اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402065040052

ایمنی نخستین محور آموزش هتلداران استان تهران

کد: 139402065040052

https://goo.gl/BzUmZr

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران خبر داد: کلاس‌های تخصصی آموزشی این اتحادیه برای هتلداران در نخستین گام با موضوع ایمنی آغاز به کار کرد.

ایمنی نخستین محور آموزش هتلداران استان تهران

ایمنی، امنیت و بهداشت سه محور دوره های آموزشی است که در گام نخست، دوره ایمنی به دلیل اهمیت بالای این مسئله با موضوع استفاده از تجهیزات آتش نشانی و نحوه استفاده از آن برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران، محمدعلی فرخ مهر، رئیس اتحادیه، صبح یکشنه در آئین آغاز به کار نخستین دوره آموزش تخصصی هتلداری که با حضور مدیران و مالکان هتل های یک و دو ستاره در موسسه تخصصی هتلداری برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از افتتاح ساختمان جدید اتحادیه به همت همه دست اندرکاران جامعه هتل داران استان تهران، اظهار داشت: برای توسعه آموزش های تخصصی و نهادینه کردن آن می بایست در ابتدا مدیران هتل ها با این موضوع آشنا شوند تا بتوانند پرسنل خود را توجیه و به یادگیری ترغیب کنند.

وی با تاکید بر این که آموزش اولویت عمده اتحادیه در سال جدید است، تصریح کرد:  ایمنی، امنیت و بهداشت سه محور دوره های آموزشی است که در گام نخست، دوره ایمنی به دلیل اهمیت بالای این مسئله با موضوع استفاده از تجهیزات آتش نشانی و نحوه استفاده از آن برگزار می شود.

فرخ مهر به مساعد شهردار تهران در آماده سازی ساختمان اتحادیه اشاره کرد و افزود: شهردار تهران به نامه ای که جهت آموزش پیشگیری و اطفاء حریق پرسنل هتلها خدمت وی ارسال شد پاسخ مثبت داده و  سازمان آتش نشانی مسئولیت آموزش در این حوزه را بر عهده دارد و امیدواریم با اجرای این دوره از بسیاری از حوادث احتمالی در هتل‌ها جلوگیری کنیم .

در ادامه امیرعلی عبداللهی ، نماینده سازمان آتش نشانی و مدیر آموزش دوره ایمنی با تاکید بر اهمیت آشنایی همه مدیران وکارکنان با موضوعات ایمنی گفت: در جوامع پیشرفته ، سرمایه گزاری در این بخش از سنین پایین آغاز شده است و این در حالی است که کشور ما در این حوزه بسیار عقب است و باید این اقدام به تدریج در همه حوزه ها دنبال شود .

وی افزود : متاسفانه بیشتر هتل ها ، آشنایی لازم با تجهیزات آتش نشانی و استفاده آن ندارند و به همین دلیل ساختمان با کوچکترین حریق دچار اشتعال گسترده می شود .

نماینده سازمان آتش نشانی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری بیمه ها تصریح کرد: چنانچه بیمه ها در این زمینه مداخله بیشتری کنند، مدیران هتل ها نیز تشویق می شوند تا در این زمینه گام ها بلندتری بردارند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]