اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108306830221900
در دسترس نیست

راهنمای سفر به آلمان، شرایط و هزینه های سفر با دعوتنامه

کد: 140108306830221900

، (اخبار رسمی): آلمان به دلایل زیادی از جمله وضعیت اقتصادی مناسب، روابط دیپلماتیک خوب با سایر کشور‌ها، قدرت نظامی ثابت شده، شرایط تحصیلی بالا و همچنین پذیرش مهاجران از همه کشور‌ها یکی از مهم‌ترین کشور‌های جهان و قاره اروپا محسوب می‌شود.

راهنمای سفر به آلمان، شرایط و هزینه های سفر با دعوتنامه
راهنمای سفر به آلمان، شرایط و هزینه های سفر با دعوتنامه

چگونه به آلمان سفر کنیم؟ اخذ ویزای تحصیلی آلمان اخذ ویزای کار آلمان اخذ ویزای سرمایه گذاری در آلمان اخذ ویزای ازدواج یا تولد در آلمان اخذ ویزای توریستی و توریستی آلمان

راهنمای سفر به آلمان، همه چیز درباره آلمان، آلمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد اروپایی برای ایرانیان و بسیاری از مردم جهان است، آلمان در مرکز قاره اروپا قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، از طریق دریای شمال و دریای بالتیک به آب‌های آزاد دسترسی دارد.

طولانی‌ترین رودخانه‌های آلمان راین، البه و دانوب هستند، آب و هوای آلمان معتدل قاره‌ای است و باد‌های آلمان اغلب از سمت غرب می وزد، چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شود روز به روز بر تعداد مشتاقان سفر به آلمان افزوده شود.

نحوه سفر به آلمان مستلزم بررسی مواردی از جمله امکان سفر به آلمان بدون ویزا، نحوه اخذ ویزای آلمان، بررسی امکان پرواز مستقیم به آلمان، معرفی پرواز‌هایی است که از ایران به آلمان و بالعکس انجام می‌شود. و همچنین باید بررسی کنید این یک سفر ارزان به آلمان است که در این مقاله قصد داریم به شرح آن بپردازیم.

همواره به شما این پیشنهاد را میدهیم با مراجعه به سایت رسمی اعزام دانشجو اطلاعات خود را در این زمینه و زمینه های دیگر در خصوص اعزام دانشجویان به سایر کشور ها بالا ببرید. مقاله را با معرفی مختصری از آلمان آغاز می‌کنیم.

چگونه به آلمان سفر کنیم؟

آلمان یکی از مهمترین اعضای اتحادیه اروپا است و با سوئیس، لهستان، هلند، بلژیک، اتریش، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه و لوکزامبورگ مرز مشترک دارد. آلمان به دلایل زیادی از جمله وضعیت اقتصادی مناسب، روابط دیپلماتیک خوب با سایر کشور‌ها، قدرت نظامی ثابت شده، شرایط تحصیلی بالا و همچنین پذیرش مهاجران از همه کشور‌ها یکی از مهم‌ترین کشور‌های جهان و قاره اروپا محسوب می‌شود، در سراسر جهان. به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد سفر یا مهاجرت به آلمان را دارید به سایت اعزام دانشجو مراجعه کنید.

بهترین شهرهای آلمان

چهار شهر آلمان موقعیت‌های تجاری، توریستی و سیاسی بیشتری دارند. مونیخ بزرگترین شهر و مرکز ایالت بایرن است که در قسمت جنوبی آلمان واقع شده است. هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و هشتمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.

برلین پایتخت و بزرگترین شهر آلمان و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آلمان و ششمین منطقه شهری پرجمعیت اتحادیه اروپا است.

این کلان شهر مقصد گردشگری بسیاری از مسافران و مهاجران کشور‌های دیگر به آلمان است، فرانکفورت همچنین مرکز ایالت آلمان و بزرگترین شهر این ایالت است که یکی از بزرگترین و شلوغ‌ترین فرودگاه‌های این قاره را در خود جای داده است.

بدون ویزا به آلمان سفر کنید

طبق قوانین بین‌المللی، برخی افراد حتی اگر شهروند یک کشور نباشند، می‌توانند بدون ویزا به آن کشور سفر کنند. این افراد فقط به پاسپورت معتبر و قانونی نیاز دارند. البته برخی کشور‌ها محدودیت‌های دیگری نیز در این زمینه در نظر گرفته‌اند.

به عنوان مثال ویزای مورد نظر باید در مرز این کشور‌ها اخذ شود و سپس وارد خاک آن کشور شود؛ نکته مهم این است که امکان سفر ایرانیان به آلمان بدون اخذ ویزا وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال سفر بدون ویزا به آلمان هستید باید بگوییم که چنین امکانی وجود ندارد و باید قبل از سفر ویزای قانونی دریافت کنید.

چگونه به آلمان سفر کنیم؟

  • اخذ ویزای تحصیلی آلمان
  • اخذ ویزای کار آلمان
  • اخذ ویزای سرمایه گذاری در آلمان
  • اخذ ویزای ازدواج یا تولد در آلمان
  • اخذ ویزای توریستی و توریستی آلمان

آنچه در این مقاله مد نظر ماست اخذ ویزای توریستی آلمان است. در واقع برای سفر کوتاه مدت به آلمان نیازی به اخذ ویزا از روش‌های اول نیست و این کشور امکان سفر به آلمان را برای کسانی که فقط قصد سفر دارند فراهم شده است.

اخذ ویزای توریستی آلمان

برای سفر به آلمان باید مدارک مربوط به سفر و اخذ ویزا را تهیه کرد و به سفارت آن کشور مراجعه کرد و پس از مصاحبه با افسر سفارت ویزای توریستی دریافت کرد، مدارک لازم برای اخذ ویزا شامل مدارک شناسایی مانند:

  •  گذرنامه
  • مدارک شغلی و مالی
  • بلیط هواپیما
  • رزرو هتل

البته اگر برای دیدار دوستان یا اقوام خود به آلمان سفر می‌کنید، می‌توانید به جای ارائه مدارک رزرو هتل، آدرس محل اقامت خود در کشور مقصد را به سفارت بدهید. البته اگر می‌خواهید ویزای شینگن بگیرید کار سختی است و باید مدارک شغلی و دلایل اصلی سفر به آلمان را توجیه کنید و پس از کسب نتیجه مثبت موفق به اخذ ویزا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت رسمی اعزام دانشجو به ترکیه

سایت رسمی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، اعزام دانشجو، بورسیه تحصیلی، مشاوره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، کانادا، ترکیه https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/

اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی