اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208127665718329
در دسترس نیست

راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی

کد: 140208127665718329

، (اخبار رسمی): دبی، شهر آسمانخراش‌های لوکس و مدرنی است که این روزها به عنوان جاذبه‌های امارات متحده عربی شناخته می‌شود.

راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی
راهنمای انتخاب و رزرو هتل در دبی

هر سال مسافران زیادی برای تماشایی جاذبه‌های گردشگری راهی این شهر می‌شوند و خودشان را به تفریحات به روز و مهیج دبی دعوت می‌کنند. به علاوه، دبی یک شهر تزانزیتی محسوب می‌شود که در آن پروازهای مستقیم و غیرمستقیم زیادی انجام می‌گیرد. همین امر باعث شده سرتاسر این شهر پر از هتل و اقامتگاه‌های مختلفی باشد که همه سلایق و بودجه‌ها را پوشش بدهد.

برای رزرو هتل دبی ابتدا باید به هدف سفرتان به این شهر توجه کنید. اگر سفر شما تجاری است، پیشنهاد می‌کنیم در مرکز شهر یا نزدیکی اداره‌های مهمی که در آنجا کار دارید هتل رزرو کنید. اگر می‌خواهید به سراغ تفریحات آبی بروید، بهتر است هتل شما هم در نزدیک ساحل باشد.

رزرو هتل در دبی، از لوکس تا اقتصادی

انتخاب هتل یکی از اقداماتی است که حتی قبل از خرید بلیط هواپیما به فکرش هستیم؛ به ویژه اگر مقصد سفرمان کشوری خارجی باشد، رزرو هتل کار سخت‌تری خواهد بود. در گذشته برای انتخاب هتل باید به سراغ آژانس‌های گردشگری مختلف می‌رفتیم تا با واسطه اتاق‌های خالی و قیمت‌مناسب را پیدا کنیم؛ اما امروزه با وجود اینترنت جست‌وجو بین اقامتگاه‌های مختلف کار بسیار آسانی شده است.

اگر می‌خواهید به دبی سفر کنید و به فکر اقامت در این شهر هستید، بهتر است وبسایت فلای تودی را بررسی کنید. این سایت به عنوان مرجع معتبر رزرو هتل و خرید بلیط در تمام مراحل برنامه‌ریزی سفر همراه شما خواهد بود و با ارائه فهرست هتل های دبی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

فرقی نمی‌کند سلیقه شما اقامت در هتل‌های پنج ستاره لوکس است یا ترجیح می‌دهید در هتل آپارتمان و ویلا بمانید. حتی اگر به دنبال هاستل و خانه‌های اجاره‌ای هستید با مراجعه به وبسایت فلای تودی می‌توانید تمامی این گزینه ها را پیدا کنید.

ارزانترین هتل ‌های دبی کدامند؟

به طور کلی زمان سفر می‌تواند از عوامل تاثیرگذار در قیمت هتل دبی باشد. اگر در فصل پاییز و زمستان به دبی سفر کنید، آب و هوای معتدل‌تری را می‌بینید؛ درنتیجه از اواخر پاییز تا اوایل بهار قیمت اقامتگاه‌ها کمی بیشتر است. علت این موضوع به تعداد بالای گردشگران این زمان بازمی‌گردد.

به علاوه مناطق مختلف دبی، قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید بهتر است به سراغ هتل های ارزان دبی در مناطقی بروید که لوکس نیستند. در ادامه با بعضی از مناطق ارزان دبی آشنا شیوید.

منطقه بِر؛ اقامت در میان هندی‌ها و فیلیپینی‌های دبی

منطقه بِر دبی (bur Dubia) یکی از آن محله‌های نسبتا قدیمی و بومی دبی به شمار می‌رود که اقامتگاه‌های مختلفی آنجاست و قیمت‌های مناسبی دارند. هرچند این محله از جاذبه ‌های گردشگری دبی دور است؛ اما هندی‌ها و فیلیپینی های زیادی در محله بر دبی زندگی می کنند که در نوع خودش جاذبه گردشگری محسوب می‌شود. با اقامت در این محله می‌توانید سبک زندگی متفاوتی از ساکنین دبی را شاهد باشید و در رستوران‌های هندی و فیلیپینی غذا نوش جان کنید.

منطقه دیره؛ اقامت در نزدیکی بازار سنتی دبی

محله دیره دبی نیز منطقه‌ای مقرون به صرفه است که هتل‌های فراوانی دارد. این محله نیز بافتی نسبتا قدیمی و سنتی دارد و با اقامت در آنجا می‌توانید از بزرگترین بازار سنتی دبی دیدن کنید و سوغات بخرید. همچنین آمیخته شدن زندگی مردم محلی با روزمره را از نزدیک ببینید.

محله الفهیدی؛ اقامت در محله‌ای تاریخی

محله الفهیدی نیز محله دیگری است که هتل‌های ارزان دبی را می‌توانید در آن پیدا کنید. به‌علاوه این خیابان یکی از جاهایی است که جاذبه‌های گردشگری زیادی ازجمله موزه و قلعه دبی در آن قرار دارد. همچنین به تفریحات ساحلی دبی نیز دسترسی خوبی دارید.

بستکیه؛ اقامت در جوار خیابان غذای معروف دبی

چنانچه به بافت قدیمی شهر دبی علاقه‌مند هستید باید به سراغ اقامتگاه‌های منطقه بستکیه دبی بروید. در این محله هتل‌های ارزان‌قیمتی را پیدا می‌کنید که در بافت کویری و قدیمی شهر ساخته شده‌اند و هرکدامشان یک جاذبه تماشایی است. این محله یک خیابان غذا دارد که فرصت امتحان کردن انواع خوراکی‌های عربی را در اختیار شما می‌گذارد.

هتل های لوکس و مدرن دبی کجا هستند؟

همانطور که محله‌های مختلفی برای اقامت ارزان در دبی وجود دارد؛ محله‌هایی نیز ساخته شده که اوج شکوه و جلال امارات را به رخ گردشگران می‌کشد. این محله‌ها گرانقیمت هستند، اما ارزش یکبار دیدن را دارند و حتی اگر بودجه سفرتان اجازه نمی‌دهد در آنجا ساکن شوید، اما حتما به تماشای زیبایی‌هایش بروید.  فلای تودی برای مسافرانی که به این هتل‌ها علاقه دارند هم پیشنهادات خوبی دارد.

منطقه جمیرا؛ اقامت ساحلی در لوکس‌ترین محله دبی

منطقه جمیرا یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مناطق دبی است و اصلا گزینه اقتصادی برای اقامت محسوب نمی‌شود؛ چراکه هتل‌های این منطقه همه مجلل و بسیار گرانقیمت هستند. برج العرب که به صورت بادبان کشتی است، به عنوان نماد این منطقه شناخته می‌شود.

همچنین ساحل جمیرا با ماسه‌های سفید رنگش یکی از بهترین سواحل دبی برای تفریحات آبی محسوب می‌شود و هتل‌های ساحلی زیادی در این منطقه ساخته شده است. پارک آبی وایلدر واید و هتل آتلانتیس جمیرا، لوکس‌ترین هتل دبی، نیز در این محله قرار دارند.

داون تاون دبی؛ اقامت در چند قدمی برج خلیفه

محله داون تاون به خاطر وجود لاین دوچرخه سواری در نزدیکی ساحل، به یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی نزد گردشگران تبدیل شده است؛ البته این محله به خاطر برج خلیفه نیز همیشه پر از مسافرهایی است که درحال بازدید از برج هستند. هتل‌هایی که در داون تاون دبی ساخته شده‌اند، شیک و مدرن هستند و از نظر قیمت، هزینه بالایی دارند. همچنین کافه و رستوران‌های این محله نیز گران قیمت هستند.

آشنایی با فرهنگ عرب با اقامت در محله الصفوح

محله الصفوح در نزدیکی محله‌های پالم و جمیرا قرار دارد؛ اما در مقایسه با آن‌ها قیمت پایین‌تری دارد. این منطقه از معدود جاهای دبی است که کلیسا، معبد هندوها و مسجد در آن قرار دارد.  همچنین به خاطر دسترسی خوب منطقه به ساحل قصر سیاه، برج العرب و مارینا و جمیرا هتل‌های گرانی در اینجا فعال است.

رزرو هتل دبی با بهترین قیمت در فلای تودی

فرقی نمی‌کند قصد دارید در کدامیک از مناطق دبی اقامت کنید. از هتل های لوکس دبی گرفته تا هتل های ارزان و اقتصادی را می‌توانید در سایت فلای تودی پیدا کرده و با بهترین قیمت رزرو خود را انجام دهید. فلای‌تودی علاوه بر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، خدمات مرتبط با ویزای دبی را نیز در سریعترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهد.

فلای‌تودی یک مرجع معتبر سفر است که خدماتش را با بهترین قیمت در سایت و اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد. محصولات جدیدی مانند بلیط قطار و همچنین کی‌کجا، سرویس خرید ارزانترین بلیط هواپیما، نیز به سایت جدید فلای‌تودی اضافه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]