اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204037349318329
در دسترس نیست

روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت

کد: 140204037349318329

، (اخبار رسمی): جهرم یکی از شهرهای دیدنی استان فارس است که به داشتن پرتقال های مرغوب و خرماهای صادراتی معروف است. سفر به جهرم می تواند خاطراتی به شیرینی خرماهای این شهر را برایتان رقم بزند؛ اگر به دنبال خرید بلیط ارزان سفر به جهرم هستید،‌ این مقاله مخصوص شماست؛

روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت
روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت
روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت
روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت
روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت
روش‌های دریافت بلیط جهرم با ارزان ترین قیمت

پس تا انتهای این مقاله، سطر به سطر با ما پیش بیایید تا چند فوت کوزه گری را به شما آموزش دهیم.

چه زمانی به جهرم سفر کنیم؟

بهترین زمان سفر به جهرم، فصل های پاییز و زمستان است؛ در این دو فصل گرمای هوا کمتر شده و شهر آب و هوای معتدل تری به خود می گیرد.

چه زمانی بلیط سفر به جهرم ارزان‌ تر است؟

همواره این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت بلیط‌ ها در زمانی که ترافیک هوایی یک شهر کم است، پایین‌ تر خواهد بود؛ به عبارت ساده تر بلیط سفر زمانی ارزان است که افراد کمتری به آن شهر سفر می کنند؛ بنابراین اگر قرار باشد که یک بازه زمانی را برای تهیه بلیط ارزان تر مشخص کنید، بهتر است زمانی را انتخاب کنید که کمتر کسی به آن شهر سفر می کند.

حال به مبحث سفر به شهر جهرم برمی گردیم؛ همانطور که اشاره کردیم، بهترین زمان سفر به شهر جهرم فصل های پاییز و زمستان است؛ زیرا هوای شهر در این دو فصل معتدل تر بوده و گشت و گذار در آن را لذت بخش تر می کند؛ بنابراین اوج ترافیک هوایی جهرم در این دو فصل اتفاق می افتد و قیمت بلیط ها بالاتر می رود. اگر محدودیت زمانی ندارید و به دنبال خرید بلیط جهرم ارزان هستید، بهتر است فصل های بهار و تابستان را انتخاب کنید؛ پیشنهاد ما به شما ماه های فروردین و اردیبهشت است؛ درست است که آب و هوا در این ماه ها به اندازه فصل های پاییز و زمستان خوب نیست، اما به گرمی تابستان نیز نمی رسد؛ با سفر به جهرم در فصل بهار یک تیرو دو نشان زده اید؛ هم بلیط ارزان قیمت تر خریده اید و هم هوا برای گشت و گذار در شهر آنقدرها هم نامناسب و بد نیست.

چگونه بلیط ارزان سفر به جهرم را بخریم؟

در این بخش از مقاله نکاتی را به شما خواهیم گفت که بتوانید همانند یک مسافر حرفه ای، ارزان ترین بلیط های سفر به جهرم را پیدا کنید؛ از جمله این فوت های کوزه گری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقیقه نودی نباشید!

بسیاری از بلیط های دقیقه نودی بالاتر از قیمت اصلی به فروش می روند؛ زمانی این امر بیشتر تشدید می شود که در تعطیلات یا بازه زمانی هستیم که تقاضا برای خرید بلیط بیشتر است. بهتر است که بلیط خود را حداقل یک تا 2 هفته زودتر رزرو کنید و اگر در بازه های زمانی همچون تعطیلات عید نوروز، اعیاد مذهبی و... هستید، بلیط خود را حداقل 3هفته تا یک ماه زودتر رزرو کنید. البته گاهی اوقات نیز پیش می آید که بلیط های لحظه آخری با قیمت های باورنکردنی و بسیار ارزان به فروش می رسند؛ اما این قضیه به شکل محدود اتفاق افتاده و به ریسکش نمی ارزد که تا لحظه آخر برای آن صبر کنید.

فکر سفر در تعطیلات را از سر خود بیرون کنید!

درست است، جمله بالا عجیب و غریب به نظر می رسد؛ اما خرید بلیط سفر به جهرم در تعطیلات می تواند هزینه های شما را بالاتر ببرد؛ بنابراین اگر محدودیت زمانی ندارید و می توانید سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید، بهتر است از سفر به این شهر در تعطیلات، اعیاد مذهبی و... بپرهیزید. اگر هم مجبور هستید که در این زمان ها به جهرم سفر کنید، بهتر است نکته قبلی را به کار بگیرید و بلیط سفر خود را حداقل 3 هفته زودتر رزرو کنید؛ با این کار می توانید تا حد مشخصی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

چارتری یا سیستمی؟ مسئله این است

بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که نرخ و قیمت آن ها مستقیما توسط شرکت هواپیمایی مربوطه تعیین شده و اصولا نوسان قیمتی ندارند؛ استرداد این بلیط ها راحت تر بوده و بسته به قوانین شرکت و زمان استرداد بلیط، جریمه های کنسلی متفاوت است. قیمت بلیط های سیستمی برای کودکان نسبت به بزرگسالان کمتر است.

 بلیط های چارتری، بلیط هایی هستند که توسط چارترکننده ها خریداری شده و اصولا با قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی به فروش می رسند؛ استرداد این بلیط ها شرایط سختی داشته و هزینه بلیط کودکان و بزرگسالان کاملا یکسان است. نوسان های قیمتی بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی بیشتر بوده و می توان امیدوار بود که با کمی صبر کردن، قیمت بلیط پایین بیاید (اما باز هم تاکید می کنیم زیاد ریسک این کار را نپذیرید). حال با توجه به این موارد، انتخاب با شماست که آیا بلیط چارتری برای شما مناسب تر است یا سیستمی.

تخفیفات آژانس ها و سایت های تهیه بلیط را از دست ندهید

همواره به خاطر داشته باشید که بسیاری از ایرلاین ها با آژانس های مسافرتی و سایت های معتبر مرجع خرید بلیط، قراردادهای طولانی مدت دارند؛ گاهی نیز طبق این قراردادها، تخفیف‌های مختلف و متعددی روی قیمت بلیط ها اعمال می شود. تورهای مسافرتی به جهرم نیز می تواند فرصت خوبی برای سفرهای ارزان قیمت تر باشد؛ بنابراین فعالیت ها و اطلاعیه سایت های معتبر  مرجع خرید بلیط و آژانس های گردشگری را به طور مداوم رصد کنید.

سفر ارزان به جهرم

جهرم یکی از شهرهای زیبای استان فارس است که به پرتقال های خوش عطر و خرماهای شیرینش بسیار معروف است؛ بهترین زمان سفر به این شهر، ‌فصل های زمستان و پاییز است که در این فصول، آب و هوای جهرم معتدل تر از زمان‌های دیگر است. بهتر است برای خرید بلیط جهرم ارزان به نکاتی از جمله خرید بلیط زودتر از موعد سفر، انتخاب آگاهانه بلیط چارتری یا سیستمی و... توجه کنید تا بتوانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید؛ همواره به خاطر داشته باشید به هر سایتی که تبلیغ بلیط ارزان می کند، اعتماد نکنید. فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع در زمینه خرید بلیط هواپیما است که با ارائه بهترین خدمات و بالاترین پشتیبانی بعد از خرید، زمینه رضایت مسافران را مهیا کرده است. از تخفیف های دوره ای وسوسه انگیز این سایت غافل نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی