اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310283050052

رییس اتحادیه هتل‌داران استان تهران:

ساخت 400 هتل تا 11 سال آینده دور از انتظار نیست

کد: 139310283050052

https://goo.gl/UAQrhZ

، تهران , (اخبار رسمی): محمدعلی فرخ مهر، رییس اتحادیه هتل‌داران استان تهران ساخت 400 هتل تا سال 1404 را دور از ذهن ندانست و گفت: اگر اعتماد سازی اقتصادی در کشور ایجاد شود، آنقدر پول وجود دارد که سرمایه گذاران به سمت هتل‌سازی روی آورند.

ساخت 400 هتل تا 11 سال آینده دور از انتظار نیست

این‌که برای ساخت هتل حتما باید سرمایه‌گذاران خارجی وارد شوند، درست نیست ، چراکه خودمان آنقدر سرمایه‌دار در کشور و یا خارج از ایران داریم که فقط به اعتماد و امنیت اقتصادی نیاز دارند و اگر مطمئن شوند آینده‌ اقتصادی و سیاسی کشور مثبت است، یقینا سرمایه‌هایشان را به ایران می‌آورند.

به گزارش اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران ، محمدعلی فرخ‌مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: قطعا ساخت 400 هتل در کشور تا 11 سال آینده برای جذب 20 میلیون گردشگر عملی است، چراکه همین حالا نیز حدود 200 تا 300 هتل در شرف ساخت است که البته برخی از آنها مجوز گرفته‌ و هنوز کار را شروع نکرده‌اند و برخی هم درصدی از کار را عملیاتی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت شرایط شرایط اقتصادی در سرمایه گذاری برای ساخت هتل ها تصریح کرد: اگر شرایط اقتصادی برای سرمایه گذاران ایمن شود ،  حتی بیشتر از 400 هتل هم می‌توان در کشور ساخت.

فرخ مهر خاطر نشان کرد : این‌که برای ساخت هتل حتما باید سرمایه‌گذاران خارجی وارد شوند، درست نیست ، چراکه خودمان آنقدر سرمایه‌دار در کشور و یا خارج از ایران داریم که فقط به اعتماد و امنیت اقتصادی نیاز دارند و اگر مطمئن شوند آینده‌ اقتصادی و سیاسی کشور مثبت است، یقینا سرمایه‌هایشان را به ایران می‌آورند.

تاکید بر اهمیت حمایت بانک ها از صنعت هتل سازی

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در هتل یکی از سنگین‌ترین فعالیت‌های اقتصادی دنیاست ، افزود: دو بخش هتل سازی و بیمارستان سازی در صنعت برای سرمایه‌گذاری از حساسیت، زمان بر بودن و سرمایه گذاری بالا برخوردار است و این حرکت‌ها نیز جز با کمک مالی از طرف بانک‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

فرخ‌مهر همچنین خاطر نشان کرد: صرف‌نظر از موضوع ساخت هتل‌های جدید و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر، لازم است دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حمایت جدی‌تری از هتل‌های موجود داشته باشند.

به گفته وی ، اگر نیم نگاهی به آنچه که هستیم شود، یقینا سطح خدمات این هتل‌ها نیزافزایش خواهد یافت و زمانی که تعداد گردشگران بیشتر شود، دیگر مشکلی از نظر خدمات‌دهی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران با بیان این که ساخت 400 هتل 11 سال زمان می‌برد و بهتر است تا آن زمان از داشته‌هایمان حفاظت کنیم، افزود: این موضوع بارها با رئیس میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شده است  و خواهان جذب حمایت‌های آن ها هستیم.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://tehranhoteling.com/
سایت اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران