدید شرکت بهتر است عکس یا فیلمی از این محصول جدید  و کارکرد آن  نیز در انتهای خبر قرار دهید.

این کار باعث می شود تا شناخت در مورد محصول شما بیشتر شود و توجه به خبر شما را بیشتر می کند. شما می توانید فیلم کوتاهی از معرفی محصول خود را در وب سایت شرکت قرار دهید و لینک این صفحه را در خبر رسمی  خود قرار دهید .

با این کار هم توجه مخاطب را به وب سایت رسمی شرکت خود جلب می کنید و باعث میشوید تا مطالعه دقیق تری روی وب سایت داشته باشد و هم نشان می دهید در اطلاع رسانی شفاف عمل می کنید و به  مصرف کنندگان خود اهمیت می دهید .

در نظر داشته باشید تصاویر ویدیویی  همیشه ابزار بسیار خوبی برای بازاریابی هستند و  قرار دادن این خبرهای ویدیویی باعث توجه بیشتر مخاطبان به محصول شما می شود.قبل از اینکه خبر خود را برای انتشار به رسانه ها ارسال کنید چندین بار آن را بخوانید تا ایراد نگارشی یا دستوری نداشته باشد  و برای اینکه این  ایرادها کمتر شود همواره از افعال و ضمایر سوم شخص استفاده کنید.

استفاده از ضمایر من   و ما و شما باعث می شود تا متن شما عامیانه شود و اعتبارش کمتر شود. متنی برای رسانه ها بفرستید که عاری از ایراد باشد و تمامی نشانه های اعتبار در متن خبر وجود داشته باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها