اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309042210052

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران:

تحقق بی واسطه استاندارد سازی هتل‌ها با محوریت سازمان میراث فرهنگی وگردشگری

کد: 139309042210052

http://bit.ly/1FmfodR

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، خواستار تحقق بی واسطه استاندارد سازی هتل‌ها با محوریت سازمان میراث فرهنگی وگردشگری شد .

تحقق بی واسطه استاندارد سازی هتل‌ها با محوریت سازمان میراث فرهنگی وگردشگری

رای رسیدن به اهداف استانداردسازی باید از شیوه‌های مغایر با هدف که موجب تأخیر چند ساله و دل‌زدگی هتلداری خواهد شد جلوگیری کرد .

به گزارش اتحادیه هتل ها و هل آپارتمان های استان تهران ، محمد علی فرخ مهر در نشست تخصصی هتلداران که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاونین در هتل باباطاهر برگزار شد با ارائه توضیحاتی در خصوص سیر تاریخی استانداردسازی هتل ها و موانع و مشکلات آن، که موجب عدم اجرای متداوم آن شده بود، اظهار کرد‌: هتل داران بر استانداردسازی به عنوان یک طرح ملی، تاکید دارند، چرا که با اجرایی کردن ،  زیرساختهای اجرایی و نظارتی محقق می شود  که در نهایت منجر به رشد و بالندگی این صنعت خواهد شد و همچنین ارتقاء جایگاه ایران در نگاه توریست‌ها را به دنبال خواهد شد.

  وی افزود: در این راستا برای رسیدن به اهداف استانداردسازی باید از شیوه‌های مغایر با هدف که موجب تأخیر چند ساله و دل‌زدگی هتلداری خواهد شد جلوگیری کرد .

فرخ مهر با تاکید بر این که مسیر رسیدن به این هدف می بایست به کوتاه‌ترین حد ممکن برسد، خاطر نشان کرد: نقش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی امر بسیار تأثیر گذار است و سازمان همانگونه که عدم تصدی‌گری را سرلوحه سیاستها و برنامه‌های خود قرار داده،  لازم است در این برهه سرنوشت‌ساز با استانداردسازی هتلها در دوره مدیریت جدید این سازمان در دولت تدبیر و امید ، پرچم ماندگار یک مدیریت مقتدر و با برنامه را به اهتزاز درآورد تا رخوت و خمودگی چندین ساله این صنعت جان تازه‌ گرفته و موجب درخشان شدن استعدادها و توانمندیهای این صنعت پایدار شود.

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ، گفت‌: به طور حتم نمونه بازر اقتصاد مقاومتی ، صنعت گردشگری هتلی است که با کسب استانداردهای جهانی و با ورود گردشگر، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و رشد و پایداری اقتصاد کشور را شکوفا می کند .

وی خاطر نشان کرد : در این زمینه پیشنهاد می شود تا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز به منظور تحقق این مهم ،  استاندارد سازی را بدون واسطه با محوریت و نظارت عالی خود به پیشکسوتان و استعدادهای ماندگار هتلی واگذارکند.

به گفته فرخ مهر،  حاصل این اقدام می تواند ایجاد الگوی رفتاری سایر نهادها در انتقال وظایف و تکالیف تصدی‌گری به تشکل های مردم نهاد باشد که به این منظور، نامه‌ای خطاب به ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی تنظیم و به امضاء رؤسای جوامع و اتحادیه‌های استانها نیز رسیده و تقدیم ایشان شده است .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]