اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191255757

در روزهای سرد پایتخت رقم خورد

اسکان 3 هزار بی خانمان در 17 گرمخانه شهرداری تهران

کد: 13950907191255757

https://goo.gl/5zeenx

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران،گفت : اقدامات شهرداری تهران در اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب در روزهای سرد گذشته جای تقدیر و تشکر دارد.

اسکان 3 هزار بی خانمان در 17 گرمخانه شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ابوالفضل قناعتی در سیصد و هفتمین جلسه شورا با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در فعال کردن مدد سراها و گرمخانه ها گفت : تهران در چند روز گذشته شرایط آب و هوای سردی را تجربه کرد که در چنین شرایطی رسیدگی به وضعیت افراد بی خانمان و کارتن خواب جز واجبات بود .

وی ادامه داد : شهرداری تهران با فعال کردن 17 مدد سرا و گرمخانه در روزهای اخیر بیش از 3 هزار بی خانمان را اسکان داد که جای تقدیر دارد .
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران ،خاطر نشان ساخت : 50 اتوبوس سیار در سطح شهر فعال بودند تا انتقال این افراد به مدد سراها و گرمخانه ها را انجام دهند و همچنین 125 مینی بوس نیز در سطح محلات فعال بودند تا این اقدام را انجام دهند .
قناعتی یاد آور شد: این نوع نگاه شهردار و شهرداری تهران به موضوع اسکان بی خانمان ها و کارتن خوا ها جای تقدیر دارد .

وی در پایان با اشاره به مراسم تجلیل از علما در منطقه 9 گفت : تجلیل از افرادی که در مکتب امام جعفر صادق (ع) تحصیل می کنند باید سرلوحه همه باشد و امیدواریم در سایر نقاط تهران نیز این اقدام صورت گیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه