اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121370005

اصول نگارش خبر

در مورد چه موضوعاتی می توان خبر تهیه کرد

کد: 13950621121370005

http://goo.gl/o5SAnJ

، تهران , (اخبار رسمی): در تهیه خبر باید به موضوع خبر و نحوه عنوان کردن آن توجه کنید .خبر راهی برای شناخته شدن شما میان اصحاب رسانه و در نهایت مردم است پس در تهیه خبر خوب و ارزشمند دقت کنید .

در مورد چه موضوعاتی می توان خبر تهیه کرد

نسخه الکترونیک خبر را تهیه کنید و لینک مربوط به این نسخه الکترونیک و اطلاعات اضافه را در پایین خبر قرار دهید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی  گاهی این سوال ایجاد می شود که  در مورد چه چیزی باید خبر تهیه شود و این خبرها را باید به صورت الکترونیکی تهیه کرد یا اینکه برای انتشار به نشریه های چاپی ارسال کرد؟

خبری که تهیه می کنید می تواند در مورد جابجایی افراد کلیدی شرکت  و انتخاب افراد برای پست های کلیدی باشد. در مورد محصول تازه ای که به بازار عرضه می کنید یا خدمات تازه ای که ارایه می دهید  خبر تهیه کنید. اگر رویدادی در سازمان و شرکت شما اتفاق می افتد یا قصد شرکت در یک رویداد را دارید خبر آن را در رسانه ها اعلام کنید.

اخبار مربوط به روند فروش و سودآوری شرکت یا تغییر ارزش سهام و میزان عرضه سهام در بازار می تواند موضوع خبر باشد . سیاست گذاری های جدید شرکت که نتیجه خاصی روی بازار دارد و می تواند قیمت یا عرضه محصول را تحت تاثیر قرار دهد را رسانه ای کنید .

به این نکته توجه داشته باشید هر چه بیشتر در رسانه ها دیده شوید بازارتان بزرگتر می شود و مشتریان بیشتری خواهید داشت  بنابراین با اخبار موثق و درست در رسانه ها مطرح شوید و بهانه این حضور رسانه ای هم  خبری است که شما تهیه می کنید و در اختیار اصحاب رسانه قرار می دهید.

در دنیای کنونی که رسانه های الکترونیکی هم بازار بزرگی دارند بهتر است یک نسخه الکترونیکی از خبرتان هم تهیه کنید و این نسخه الکترونیکی هم  باید تمام ویژگی هایی که برای تهیه خبرها بیان کردیم را داشته باشد.

درصورتی که نسخه الکترونیکی خبر شما به صورت آن لاین در وب سایت شرکت یا هر وب سایت دیگری موجود است لینک آن را در خبر قرار دهید این لینک باید در انتهای خبر قرار داده شود و اگر  اطلاعات تکمیلی در مورد شرکت و خدمات آن در وب سایتی وجود دارد  لینک مربوط به این اطلاعات را هم در انتهای خبر جای دهید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها