اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394050346190052

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران:

صنعت گردشگری کشور در آستانه تحول است

کد: 1394050346190052

http://j.mp/1VFH5qV

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، موفقیت تیم ایران در مذاکرات هسته ای را حاصل رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و گامی مهم در جهت تحول صنعت گردشگری کشور و رشد آن دانست .

بخش خصوصی گردشگری می بایست در این مدت با همتایان خود در سایر کشورها ارتباطی نزدیک داشته باشد و نهادهای مرتبط نیز با راهکارهای منطبق بر نیازها در فراهم کردن رشد پیش‌بینی شده تلاش کنند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران، محمدعلی فرخ مهر با اشاره به اهمیت توافق هسته ای ایران در رشد صنعت گردشگری اظهار داشت: آنچه که در توافق سرنوشت‌ساز مذاکرات وین بدست آمده بیانگر نقش درایت و ظهور و بروز منطق و عقلانیت ایران در برابر شش کشور تأثیر گذار جهان امروز بود و حضور مقتدرانه ایران در مذاکرات هسته‌ای گام بلندی در راستای سیاست‌های کلان خارجی کشور بوده و بستر مناسب را در زمینه رشد اقتصادی فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ایران با 64 کشور تفاهم نامه گردشگری دارد و به طور حتم در نتیجه این توافق شاهد بیشترین رشد در صنعت گردشگری خواهیم بود و می توان این انتظار را داشت که روزهای درخشانی در انتظار گردشگری کشور است.

فرخ مهر با بیان این‌ که بالغ بر 130 حرفه و صنعت وابسته به صنعت گردشگری است که بر اثر این رشد آن، توسعه می یابند، گفت: ایجاد زمینه‌های تأثیرگذار در تسهیل دیدن زیبایی‌ها و همزیستی مسالمت‌آمیز انسان‌ها با فرهنگ‌های مختلف در نگاه گردشگران از یک سو، شرایط اقلیمی کشور، آثار باستانی، ملی و مذهبی، زیارتگاه‌ها از سوی دیگر از جمله اهدافی است که باید همه صنایع وابسته به صنعت گردشگری آن را دنبال کنند تا مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گیرد.

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی گردشگری می بایست در این مدت با همتایان خود در سایر کشورها ارتباطی نزدیک داشته باشد و نهادهای مرتبط نیز با اهداف برنامه چشم‌انداز بیست ساله که رشد بیست‌ میلیونی و برنامه ششم توسعه که رشد پنج میلیونی گردشگر در آن دیده شده می‌بایست با راهکارهای منطبق بر نیازها در فراهم کردن این رشد با توجه به شرایط فعلی کشور تلاش کنند.

فرخ مهر ضمن قدردانی اتحادیه هتلداران از تیم مذاکره کننده تصریح کرد: با توجه به سهمی که این اتحادیه در حوزه اقامتی صنعت گردشگری که بخش مهم و حلقه اتصال و ماندگار گردشگر خارجی دارد و همچنین لزوم ارائه خدمات مناسب که متأثر از فرهنگ نهادینه شده هتلداری و مشوق حضور مستمر گردشگران در کشور است، با نگاهی زیر ساختی ، واحد آموزشی در ساختمان جدید ایجاد شد تا موجب ارائه خدمات متفاوت به گردشگران شود.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر، ساماندهی گروه‌های بازرسی مشاورین امر بهداشت نظارت بر امور بهداشت محیط، غذا، آب هتل‌ها با دریافت پروانه بهداشت از وزارت بهداشت عملیاتی شده است.

فرخ مهر ادامه داد: همچنین جهت بروزرسانی هتل‌ها در قالب درجه‌بندی و استانداردسازی امر بهسازی آنها گام بلندی جهت فراهم آوردن محیطی با بهترین پذیرایی و ایمن، مطمئن و آرامش بخش گردشگران با توانمندسازی پرسنل و تجهیزات مطلوب به اجرا گذارده شد تا با سهمی که در رشد و توسعه گردشگری داریم طلایه‌دار و پیشگام این صنعت برای کشور باشیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی