اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178075757

اسماعیل دوستی:

شهرداری به کمک آموزش و پرورش بشتابد

کد: 13950817178075757

https://goo.gl/QKSDSf

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت : مدارس شهر تهران حال و روز خوشی ندارد و شهرداری می بایست با برنامه ریزی به کمک آموزش و پرورش بشتابد.

شهرداری به کمک آموزش و پرورش بشتابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اسماعیل دوستی در سیصد و سومین جلسه شورا با اشاره به وضعیت مدارس تهران گفت : ما در شورای سوم مصوبه ای داشتیم که برخی مدارس تهران به صورت هیئت امنایی اداره شوند و شهردار منطقه نیزعضو هیئت امنا شود . ولی با خبر شدیم که در برخی مدارس کمکی از سوی شهرداری صورت نگرفته است .

دوستی اظهار داشت : اداره مدارس به روش هیئت امنایی شیوه خوبی است و اگر بتوانیم این روش را در بسیاری از مدارس شهر تهران تسری دهیم می توانیم بسیاری از مشکلات مدارس را حل کنیم .

وی خاطر نشان ساخت : شهرداری تهران تاکنون کمک های زیادی به مدارس کرده و حتی بیشتر از 5 درصد بودجه را برای کمک به مدارس هزینه می کرده که البته نمی دانم این 5 درصد از محل اعتبارات کدام بخش است اما به هر روی با توجه به وضعیت مدارس به ویژه مدارس فرسوده که اسفناک است شهرداری می بایست با برنامه ریزی دقیق به کمک آموزش و پرورش بشتابد .

دوستی با اشاره به اینکه وضعیت مدارس در مناطقی که بافت فرسوده بسیار دارند نظیر منطقه 12 نا مناسب است ، گفت :هفته آینده گزارشی از وضعیت مدارس در منطقه 11 و 12را به تصویر خواهم کشید تا در جریان وخامت اوضاع قرارگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه