اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204555757

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران:

شهروندان هم بخشی از پازل نظم در ترافیک اند

کد: 13951001204555757

https://goo.gl/1mpmav

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حل مشکل ترافیک در شهر تهران را مستلزم ایجاد نظم دانست.

شهروندان هم بخشی از پازل نظم در ترافیک اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات اعضای شورای شهر در کاهش ترافیک تهران گفت: همه کارها را نباید پلیس حل کند، در تمام دنیا همه چیز با قواعد حل شده و حداقل باقی مانده به پلیس سپرده می شود.
وی بیان داشت: خیلی از مسائل را نباید پلیسی حل کنیم، بلکه باید هریک از دستگاه‌ها به وظایف اصلی خود عمل کنند و درنهایت، رو به حل کردن مسائل به روش پلیسی برویم.
رئیس پلیس راهور گفت: تهران نیازمند نظم است و با 2.5 میلیون موتور و حدود 5 میلیون خودرو با بی‌نظمی‌ها و مشکلات متعددی مواجه هستند و شهر تهران نیازمند نظم است.
سردار مهماندار تأکید کرد: مسئله پلیس مسئله اعتبار نیست، ولی آن بخشی که مهم است، حمایت‌ها و پیگیری موارد و قوانین است.
وی افزود: 2 میلیون و 500 هزار تا موتورسیکلت آلوده‌کننده هوا در سطح شهر تهران تردد می‌کنند و موجب ایجاد رفتارهای پرخطر، آلودگی هوا و حتی ترافیک می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بیان داشت: حتماً کاستی‌هایی در حوزه پلیس نیز وجود دارد، ولی همه آنها مربوط به پلیس نمی‌شود و دیگر دستگاه‌ها نیز در این موارد ذینفع هستند.
سردار مهماندار درباره برگزاری نمایشگاه آفتاب اظهار داشت: هیچ قراردادی ما با نمایشگاه‌ها نداریم و هیچ پولی نگرفته و اگر قراردادی وجود داشته باشد، پست خود را رها می‌کنم و ما وامدار هیچ کس و هیچ نهادی نیستیم و اگر بدهکار کسی باشیم، نمی‌توانیم در تهران کار کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه