با تاکید بر نگاه فرهنگی

حوزه بسیج در ساختمان جدید اتحادیه هتل های استان تهران افتتاح شد

کد: 139310202880052

http://bit.ly/1BRK7wB

، تهران , (اخبار رسمی): حوزه بسیج در ساختمان جدید اتحادیه هتلها و هتل آپارتمان های استان تهران، با تاکید بر نگاه فرهنگی افتتاح شد .

حوزه بسیج در ساختمان جدید اتحادیه هتل های استان تهران افتتاح شد

بعد از 11 از سال ، اختیار درجه بندی هتل ها به این اتحادیه تفویض شد که اقدام بسیار مهمی بود و کار در این زمینه آغاز شده است تا از این پس خدمات رسانی متناسب با درجه بندی و تعداد ستاره های هر هتل به مسافران داده شود .

به گزارش اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، در مراسم افتتاح حوزه بسیج در اتحادیه هتلداران، با حضور فرمانده بسیج اصناف تهران و جمعی از فرماندهای حوزه های مختلف بسیج اصناف ، در ساختمان جدید این اتحادیه برگزار شد، محمد علی فرخ مهر، رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، با اشاره به اهمیت حضور بسیج در اصناف اظهار کرد : خوشحالیم که صنف هتل ها ، همواره تعامل مناسبی با بسیج داشته است و به واسطه اهمیت بسیج، برای آن مرکزی مجزا در نظر گرفته ایم .

وی افزود : با توجه به این که در پنج سال آینده شاهد ساخت 4 تا 5 هتل در هر سال هستیم ، گفت:تعداد هتل ها در تهران هر روز بسیار بیشتر از گذشته می شود و این نشان دهنده روند رو به رشد این صنعت است .

فرخ مهر با تاکید بر این که آموزش به عنوان رکن اصلی فعالیت این اتحادیه درنظر گرفته شده است، گفت: اتحادیه هتل داران ، نخستین اتحادیه ای است که وزارت بهداشت به آن تفویض اختیار کرده و ما مشاوران بهداشت را در هتل هایی که در این زمینه ضعیف عمل کرده اند ، به صورت ثابت برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به درجه بندی هتل ها خاطر نشان کرد : بعد از 11 از سال ، اختیار درجه بندی هتل ها به این اتحادیه تفویض شد که اقدام بسیار مهمی بود و کار در این زمینه آغاز شده است تا از این پس خدمات رسانی متناسب با درجه بندی و تعداد ستاره های هر هتل به مسافران داده شود .

همچنین در این نشست، سرهنگ جواد خسروی ، فرمانده بسیج اصناف تهران نیز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ربیع الاول و هفته وحدت، اظهار کرد : خوشحالیم که حوزه بسیج همواره توانسته است به خوبی در کنار اصناف قرار گیرد و این که امروز شاهد افتتاح حوزه بسیج در ساختمان جدید اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران افتتاح می شود گام مهمی است که در راستای تعامل بهتر بین این دو نهاد برداشته شده است .

وی با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی در حوزه بسیج خاطر نشان کرد : با توجه به موقعیت ویژه این اتحادیه قطعا کار فرهنگی در درجه اول اولویت ما قرار دارد و باید به گونه ای کاملا فرهنگی در زمینه ساختار هتل ها عمل کنیم .

خسروی اضافه کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم بست که در کنار روسای اتحادیه به عنوان مشاوران امین آنان باشیم و به طور حتم باید تعامل مناسب میان مجموعه مدیریت اصناف و بسیج برای بهبود در روند امور، وجود داشته باشد .

بر این اساس، در این نشست، محمد حسن معصومی نژاد، به عنوان فرمانده مقاومت بسیج شهید صادق امانی،اتحادیه هتل ها وهتل آپارتمان های استان تهران ( هتلداران) منصوب شد و از سوی فرمانده محترم بسیج اصناف تهران حکم به وی داده شد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://tehranhoteling.com/
سایت اتحادیه هتل و هتل آپاترمان های استان تهران