اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178065757

محسن سرخو :

زمان شروع خط 8 مترو فرا رسیده است

کد: 13950817178065757

https://goo.gl/BsDsov

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل بودجه بندی برای جبران عقب ماندگی متروی تهران می بایست تمهیدات لازم برای آغاز عملیات اجرایی خط 8 مترو اندیشیده شود .

زمان شروع خط 8 مترو فرا رسیده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن سرخو در سیصد وسومین جلسه شورا با اشاره به لزوم 7 ساله بودن برنامه سوم شهرداری تهران گفت: در حال حاضر مقدمات برنامه سوم شهرداری تهران در حال تدوین است که امسال بخشی از آن آماده می شود .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه سال هدف طرح جامع 1404 بوده است بهتر است برنامه سوم به جای 5 ساله بودن 7 ساله دیده شود تا اهداف طرح جامع به طور کامل محقق شود.

سرخو همچنین بر لزوم تسریع در راه اندازی خطوط مترو تهران گفت : با توجه به برنامه دوم 5 ساله شهرداری تهران می بایست سال گذشته خط 7 و امسال خط 6 به بهره برداری می رسیدند که با روند فعلی ما از برنامه عقب هستیم .

وی ادامه داد : در بازدید که از کارگاه های خط 6 مترو داشتم خوشبختانه فعالیت 24 ساعته در کارگاه حاکم است و ما امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از خط 7 و بخشی از خط 6 به بهره برداری برسد که در صورت راه اندازی خطوط اتوبوسرانی در کریدور شرقی – غربی تهران شاهد کاهش ترافیک این کریدور خواهیم بود .

سرخو خاطر نشان ساخت :درحین بازدید از خط 6 مترو پیمانکاران تجهیزاتی برای اسکن تاسیسات زیر سطحی به کار گرفته بودند که گرچه کامل نیست اما جای خوشحالی دارد .

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت : با توجه به اسکن فضای زیر سطحی و نیز پاسخ دستگاه های مسئول باید منتظر تهیه نقشه تاسیسات زیر سطحی شهر تهران باشیم .

سرخو همچنین خطاب به اعضای شورا گفت : در حال حاضر فصل بودجه ریزی فرا رسیده و ما برای جبران عقب ماندگی مترو می بایست هر چه سریعتر عملیات اجرایی خط 8 مترو را فراهم نماییم . این خط جز خطوط متروی شهر تهران بوده که در برنامه جامع حمل و نقل و ترافیک نیز دیده شده و ما امیدواریم با آغاز عملیات اجرایی این خط تا پایان سال 97 شاهد بهره برداری از آن باشیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه