اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308182120052

در نخستین جلسه کمیسیون درجه‌بندی هتل ها

10 هتل پایتخت تعیین تکلیف شد

کد: 139308182120052

http://bit.ly/13ZDqOl

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز فعالیت کمیسیون درجه‌بندی نمایندگان اتحادیه هتلها و هتل‌آپارتمانهای استان تهران، 10 هتل پایتخت تعیین تکلیف شد.

10 هتل پایتخت تعیین تکلیف شد

با بررسی های صورت گرفته، تعطیلی موقت دو هتل به دلیل عدم رفع نواقص بهداشتی، پلمپ رستوران یک هتل جهت تثبیت درجه هتل، استانداردسازی و دریافت اخذ گواهی کیفیت ابلاغ شد.

 

به گزارش اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران ، نخستین جلسه کمیسیون درجه‌بندی هتلها که به نمایندگی نایب رئیس اتحادیه و مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران بر گزار شد.

پیرو این نشست، علی‌اصغر رحمانی، نایب رئیس اتحادیه با اشاره به روند اجرایی کمیسیون درجه‌بندی هتلهای استان تهران گفت: پیش از این با هدف استانداردسازی هتل های استان تهران با حضور نماینده اتحادیه، کارشناس امور بهداشتی و اقامتی، کارشناس فنی جهت امور تجهیزات فنی، ساختمانی هتل ها و نماینده اداره کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران از 10 هتل پایتخت بازدید به عمل آمده بود.

وی بیان کرد: با بررسی محورهای تخصصی توسط کارشناسان مرتبط، اولین جلسه کمیسیون درجه‌بندی هتل ها با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد که در آن گزارشی از بررسی های انجام گرفته ارئه شد.

رحمانی با تاکید بر شرایط فعلی این هتل ها و تعیین تکلیف آن جهت تعطیلی ، ارتقاء سطح، تثبیت وضع موجود، انجام مراحل استانداردسازی برابر ضوابط و انعقاد قرارداد با شرکت های عاملین تطبیق، افزود : با بررسی های صورت گرفته، تعطیلی موقت دو هتل به دلیل عدم رفع نواقص بهداشتی، پلمپ رستوران یک هتل جهت تثبیت درجه هتل، استانداردسازی و دریافت اخذ گواهی کیفیت ابلاغ شد.

نایب رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران خاطر نشان کرد : مجوز تبدیل یک مهمانپذیر به هتل یک ستاره مشروط به استانداردسازی، اخذ گواهی و تثبیت درجه، 6 هتل مشروط به اجراسازی استانداردسازی و اخذ دو گواهی استاندارد کیفیت و انعقاد قرارداد با شرکت های عاملین تطبیق، از دیگر مصوبات نخستین جلسه کمیسیون درجه‌بندی هتل ها بوده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]